25 Şubat 2015

Haki Yeşil Oje

Günaydınlaaaarrr

Haki yeşil oje diye aranıp duruyordum. Roseroseshop'ta AVU'nun I'm not Olive ojesinin 11$ dan 1$ a düştüğünü görünce hemmen sepete atmıştım. Lakin kendisi açık zeytin yeşili çıktı, tırnakta da kuş ishali renginde durdu -.-

Bende onunla siyah ojeyi (Golden Rose 71) karıştırdım. Çok güzel, koyu bi haki yeşil elde ettim. 2 parmağıma da Bengü'nün hediyesi olan altın simli Essence Effect Electric Feathers 19 Gold Fingers uyguladım. Hepsinin üstüne de bayıldığım Seche Vite kurutucu top coat sürdüm. O yüzden baya parlak:)


Kullandığım ojeler de bunlar



Bunları birlikte kullanmayı çok sevdim ama haki yeşil oje öneriniz varsa yine de değerlendiririm:) 



2 yorum :

  1. merhaba:) kozmetik ürünleriyle yakından ilgiliyseniz özellikle buypasa.com a bakmanızı öneririm, ciddi indirimler söz konusu.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose