20 Şubat 2015

Günlük #6

Sevgili günlük,
Günlükten çıktın diye seni unutmuş değilim haftalık da olsan:)
Unutmadan yazasım geldi. İlk geldiğimiz haftaya dair. Annem, babam, ben bi börekçiye oturmuştuk burda.

Annem : Pardon, burda kasap var mı acaba?
Börekçi : He vardır abla, şorada

Teşekkür edip afiyetle böreğimizi yerken ufukta bi adam belirdi. O bize bakıp duruyo biz ona. 5 dk filan bakıştık. Babam dayanamadı sonra "ne iş?" dercesine el kol yaptı. Adam hemen yanımıza seğirtti

-Kasap arıyormuşsunuz ağbi?
-Evet
-Ben kasabım
-(haberi hangi ara uçurdular?!) Merhabalar, etin kilosu ne kadar acaba?
-21 liradır. Yannız ben et kesmeyi bilmem, hocayı arayıp duruyorum o da derste herhal açmıyor.
-??!?
- Hoca dersten çıkıp gelip kesiyor da ağbi
- Hıı tamam biz de şimdi kalkıyoduk teşekkürler

Temsili ifademiz


Kasabın et kesmeyi bilmediği, öğretmenin dersten çıkıp eti kesip doğrayıp paketlediği ve okula döndüğü bi yer işte burası.
İştee öyle bir şey, işte öyle bir şey..:)

4 yorum :

  1. Ne gariplik! Nasıl ya?! Kasap bilmiyor mu et kesmeyi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır O.O
      Herhalde sadece kasa başında duruyo:D

      Sil
  2. Güzel ülkemden insan manzaraları :) Senin bu Van hatıralarından bir kitap çıkar bence :)) Temsili ifadeye de ayrı koptum sen çok yaşa e mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkemiz cidden oldukça renkli, insanlar doğal halde komik:))
      Sen de çok yaşaaa:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose