15 Ocak 2015

Toni&Guy Nourish Reconstruction Mask

Günaydınlar kankitellalar

Bugünkü konuğumuz Toni&Guy'ın yeniden yapılandırıcı, canlandırıcı saç bakım maskesi.

Duşta saç kremi yerine bunu kullanıyorum buara. Saç boylarıma dibine gelmeyecek şekilde, yaklaşık yarım ceviz büyüklüğünde uygulayıp 3-5 dk bekletip duruluyorum.

toni&guy nourish reconstruction mask hair

  • Saçlarımı yumuşacık yapıyor.
  • Tipik Toni&Guy kokusuna sahip, seviyorum ama kalıcı değil tabi:(
  • Saçlarımı neme doyuruyor, elektriklenmeyi oldukça azaltıyor.
  • Bu tarz ambalajda olan saç maskelerini kullanmayı seviyorum
  • Saç telleri için yoğun bakım ve onarım sağlıyormuş, katılıyorum! Kırıkları onarmıyor elbet:p
  • Saçlarımda ağırlık, yağlanma yapmadı.
  • Fazla uyguladığımda saçlarım dökülüyor sanki:/
  • İçeriği pek temiz değil
  • 200 ml ürünün fiyatı sanırım 45 tl. İndirimde tavsiye edebilirim;)


Kabını her açıdan çektim gördüğünüz üzere:) İçerik avcıları beğenmeyecektir ama sizi sadece etkisi ilgilendiriyorsa evet başarılı bir saç maskesi.


Toni&Guy'ın sevdiğim ürünleri arasında yerini aldı;) Sizin favori saç maskeniz hangisi?

13 yorum :

  1. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Benim de uzun süre kullandığım ve memnun kaldığım bi maske

    YanıtlaSil
  3. Yarım ceviz mi? Ben yarım ayva kadar kullanıyorum sanırım o_0 Saçları neme doyuran ama yağlandırmayan ürün bulmak zor, bunu başarması iyiymiş. İçeriğini görmez olaydım :/ Sadece saç boy ve uçlarına uyguladığım için belki indirimde alabilirim... Tabi önce stokladıklarımı bitirmem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah abartmışsın:D Gerçi senin saçın çok ve kalın telli. İndirimde bi bak canım yağlandırma yapmadı bende kullandığım miktarda ama yarım ayva yapabilir:P

      Sil
  4. Bu maskeyi bende kullanıyorum yumuşacık yapıyor saçlarımıı şampuanını da öneririm o da çok güzel gerçekten
    Blogunuzu çok beğendim takipteyim bende taze bloguma beklerim Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yumuşacık yapıyo çok da güzel kokuyo ama içeriğinden dolayı şampuanlarını almam bidha:(
      Hemen ziyaret ediyorumm çok teşekkürler:-*

      Sil
  5. bu maskeyi ben de bir süredir kullanıyorum ve çok memnunum. gerçekten de saçı yumuşacık yapıyor :)

    YanıtlaSil
  6. Aynı serinin saç kremini şiddetle tavsiye ederim ben de bloğumda yazısına yer verdim harika bir ürün gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç kremi yerine kullanıyorum ben bunu:D Ayy bi bakayım yazısına ama saçı yağlandırıyo mu yağlandırmıyo mu filan:)

      Sil
  7. yarım cevizmiş pehhh :D ben yarım avuç alıyorum da anca tam oluyor, hele roaccutane ile kuru olan saçlarım iyice kurudu. Neredeyse elektriklenmeden alev alıp tutuşacak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahdaghfahfah cidden mi:D Roaccutane'ın bu etkisini hiç duymamıştım baak. Saçında daha uzun süre beklet hatta duşa girmeden uygula:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose