2 Şubat 2015

Gözleri Daha Büyük Göstermenin Yolları

Herkeslere günaydınnn! Oh be evimde ayağımı uzatıp laptopu kucağıma alıp yazı yazmayı ne çok özlemişim! Merhaba medeniyet merhaba teknoloji merhaba blogum!

Kocaman kocaman gözlerin güzelliği ayrıdır hepimiz biliriz;) Kimisi doğuştan şanslı o ayrı ama bir de üç beş hile var ki hepimizin kolayca uygulayabileceği;)

* Göz içine siyah kalem çekmeyiniz! Gözleri olduğundan küçük gösterir
* Mümkünse üst kirpik dibinize azıcık da eyeliner görünümünde siyah-koyu kahve bir kalem-eyeliner uygulayınız
* Alt kirpik dibinizin içine(waterline) tercihe göre beyaz-krem-ten rengi kalem sürünüz.Onun altına yani alt kirpik dibinizin biraz altına siyah-kahve kalem sürüp dağıtabilirsiniz. Ben pek uygulamıyorum.
* Bolca rimel gözlerinizi olduğundan daha açık ve büyük gösterecektir. Hem üst hem alt kirpiğe;)

Alt kirpik dibimin içine(:p) ten rengi kalem uygulamayı daha çok seviyorum. Essence'in Big Bright Eyes "Highlight it..nude" jumbo kalemine bayılıyorum. Bu iş için biçilmiş kaftan.

Alt kirpiklerime rimel sürmeyi atlıyorum bazen. Tamam itiraf etmek gerekirse çoğu zaman. Rimelin akıp panda gibi göstermesinden korktuğumdan sanırsam.

Bu kalemi uyguladığımda gözlerimi daha büyük, bakışlarımı daha aydınlık, dinlenmiş görünümlü hissediyorum. Size de kesinlikle tavsiye ederim.



Sizin tüyolarınız neler? Alt kirpik dibinize siz de açık renk kalem uyguluyor musunuz?




12 yorum :

  1. Çok doğal ve güzel durmuş :) ♥

    YanıtlaSil
  2. Medeniyetin keyfini çıkar tatlım :)) Bu yazı tam benlikmiş.Göz içine kalem çekmek benim için kabustu sonraları yanlış yaptığımı öğrenince vazgeçtim kurtuldum. Alt kirpiklere rimel sürmeyi ben de es geçiyorum hep sanırım aynı korkudan olsa gerek :)) Aklıma gelirse beyaz/nude kalem uygularım alt kirpiklerime.Sen beğendiğine göre o kalemden bulursam alayım bari :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahagsha aynen:D Nasıl çekiyodun da kabustu allaaaşkına neyse düşünmekten vazgeçtim:D Yumuşak uçlu ve kolay sürümlü al mutlaka, diğerleri sürerken acıtır:(

      Sil
    2. Ahaha çok hoşsun valla :)) Toy zamanlarımda kalem çekerken gözüme girecek diye elim titriyordu görüntü kötüydü haliyle kabustan kastım o kötü şeyler gelmesin aklına :D

      Sil
  3. Merhaba :)
    Bende ten rengi göz kalemi kullanıyorum bu kalemler çok kalın. Ucu bitti. ucuna göre açacak bulamıyorum. Kalem kalın olduğu için açacağa sığmıyo. Büyük kalem traşlar varda benim mi haberim yok ? :) Siz nasıl açıyorsunuz ?

    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım büyük kalemtraşlar var:) Ben hem Avondan hem Watsons'tan almıştım. İkili kalemtraş, bi tarafı normal kalemler için bi tarafı jumbo kalemler için;)

      Sil
  4. Ben gözlerimi iri göstermeye hiç çalışmadım ama beyaz kalem sürerek gözlerini iri gösteren arkadaşlarım oldu.Gerçekten de işe yarıyor sende de olduğu gibi canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de genelde kullanmıyorum ama özellikle yorgun olduğumda tercih ediyorum çünkü çok dinç gösteriyor^^

      Sil
  5. Ben de Rival de Loop 'un ten rengi dudak kalemini kullanıyordum canım (baya meşhurdur hani), şimdi biraz üşengeçlik girdi işin içine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeeet biliyorum o göz kaleminiiii^^ Ama dudak kalemini göze kullanmak nedense bana tuhaf geliyo:/ :( Sanki mikrop bulaşırmış gibi hissediyorum tırsıyorum

      Sil
    2. Eveeeeet biliyorum o göz kaleminiiii^^ Ama dudak kalemini göze kullanmak nedense bana tuhaf geliyo:/ :( Sanki mikrop bulaşırmış gibi hissediyorum tırsıyorum

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose