3 Şubat 2015

Aralık Ocak Postcrossing #6

Ben burdayken Ankara'daki evimizde bayaa kartpostal birikmiş, bizimkiler de hepsini saklamış tabi. Görünce aşırı sevindirik oldum^^ Hemmen başlıyorum sizinle de paylaşmaya

1) Bir zarfın içinden 3 kartpostal birden çıktı! 3ü de birbirinden güzel. Bir de postcrossing pulu eklemiş üstelik gönderen. Ne kadar düşünceli ve tatlı^^ Almanya'dan gelmiş=)



2) Snoopy'yi çok severim o yüzden Almanya'dan gelen bu karta bayıldım^^



3) Bu dönemde yeni yıl, Noel temalı kartlar sıkça gelirmiş. Benim de oldukça hoşuma gitti. Aşağıdaki Belarus'tan



4) Profilime ilgimi daha çok çekecek kategoriler içinde helikopteri de eklemiştim uçuçböcüümden dolayı. Lakin Rusya'dan gelen bu kart planör fanı. Olsuun:)



5) Eğlenceli kartlara bitiyorum! Hollanda'dan gelen bu kart beni epey gülümsetti^^



6) Almanya'dan gönderilen bu sarman 2 defa gönderilmiş:))



7) Rusya'daki bu binalara bayılıyorum. Sanırım St Petesburg civarı



8) Hollanda'dan geldiğine göre sanırım burası da Hollanda. Çok güzel bi kart yine^^



9) Bu bebiş çok tatlııı, şaşkın<3 Belarus'tan



10) Rusya'dan bi doktor hanım göndermiş alttaki kartı. Çok güzel olabilirdi, kenarındaki o devasa beyaz boşluklar olmasaydı..



11) Belarus'tan gelen bu Vogue'un sanırım 4.sayısının kapağı çok retro, güzel geldi bana^^



Siz hangisini beğendiniz?







6 yorum :

  1. Ooooo hepsi harika , bu olayı bir anlatsana nasıl oluyor, sen de atıyormusun, çok güzel bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebişim postcrossing.com a girip üye oluyorsun sonra tabi karpostal alıyorsun, ondan sonra siteye girip send a postcard diyip sana gelen adrese kartpostal gönderiyosun kodunu yazarak. O kişi senin kartpostalını alınca o kodu giriyor ve ondan sonra dünya üzerinde birine de senin adresin gidiyor, bi süre sonra sana kartpostal geliyor. Ne kadar çok gönderirsen o kadar çok alıyorsun, gittikçe kartpostal atma kotan da haliyle alma kotan da yükseliyor=) Bence sen de gir bu işe:) Yurtdışına gittikçe çok güzel kartpostallar da toplarsın

      Sil
    2. Evet canım inceledim siteyi ve bazı yorumları güzel iş ama emek istiyor sanırım, bu ara yoğunum ama kesin giricem ben de bu dünyaya :) bu arada hazır burdayken burdan yazayım dedim, blogta sorduğun BB süper pudraya baktım aynen canım non paraben ve non comedogenic yazıyor, sivilce yapmaz yani tam bana göre işte :) öptüm...

      Sil
    3. Kartpostal alıp, yazıp, postaneye vermek tek iş:) Bir de sana kartpostal geldiğinde ID'sini girmek. Yani çok vaktini almaz bebeyim, yoğunluğun bitince mutlaka bi bak;) Ooo komedojenik değilse tamamdır rengi bana uyarsa bakayım ben de;)

      Sil
  2. Hepsi çok güzeller canım :) Özellikle 5 ve 11'e bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet çok güzel onlar! Teşekkür ederim tatlımm

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose