17 Şubat 2015

I love..strawberries&cream El Kremi

Günaydın kızçelerim

Buranın suyu inanılmaz kireçli, böyle şey görmedim. Hem derimi kurutuyo hem saçlarımı döküyo. Çözüm arayışlarındayım..

Bolca el kremi kullanıyorum. Bıkılım bu neymiş



Yüzüklerin efendisi pozu vermişim. Oysa sadece kıvamını göstermek istemiştim.

Watsonslarda oldukça rağbet gören I love.. serisinden çilekli olan el kremi. Gülsen'in etkinliğinde Watsons kutumuzdan çıkmıştı. Lakin ben niye bu kadar rağbet gördüğünü anlayamadım:-O



İçeriği iyi değil, sınıfta kaldı:/

Etkisine gelince. Nemlendirmesi yarım sa-1 sa filan. Kokusu da tabi öyle. Yapay bir çilek kokusu. I-ıh ben beğenmedim. Bunu alacağınıza Dalan zeytinyağlı el kremini alın vala mis gibi hem çok da ucuz. Diğer türlerini de merak etmiyorum, almayı da düşünmüyorum. Nokta. :) :p


2 yorum :

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose