18 Şubat 2015

Bourjois Contour Clubbing Waterproof Bleu Neon

Günaydın kankitellalarımm

Göz altına sürülen renkli kalemleri sevenlerdenseniz buyrun sizi buraya alalım;) Göz üstü de olur:p
Bourjois ülkeden çekildi çekileli kıymete bindi. Değerini bilemedik vala:( Neyseki hala limango, trendyol gibi online alışveriş sitelerinde satışa çıkıyor. Yeşilini, mavisini ve siyahını çok severek kullanıyordum Ykm'den almıştım:( Yeşilinin incelemesi burda

Bourjois Contour Clubbing Waterproof  Bleu Neon

Sürümü çok kolay, kayıp gidiyor, yoksa alt kirpik dibine sürmek zordur bilirsiniz
Akarı kokarı yok, saatlerce aynı şekilde duruyor
Elimde oldukça iddialı bir saks mavisi gibi dursa da tek kat sürdüğümde gözlerimde aynen resimdeki gibi duruyor.Üzerinden geçtikçe belirginleşiyor tabi

Bourjois Contour Clubbing Waterproof  Bleu Neon

Baya da uzun süre gidiyor. Renkli göz kalemini her gün kullanmıyorsanız tabi:)

Gördüğünüz yerde kaçırmayın diyorum;)



4 yorum :

  1. Ah bu Bourjois neden gitti kii. Fondötenleri mükemmeldi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak onu bilmiyodum ama bronzerı aklımdaydı, gitmeseydi deneyip alcaktım:(

      Sil
  2. Elindeki duruşuna bayıldım, keşke tek seferde gözde de böyle dursaymış. Umarım diğer markaları da bu şekilde kaybetmeyiz :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose