9 Ocak 2015

Yes to Tomatoes Roller Ball Spot Stick

Başımızın belası sivilceler için spot-treatment yani noktasal, bölgesel sivilce tedavisi olarak geçen ürünler büyük kurtarıcı olabiliyor. Vitacost alışverişimde aldığım Yes to Tomatoes döner başlıklı sivilce kurutucu, sivilcenin boyutunu ve görünümünü 3 gün içinde azaltmayı vaat ediyor. Yerine getiriyor mu: Eeeeeeveeeet!

yes to tomatoes roller ball spot stick

  • Sertifikalı organik içeriğe sahip. %99 doğal içeriği!
  • Petrol türevleri, sls, paraben içermiyor
  • Komedojenik değil, gözenekleri tıkamıyor
  • Salisilik asit sivilce, tıkanan gözenekler ve yağ kontrolünü sağlarken bisabolol ve zencefil kızarıklığı gidermeye yardımcı oluyor.
  • Temizlenmiş cildinizde, sivilcenin üzerine , ince bir tabaka halinde, günde 1-3 kere uygulama yapabiliyorsunuz. Lakin içerik cildi kuruttuğundan önce günde 1 ile başlayın, ihtiyaç olursa arttırın.
  • Ben gece yatmadan cildimi temizledikten sonra çenemde kistik sivilcenin üzerine ve alnımda küçük bir yüzeyel sivilcenin üzerine sürdüm. Ertesi gün alnımdaki küçük sivilce neredeyse geçmişti, kistik sivilcenin de kızarıklığı,ağrısı azalmıştı. 2. gün yine aynı şekilde uyumadan önce sürüp yattım. Kalktığımda alnımdaki tamamen sönmüştü, çenemdekinin de kızarıklığı geçip küçülmüştü. 3. gün sadece çenemdeki kistik sivilceye sürdüm. Ertesi gün kistik sivilcenin baya küçüldüğünü, kızarıklığın tamamen geçtiğini ve üzerinin soyulmaya başladığını gördüm. Kullanımı bıraktım. Sonra da geçti zaten^^
  • Lokal olarak kullanıldığı ve her zaman kullanılmadığı için uzun süre gider bence, serin bir yerde saklamak gerekiyor;)
  • Yes to.. serisi Sephoralarda vardı ama sanırım kalktı. Bulursanız, cildiniz karma, yağlı, akneye meyilli ise kaçırmayın derim.



Böyle lokal uygulanan ürünleri kullanıyor musunuz? Cildiniz sivilceye meyilli olmasa bile regl döneminde çıkan sivilceler için bu tarz ürünler oldukça işe yarıyor;)

9 yorum :

  1. bu ürünü nerden bulabilirim kızım ve benim acil ihtiyacımız var :(

    YanıtlaSil
  2. sephoralardan başka yani ??? nette araştırdım bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sephoralardan da çekildi sanırım ya:/ Bence en iyisi yurtdışından sipariş;) Eğer yapmak istemezseniz de Aknicare'in roller ı var bu tarz. İçerik olarak o da etkili gözüküyor. Sitesinde yazan yetkili eczanelerde bulabilirsin;)

      Sil
    2. maalesef onu da denedim..2 yıl öncesine kadar declorun roll-onunu kullanıyorduk..bu yes tomatoes gibiydi aynı..kaldırıldı ne yazık ki :(

      Sil
    3. yyiaa:( üzüldüüm. Böyle Garnier, Sephora, Essence in de ürünleri var. Veya Cleocin T yi deneyebilirsiniz, eczanede satılıyor.

      Sil
  3. Ya nedense sivilce tedavisi için olan ürünlerde roll on başlığı hijyenik bulamıyorum. :/ Yes to Tomatoes 'un ürünleri akneye eğilimli ciltler için tasarlanmış zaten canım, bunu sevdiysen serinin diğer ürünleri de hoşuna gidebilir. Ben de kısa süre içerisinde hassas ciltlere özel üretilen Yes to Cucumbers 'ın bir ürününü yazmayı planlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roll on başlıkları normalde ben de hijyenik bulmam ama bu ürün aktif içeriğinden dolayı bi sakınca teşkil etmiyor;) Sivilceyi yayma vs durumu kesinlikle yok. Diğer ürünlerini de inceliyimmm ama salak cildimin ne idüğü belirsiz. Hem hassas, hem karma, hem kuruya dönük hem akneye eğilimli -.-

      Sil
    2. Tatlım geçenlerde blogumda Yes to 'nun hassas ciltler için olan serisinden bir ürünü yazmıştım, cildin hassassa sen de sevmezsin o zaman :/

      Sil
    3. Eveet okudum bana göre de değil o:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose