24 Şubat 2015

Effaclar Duo + Yorumlarım

Günaydın kankitellalarrrr

Durduk yere başıma iş açtım. Ne mi yaptım? Effaclar Duo (+) ya başladım:/ 


Kremin iddiası : CİLT BOZUKLUKLARINA VE AKNE LEKELERİNE KARŞI DÜZELTİCİ BAKIM.
Procerad™ patentli seramid içeriği, kırmızı ve kahverengi akne lekesi oluşumunu engellemeye yardımcı olur. 

Ne umdum ne buldum anlatayım
Öncelikle cildim epey toparlamıştı. Alnımdaki komedonlar tamamen yok olmuş, çenemde kistik sivilce çıkmaz olmuştu. Sadece yanaklarımın dışına doğru, alnımda ve çenemde hafif kırmızı sivilce lekeleri kalmıştı. Ben de dedim Effaclar Duo bu işi çözer..

Yaklaşık 2 aydır aynen bahsedildiği gibi kullanıyorum. Yüzümü Effaclar jel ile yıkayıp, nohut büyüklüğünde Effaclar Duo yu önce parmaklarıma yedirip sonra yüzüme yayıyorum.


Şuan çenemde 2. bi çene büyüklüğünde kistik sivilce var. Alnımda da 2 küçük boynuz, çene ve alında bi miktar da komedon cabası..

Çoğu kişide sivilceleri kusturmuş daha sonra düzeltmiş. O yüzden sabredeyim diyorum ama bi sivilce sönüyo yenisi çıkıyo, durulmak bilmiyor. Eski Effaclar Duo yu kullanmadım ama bu yeni plus(+) olanı bana bi tuhaf geldi. 

Emilimi güzel, dokusu ince, nemlendirmesi de yeterli, parlama da yapmadı sağolsun.

Kırmızımsı lekelerim azaldı mı tam anlamadım doğrusu. Azaldı da diyemem azalmadı da..

Bitirene kadar kullanabilir miyim bilmiyorum. Cildim eski haline döner mi, hiiiç bilmiyorum. Ühüüüü:"(

Ahanda içeriği

Kullanan, kullananı duyan bilen eden varsa haber etsin. Çaresizim dostlar..

13 yorum :

  1. Kıyamam ben sana bu sivilceler bizi hep çaresiz hissettiriyor nedense ya :( 3.tüpün ortalarına gelmiş ve yaklaşık 5 aydır kullanan biri olarak söyleyebilirim ki devam et canım.2.ayın sonunda ben de senin gibi hissetmiştim ama inatla sipariş ettim.Özellikle lekeler ,kırmızılıklar ve sivilce izlerim üzerindeki etkisinden memnun kaldım.Tam geçmediği ve aktif birkaç sivilcem halen var olduğu için günde 2 kez lokal olarak kullanmaya devam yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa harika denk geldi Nilay! Umut ışiğı oldun resmen bana:) İlk tüpü böyle tüm yüze bitireyim 2.yi alıp lokal mı uygulayım yani sence? Hem lekelerin hem sivilcelerin üzerine mi sürüyorsun sen?

      Sil
    2. Ben tüm yüzüme uygulamadım hiç. Sorunlu bölgeye (leke ve sivilcelerime) çok az alıp elimle iyice dağıtarak sürüyorum bir de öyle dene bence. Merak ederim arada haberdar et beni de :) İyi olacak inşallah :))

      Sil
    3. Tamam tatlışım bir de öyle yapayım bakalım. Bitenler de görürsün artıkın:) Instagram hesabın var mıııı takibe alsammm?

      Sil
    4. Dene bakalım canım. İnstagram kullanmıyorum bitenlerde görürüm dediğin gibi :)

      Sil
  2. Dermokozmetik de olsa, güzel iddiaları da olsa her cilt farklı tepki veriyor işte. Sivilceleri önce kusturan sonra ortadan kaldıran ürünlere hep bir mesafeli olmuşumdur. Geçmiş olsun canım, umarım artık tedavi edici olmaya başlar krem; yoksa kullanma daha :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu cilt böyle tepki vermiş ama bu ürüne, o çok ilginç:/ Ben de baya huylandım ama o yüzden devam ettim. Şu tüp bi bitsin bakayım bi umutluyuuuum:))

      Sil
  3. Ben de çok ugrastim lekelerle hala ugrasiyorum
    TBS nin yesil cay özlü gece ve gündüz kremini kullanmaya basladim
    Kardesim çok sasirdi lekelerin hep iyileşmiş nazil yaptin dedi:)
    Denemek isterseniz bilginize olsun..umarim sizinkiler de geçer psikolojiyi çok kotu etkiliyorlar
    Saglikli ve mutlu kalin:)ve hep yazmaya devam edin güzel kalbinizle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah lekeler baş belası lekelerrrr. Sizin peki güneş lekesi mi sivilce lekesi miydi?
      Ayy hemmen o seriyi araştırıyorum. Komedojenik bi içeriği yoksa alırııım! Çok teşekkürler öneri için:-*
      Siz okuyun ben hep yazarım:-*

      Sil
  4. Canım son durum nedir bizi bilgilendirir misin :) Avene nemlendiricim bitmek üzere yeni arayışlar peşindeyim aklımda LRP duo var ama artık eski versiyonu satılmıyor sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım eski versiyonu satılmıyor. Ben de çopu kişi gibi tüm yüze sürmekten vazgeçip sadece bölgesel olarak kullanmaya başladım. Çok çok daha iyi oldu. Gerçekten sivilce lekelerinin görünümlerini hafifletti. Yok etme özelliğini henüz göremedim ama

      Sil
  5. Bu ürünü pek bir övdüler ancak benim cildimde zerre işe yaramadı.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose