25 Ocak 2015

Sephora Alışverişim #3 ve Panora Benefit Brow Bar Deneyimi

Ankara'ya hoşgeldiiiiiiiiiiim! Nasıl özlemişim havasını, kokusunu, dokusunu, yaşayanlarını!.. Annemin yemekleri, tontişimin ilgisi, kardeşimin esprileri, evimin rahatlığı sıcaklığı ooy oy^^
E tabi bir de alışveriiiiiş! Van'da "avm" ile ilgili bi yazı yazcam-.- 

Kaşlarıma bi türlü istediğim gibi şekil veremediler, tam anlamıyla hiç memnun kalmadım. Benefit Brow Bar'ı çok merak ediyor fakat riske atmak istemiyordum. Withmybestie Betül şiddetle Panora Benefit Brow Bar'da kaş uzmanı Canan Hanım'ı önerince kaşlarımı iyiiice uzatıp, randevu alıp gittim. Canan hanım gerçekten ne istiyorsanız yapıyor! Kaş ağdası kullanılıyor, ip yok, cımbız kullanımı minimum düzeyde. Ve sonunda düz, kalın, ucu ince kaşlarım var^^ Düşük emrah kaşlarımdan kurtuldum! Şiddetle tavsiye ederim!

Ee Sephora'ya gitmişken indirime de şööyle bi bakayım neler kalmış dedim:P İçim gitmişti çünkü sizlerin aldıklarını görünce, ama malum indirimin son günleri olduğu için hiçbişi kalmamıştır diye düşünüyodum. Fakat bingo!^^



Sephora fırçalarını beğeniyorum. Bir sürü göz fırçası görünce delirdim resmen. Her biri 15 tl ye düşmüştü. Smudge shadow, cream shadow, crease ve blending fırçaları aldım. 

Opi ve Nails Inc ojelerde baya indirim vardı. Nails Inc den rengini beğendiğim olmadı ama Opi'nin bu duochrome peace&love&opi rengine bayıldım. 25 tl ye düşmüştü. Oldukça farklı bi renk, içeriği, yapısı da gayet güzel, boyutu da büyük o yüzden 1 tane alayım dedim:)

Ciate setlerinden istiyordum ama hepsi simliydi bende tekli Blizzard rengi var. Bu da 14.95 tl

Bakır rengi çok güzel jumbo bi kalem buldum ama 2-3 tane bakır kalemim, farım olduğunu anımsayınca geri bıraktım. Onun yerine flashy liner aldım, black purple rengi. 10 tl.



Kaşlarımın güncel hali de bu. Foto çok kötü çıktı özüür:( Kaş ağdası 32 tl. Evet pahalı:/



Ankara'da (ya da Van'da:D) çok iyi başka bi kaş uzmanı önerebilir misiniiiz?

24 yorum :

  1. Hoşgeldin kuzucumm.Ankara gibisi var mı yaaa :)) Kaş konusunda ben de çok hassasım el değiştirince hemencik bozulup küsüyor.Gayet güzel olmuşlar tatlım güle güle uzat =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Ankara gibisi yok^^ Aaah ah bu kaşlar niye böyle alıngan:/

      Sil
  2. Kaşlar cok guzel olmus canim, boyle duz kas seklini ben de cok istiyorum ama bendeki kavisle olucak gibi durmuyo :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlııım! Bana da tüm uzmanlar senin kaşın kavisli olmaz diyip durdu ama olduu:) Maksat iyi kaş uzmanını bulmakta;)

      Sil
    2. Ay cidden mi ben de mi bi Brow Bar'a gorunsem heycanlandirdin simdi :)

      Sil
    3. Hangisindeki uzman en iyiyse mutlaka den derim;)

      Sil
  3. hoşgeldin! :)
    ben kaşlarını çok beğendim ama, güle güle kullan kaşları da cicileri de :) benim çok beğendiğim ve uzun zamandır gittiğim bir kaş uzmanı vardı fakat çalışmayı bıraktı ben de arayış içindeyim bu aralar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuk:) Canım Panora Sephora'daki Canan hanımı kesinlikle tavsiye ederim. Aylık 100-200 müşterisi oluyormuş, işinde baya iyi cidden. Uzatıp bi seferlik gidebilirsin en azından

      Sil
  4. Kaşlar çok doğal olmuş yüzüne de çok yakışmış canım benim :) Sephora senin Ankara'ya gelmeni beklemiş resmen :) Ben de bu sefer fırçalardan yana tercihimi kullandım kozmetik adına bir şey almadan çıktım iyi de oldu yani :)) Aldıklarının hepiciğini güzel günlerde kullan duochrome ojenin rengi karşıdan çok güzel duruyor bir de tırnağında görmek isterim.Öptüm çok !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yihuuuy çok teşkür! İyi etmişsin vala kalan kozmetikler pek güzel değildi, fırçalar kaçmazdı^^
      Ojeyi de senin için haftaya çekicem inşallah tatlışım;) :-*

      Sil
  5. Hoşgelmişsin! :)
    Sephorada fırçaları görünce ben de dayanamadım, sendeki o iki mor fırçayı bir de kaş&kirpik tarayıcı fırçayı alıverdim ^.^
    Kaş konusunda çözümü serbest bırakmakta buldum ben, hepsi hilal kaşlı yapıyor çünkü beni :( İncecik kaşlar ve kocaman bir suratla kalakalıyorum :( Kendim şekil vermeden sadece dağınık olanları toparlıyorum, geri kalanlar serbest takılıyor :))
    Van'daki avm'leri ayrıca merak ettim, beklemedeyim merkez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuuuuk
      Hihihi iyi etmişsin ohh sen de güle güle kullan:-*
      Evet yaa illa bi kavis giriyorlar. Yatırarak alıyolardı beni hep, o yanlış bi yöntemmiş, oturtarak almaları gerekiyomuş aklında bulunsun;)
      Eheheheh çok büyük beklenti içinde olma bence avm ler için:P demedi deme:))

      Sil
  6. çok ama çok güzel olmuş kaşlarrrr :) yakından da görmek istiyorum ki ben :p bu arada sonunda blog okumaya başladım, ilk adresim de sensin :D bir de gaz gelse yazacağım ama hayırlısı :) Göz fırçaların artıyor gittikçe Ezgiii, güzel göz makyajlarını da görelim artık blogta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiiiaaa bi geldiğimde mutlaka görüşeliiim!! Yakından gör bide;) Oh hoşgeldin be kuzu! Bırakma buraları öksüz sensiz:( Yaz bi yazı!
      Vala fırça alıyorum alıyorum ama durup seyrediyorum, rimel sürüp çıkıyorum. Bu duruma bi çeki düzen vericem;)

      Sil
  7. Kaşların harika olmuş ! Aldıkların da çok güzel.Hepsini güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  8. benim arkadaşımın kaşları kavisli ve inceydi sonra red and white kuaförde kaşcıya gitti 30 lira verdi kadın ustura yaptı altlarından galiba sanırım böyle söyleyince korkuluyor tabi ama bazı yerleri azdı kaşlarının şekil vs verdi şimdi çok memnun dolgu kaş alımıda yapıyormuş bi araştır istersen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ustura kullanan kaş uzmanları duymuştum ama şimdi kaşım tam istediğim gibi oldu o işe girmeyim bence:) Sephorayla fiyatı da aynıymış:( Çok teşekkür ettim ama not aldım;)

      Sil
  9. Kaşların bence harika olmuuş ^-^ Sephora alışverişineden bayıldım, iyi günlerde güle güle kullan, bende ilk sephora alışverişimi yaptım ve doyamadım. Dilek listem artık doldu taşıyor napsam bilmiyorum ^-^ Bu arada seni gfc ve google+ ile takipteyim banada beklerim . :)) www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim:) Ayy benim de istek listem baya kabarık belki görmüşsündür:/ :p Ben de hemen geldim gördüm beğendim ve takipçin olduum;)

      Sil
  10. Ben de çok sevdim, kaşların güzel olmuş tatlım;)
    Takipteyim,bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok güzel görünüyor, güle güle kullanın :) Bu indirimden yararlanmayan kalmadı herhalde.. Bende bir fırsat bulsam yazacağım indirim alışverişimi.. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh sağol tatlımmm:-* Ama indirim 26 ocakta sondu:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose