6 Şubat 2015

Günlük #4

Günlük değil haftalık oldu resmen bu yaahu. Neyse nerde kalmıştık sevgili günlük..Hah ben yaşam savaşı veriyordum:) Şaka şaka alıştım yauv buralara:) Baaak 2 tane de mubişim var artık! Geçen hafta uçuçböcüüm sürpriz yaptı. Ben evde çok yalnızım diyip durunca. 

Bunlarla ne yalnızlık kaldı ne bişi. Öyle güzel ötüyolar öyle huzur ve mutluluk veriyorlar ki..Bazı hareketlerine de çok gülüyorum, onlarla konuşuyorum. Soldaki Bal, sağdaki Kaymak. Van kahvaltısının vazgeçilmezlerinden seçtik adlarını :D


Muhabbet kuşundan anlayanlar 4-5 aylık dediler. Sizin de kuşlarınız varsa yorum bırakın lütfen, sorcaklarım vaaar:)

Hava burda günlük güneşlik, 2 gün önce lapa lapa yağan kar(bkz), hepten çamur oldu. Antalya'dan sonra Türkiye'nin en çok güneş alan yeri burasıymış Allah sizi inandırsın:) Evlerde güneş enerjisiyle ısınma, sıcak su filan var. Güneş kremini yanımda taşıyıp 3 saatte bir yenilememe az kaldı..

15 yorum :

  1. hayırlı olsun. bal da kaymak da pek tatlı maşallah :) Benim de muhabbet kuşlarım var. Tam ayını söyleyemem ama henüz küçük olduklarını düşünüyorum. Sormak istediğin bir şey olursa cevap veririm bildiğim kadarıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sizinkiler de 1 erkek 1 dişi mi? Ne kadar sürede alıştılar acaba size? Erkek yine sakin de benim dişi çok korkuyor, elimi kafesin içine sokuyorum yavaşça, bekliyorum da, azıcık yaklaştırınca uçup kaçmaya çalışıyo. Erkek de arada bi aşırı dellenip ciyaklayıp kafeste oraya buraya uçup dişiyi rahatsız ediyo. Ne demek istiyo olabilir bi fikriniz var mı:)

      Sil
    2. geç cevap yazıyorum kusura bakma :( Benimkiler de bir dişi bir erkek. Hatta yumurtaları bile oldu ama yavrular yumurtadan çıktıktan sonra anneleri ısıtamadı ve öldüler :( Malesef ben elime alıştıramadım. Erkek olan yavaş yavaş elime gelmeye başladı ama dişi çok aksi. Böyle çift olunca ele alışmaları zor oluyormuş. Bir de zorlamamak gerekiyor. Önce bir çubuk gibi bir şeyle başlayabilirsiniz diyorlar. yani çubuğu uzatıp ona gelmesini bekliyoruz sonra da çubuğun yerini yavaş yavaş parmağımız alıyor sonra. Bu arada erkek kuşun çiftleşmek istiyor olabilir. Yuva alabilirsin onlara :)

      Sil
    3. Aha aynı derde sahibiz:( Erkek biraz geliyo ama dişi hiiç. Erkeği bıraksak konuşcak da ama dişi engelliyo sanki. Çubuğu denicem çok teşekkürler. Dışarı salıyor musunuz? Ben kafesin kapağını açtım ikiside çıkmadı

      Sil
  2. ay çok tatlılar benimde sarı renk bi kuşum var:) bayılıyoruz ailecek ona ailemizin en önemli ferdidir kendisi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok güzel bişi Şüheda.. Tek kuş olunca sanırım sahiplerine daha bağlı oluyormuş. Benimkiler kendi kendine yetiyor benle pek ilgilenmiyorlar korkuyorlar:( Konuşuyo mu seninki, erkek mi, ne zaman konuşmaya başladı? tabi eğer konuşuyosa:)

      Sil
    2. benimki kız kızlar konuşmuyormuş genellikle ama bizimki cici kuş kuçuk kuş kuçuçuk kus diyooooo her zaman kendini över durur:) erkekler hemen konuşuyomuş ben araştırdığımda çoğu kişi böyle demişti içinde p ş t k gibi harflerin olduğu kelimeleri çok seviyolar

      Sil
    3. alışması yavaş yavaş olur ilk bulundukları yere alışmalılar

      Sil
    4. Eve alıştılar, birbirlerine de alıştılar, hatta erkek baya şakıyo ve daha sıcak ama dişi çok korkak:( Ayırmak mı gerek bilemedim:(

      Sil
  3. tatlım benimki de 2 yaşında maşallah bu güzelliklere upuzun yaşasınlar tatlım korkmaları bazen uzun sürer ama dişi ile erkek beraber kalmamalı dişi korkar alışamaz genelge zaten beraber oldugu sürece konuşmazlar kıskançlık olur :) benim ki başladı azdan konuşmaya her gün yarım saat konuştunmu rahatlıyorlar alışıyorlar kelimeleri de ezberliyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa napçam 2 ayrı kafes mi alcam:/ :( Ayrı gayrı kalınca üzülmezler mi:( Ben de her gün yarım sa konuşuyorum erkek olan değişik sesler çıkarıyo da dişi cikcikliyo anca:) Seninkini de çok merak ettiiiiim

      Sil
  4. hah hah ne cici bunlar. al sana can yoldaşı :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel sürpriz bu isimler de süper seçim :)) Hava bile sana gülen yüzünü göstermiş her şey daha da iyiye gider inşallah senin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe dimii=) İnşallah tatlıcıııım:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose