19 Şubat 2015

Bioderma White Objective H20 Misel Su

Herkese merhabaa

Bioderma misel sularının ilk çıktığından beri hayranı olduğumu bin defa söylemişimdir. Bayadır aklımda olan türü de bu Bioderma White Objective H20 idi. Bitmesine az kala yorumlayım dedim:)

Bioderma White Objective H20

Makyajı çıkarma konusunda normal Sensibio misel suyla birebir aynı buldum. Yani göz makyajında pek iyi değil, yüz için gayet iyi.
Cildimde hiçbir yanma, kızarıklığa yol açmadı
İçeriğinde parfüm,paraben yok <3
Leke açma gibi mucizevi beklentiler içine girmezseniz bence iyi. Cilde verdiği aydınlık bahsedildiği kadar bariz değil ama fena da değil. Leke açıcı etki beklemeyiniz:)
İçeriği Sensibio'dan daha iyi

İçeriği bööyle

Tekrar alabilirim. Misel suda Bioderma'dan şaşmıyorum. Bazı alışkanlıkları bırakmak zor:))

8 yorum :

  1. Ben de bunu kullanmıştım bir ara ama hiç etkisini görmedim, serinin diğer ürünlerini de kullanmak gerekiyordu belki.
    Zaten ürün miktarı ve fiyatı da karşılaştırınca normal Sensibio daha tercih edilebilir bence de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leke açıcı ürünler, kremler kullananlar tercih etsin bencede:))

      Sil
  2. Artik tüm markalar leke acici ürünler cikartiyorlar, nedense kadinlarda leke problemi patlama yasiyor resmen, bende cekenlerdenim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep o güneş yüzünden:( Benimkiler sivilce lekeleri ama:/

      Sil
  3. Kesinlikle ben de Bioderma'dan şaşmıyorum mevzu misel su olunca :) Nivea ve Garnier bana da alerji yaptıktan sonra hele daha sıkı sarıldım :D Sebuim olanını kullanıyorum ben normalini denedikten sonra. Sanki cildimde daha iyi geldi gibi :)

    Bu arada 'şehir efsanesi' ne dönen nemlendirici konusunda yine söylemek istediklerim ile başını ağrıtacağım :P Ben bir tanesine karar verene kadar kırışacağım artık :D :D Geçen bir eczaneye girdim, bir markadan bahsetti Huiles Baumes diye, temiz içerikli, Ecocert ve Bio sertfikasının olduğundan vs. ben de merak ettim daha önce adını duymadığım bir marka bu. Araştırdım hemen birkaç blog yazısına denk geldim. Kendi internet sitesi var hatta 'tester talep formu' gördüm istemeyi düşünüyorum, deneyeyim diyorum. Fotoğraflarını İnstagramdan dm attım :) Denemeden almak istemiyorum çünkü daha önce bahsettiğim The Body Shop'un Ecocert sertifikalı nemlendiricisi elimde denediğimde gayet başarılı bulmuşken testerını yüzümde denediğimde malesef yeterli gelmedi :( Yine çok konuştum, artık bir nemlendirici alsam da seni de kurtarsam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok Sebium'un etkisini beğeniyorum, tonik gibi geliyo. Ama içinde parfüm olduğu için almıyorum:( Parfümü bi çıkarsalar stoklicam!
      Huiles&Baume hakkında konuştuk o yüzden senden yorumları bekliyorum;)

      Sil
  4. Yorumlarını merak ediyordum canım, yazdığın iyi oldu. Bioderma 'dan ben de şaşmam senin gibi. Sensibio ile devam o zaman :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose