6 Şubat 2015

Avon Royal Jelly Lip Treatment

Günaydın canlarrrr

Ayy iyiki internetim oldu rahatım dedim haa! Uçuçböcüü başıma çöreklendi gezmeler tozmalar yemeler içmeler derken eve gelince direkt uyuyorum sabahları 6.15te kalktığımdan -.-

İşim 8'de başlıyor hemen geldim de size yazıyorum:) Ta taaaa bugün Beauty with theobromine blogunun sahibesi canım arkadaşımın hediye ettiği dudak balmını inceliciiiiz:) 


Malum kışın dudaklar soğuktan daha çok kuruyup çatlıyor. Nazlanıyor, ekstra önem istiyor. Her gece yatmadan mutlaka dudak kremlerinizi sürüyoruz dimii=)
** Şeffaf-beyaz renkte, kaygan, hafif bir yapıya sahip. Balın nemlendirici etkisi bu kremde fazlasıyla hissediliyor. Badem yağının daa^^
** Spf 15 özelliğine tav oldum! Yüzüme güneş kremi sürerken mutlaka dudaklarıma da süren biri olarak her dudak ürününde spf olması gerektiğini düşünüyorum. Gün içinde severek kullanıyorum
** Yapış yapış yağlı bir yapısı yok
** Sabahları pürüzsüz yumuşacık dudaklarla uyanıyorum.
** İçeriği çok temiz değil ne yazık ki


İçeriğe fazla takılmayan arkadaşlara şiddetle öneririm. Bea Theo'ya burdan kocaman öpücükler sevgiler teşekkürlerimi iletiriiiim:-*


4 yorum :

  1. Bu dudak kremine ben de bayılıyorum, bu yüzden sana da almıştımm! Beğenmene çoook sevindim ^_^ Keşke içeriği temiz olsaydı da gönül rahatlığıyla kullansaydık. Ama verdiği yumuşaklık çook güzel :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım vala çok teşekkür ederim! Yumuşacık oluyo ya harika bişi^^

      Sil
  2. bende sevemedim bunu kullanırken ağzımda acı bi tat bırakıyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı hiç dikkatimi çekmemişti alla alla:/

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose