18 Şubat 2015

Farmasi Perfect Volumizing Rimel

Günaydın kankitellalar

Farmasi markasına olan önyargım Sena ve Seda'nın kışa merhaba etkinliğinde biraz kırılmıştı. FDA onaylı, cruelty free, parabensiz filan oluşu hoşuma gitti. Ürünleri de epey beğeniliyo, hiç kötü yorum okumadım daha. Bakalım ben rimelini nasıl bulmuşum, siz duruşunu nasıl bulcaksınız;)

Farmasi Perfect Volumizing

Ambalajı gayet şık
Fırçası tam sevdiğim türden. Plastik, diken diken


Farmasi Perfect Volumizing

Gördüğünüz gibi fark oldukça bariz. Rimeli açtıktan sonra 2 hafta bu performansı aldım ve bayıldım! Ama 2 haftadan sonra sıradan, günlük bir rimele dönüştü. Yine de fena değil
Dökülme, akma, bulaşma yapmadı
Sürümü kolay
Sanırım indirimli fiyatı 20 tl civarı
"Vaoouv mukteşeem!" değil ama "iyi"


Bana "vaoouv mukteşem" efektli rimel önerilerinizi bekliyorum. Loreal 4D Lash Architect gibi




6 yorum :

  1. Etkisi güzel görünüyor fakat 2 haftadan sonra kaybolması üzücü olmuş bu arada yaptığın makyaja bayıldım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet:( Yyyaa çok teşekkürler tatlımmm

      Sil
  2. Ben de "vaoouv mukteşem" efekti L'oreal in Million Lashes rimelinde almıştım ama ikinci kez alıp kullanmaya başladıktan sonra gözlerimi yakmaya başladı nedense, içeriğindeki bir şey dokundu sanırım. O yüzden kullanamıyorum. Hemen hemen aynı etkiyi veren bir diğer rimel ise Lancome Grandiose oldu, testerını denemiştim ve verdiği etkiye şaşırmıştım denemeni tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet onu ben de çoook sevmiştim kullandığımda herkes soruyordu amma alt kirpik dibime çok akma yaptı:( O yüzden almadım birdaha:( Sana da hassasiyet yapmış:/ Lancome un o rimeli istek listemde zateeen^^

      Sil
  3. Çok güzel performans sergilemiş ama 2 hafta sonra etkisini kaybetmiş olması kötü olmuş.Genelde çoğu rimelde bu durum oluyor ne yazık ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimelleri anlamak zor anacım. Kimi 2 hafta sonra etkisini kaybediyo kimi 2 haftadan sonra kendine geliyo filan:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose