13 Şubat 2015

Batiste XXL Volume ile Toni&Guy Kuru Şampuanlarının Kıyaslaması

Herkese günaydınlarrr

Özellikle ince telli, sönük, yağlanmaya meyilli saçlara sahip arkadaşlara selam olsun.. Kuru şampuanlar vazgeçilmezimiz oldu dimi

Bugüne kadar denediklerim içinde en çok Klorane i beğenmiştim. Yazısı burda. Bakalım bunlar onu geçmiş mi napmış:)


Batiste 200 ml fiyatı 25 tl(sanırım), Toni 250 ml 45 tl
İkisi de saçta dokununca tuhaf bir his bırakıyor
Toni saçta beyazlık bırakmıyor, Batiste bırakyor fakat parmak uçlarımla saçımı kabartınca geçiyor
İkisi de yağlı görünümü engelliyor fakat Batiste'in verdiği temiz görünüm daha başarılı ve daha uzun süreli
Hacim verme konusunda Batiste Toni'nin 3 katı!
Kokusu Batiste'in hafif ve güzel, Toni'nin acayip çiçeksi ve akşama kadar kalıcı kokusu


Sonuç olarak fiyat/performans olarak Batiste'e ba-yıl-dım! Kesinlikle Ankara'ya gider gitmez yedeklicem. Başka bi türünü deneyebilirim ama;) Klorane de bence Toni'den iyi, Batiste'den zayıf.

Sizin favori kuru şampuanınız hangisiii?


6 yorum :

  1. Benim de favorim Batiste, leopar desenli olanı da denemeni öneririm kokusu harika :)

    YanıtlaSil
  2. Elbette Batiste! Daha önce Original olanı denemiştim, ona bayılmıştım. XXL Volume 'ü yeni aldım deneme şansım olmadı ama sen de beğendiysen seveceğim demektir :* Güzel günlerde kullan tatlım. Not: Isana ve Benri 'den uzak durmanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin saçların gür ve biraz kabarık değil miydi tatlışım? Vereceği hacim sana fazla gelebilir:)) Original da aklımdaaa ama önce leoparlıyı denicem:)

      Sil
  3. Kuru şampuan bence hayat kurtarıcı ama buna rağmen ben hala bir kuru şampuan edinemedim. Senin yazın bana tekrar alınacaklar listemi hatırlattı. Teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa çok geç kalmışsın:P Batiste ve Klorane'i öneririm;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose