30 Ocak 2015

Ocak Bitenler #14

Aman ocak bitmeden şu yazıyı Yetiştireyim diye ne çabaladım arkadaş, görseniz takdire şayan:)

Neyse lafı uzatmadan bitirdiklerime geçiyorum. Bi kısmını Ankara'dan getirdim, çeri çöpü topladım geldim yani. Bir de ayın yarısı Ankara'da yarısı Van'da olunca pek bişi bitiremedim tester odaklı ilerledim. İnşallah şubatta renkli kozmetik de biteer=)


Renkli kozmetik bitmedi işteee:( Grupçana bakarsaaak


La Roche Posay Anthelios Spf30 Dry Touch Gel Cream : Evlerden ırak bir güneş koruyucu. Bitsin diye uğraştım ve başardım. Birdaha Lrp'nin yüz için olan güneş kremlerini kesinlikle almayı düşünmüyorum. Detaylı yorumlarım burda

La Roche Posay Termal Su : Çanta boyu güzel oluyo, severek kullandım ama yoluma Avene ile devam edeceğim. İkisinin kıyaslaması burda

Parmex Aseton : Önerilerinizle aldım ve çok memnun kaldım. Yenisi de alındı

Bepanthen Plus Krem : Evden eksik etmiyorum her derde deva adeta:) Yenisi alındı bile. Yazısı burda




Organique Spicy Sugar Peeling : Çok severek kullandım. Kutusunu atmadım içinde kahve-limon peelingi yapıcam. Ama bitince yine bundan alabilirim. Yazısı için tıktık

Yardley Invigorating Blue Orchid Vücut Losyonu : Canım siz buna losyon demişsiniz ama bu bildiğin krem hatta merhem! Ortalarına gelince şişeden akıtmak adeta ölüm, işkence. Çok çektirdi bana. Kokusu nemlendirmesi iyiydi. Ama birdaha almam. Yazısı için tıkkıdı

Nivea Pure&Natural Yaseminli Roll on : Yine sizin tavsiyelerinizle aldığım ve severek kullandığım bi roll on oldu. İçeriği diğer roll onlara göre daha iyi, alüminyum tuzları ve paraben içermiyor. Tekrar alabilirim.

Listerine Stay White Gargara : Yakıp kavuruyor Listerineler ağzımı ama seviyorum. Beyazlatıcı etkisini pek gözleyemedim. Gargarayı 1 ay kullanıp 1 ay ara vermeyi unutmuyoruuuz!


Caudalie Vücut Losyonu : Kokusunu, nemlendirmesini sevdim ama orjinal boyutunun fiyatı fazla, etmez.

M.Asam Magic Finish Fondöten : Gerçekten bahsedildiği gibi sihirliymiş! Köpük formunda, tek renk(benim için 2 ton filan koyuydu) olan bu fondöten pürüzsüzbi bitiş sağlıyor resmen. Duruşuna tene adapte oluşuna bayıldım. Ama sivilce yaptığını okudum bazı bloglarda. O yüzden riske edemem

Eyüp Sabri Tuncer Pembe Greyfurtlu Islak Mendil : Uçuçböcüümle birlikte bayıldık! Kabı nasıl şirin, kokusu nasıl güzel! Bu tatlış hediye için Bea Theo'mu burdan öpücüklüyoruum.

Ceradolin Losyon Hidro ve Lipo : Bu testerlardan 10ar tane bitirdim. Başta bana Bepanthen havası verdiği için hem güven verdi hem sempati. Vücut için nemlendirmesi ikisinin de fena değil ama hidro benim için biraz yetersizdi. İçeriği eh işte. Yüz için kullanmadım, el için nemlendirmesi yetersiz. Kokusu başta çok tatlış bebeksi geliyo ama hemen ardından çok berbati pis bişiye benziyo ki neye benzediğini söyleyemicem. Tam boyunu kullanınca tam tam kararımı vercem

Lrp Hydreane Riche : Kuru ciltler için güzel bi nemlendirici. İçeriğinden hoşlanmadım, cildimde de sivilce yapabilirmiş gibi hissettiğim için almam.


Bu ayın bitenleri bu kadardıııı. Siz neler diceksiniz bakalım öneriler gelsiiin=)

16 yorum :

  1. Canımmm ne zamandır yoksun sanki, nasıl gidiyor uzak diyarda hayat :) herşey yolunda mı? Bu arada tatil postumu gördün mü, ne zaman tatil fotoları yüklesem sen geliyosun aklıma :) büyük büyük yükle demiştin ya :)
    öpüyorum kendine iyi bak tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitimdeydim bu hafta tatlım o Yüzden pek ilgilenemedim:( yihuuuu yazdın mı tatilini müsait olur olmaz okicam

      Sil
  2. Neden ağız bakım sularını 1 ay kullanıp 1 ay ara veriyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağızdaki bakteriler Bağışıklık kazanıyor çünkü:/

      Sil
  3. Bu ay nispeten daha az şey bitmiş ama mazeretin var. Neden bir ay kullanıp bir ay ara veriyoruz ki gargarayı? Beğenmen (iz) e sevindim tatlım. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett az bitti bu ay:( bakteriler direnç oluşturuyor, ara vererek bunu önlüyoruz tatlım;)

      Sil
    2. Hiç bilmiyordum bunu, yazdığın iyi oldu tatlım. Mimlendin bu arada :*

      Sil
  4. yinede çok şey bitirmişsin kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh öyle mi dersin bana az geldi yauv:/ :p

      Sil
  5. Merhaba :) Listerine nin alkolsüz olanı yakmıyor tavsiye ederim, bir de Lrp Hydreane Riche i ben de araştırıyorum, denemek istiyorum testerını ama iyi bir nemlendiri değil herhalde :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa tamam alkolsüzünü deneyim o zaman bir de;) Teşekkür ettim:-* Hydreane Riche bizim cilt tipimize göre değil tatlım vazcay bence:)

      Sil
    2. Ne demek estafurullah rica ederim :) Hmm öyle mi peki o zaman aklımdan çıkardım :) Bu arada bugün tesadüfen Body Shop'ta ecocert sertifikalı bir seri gördüm çok şaşırdım, nutriganics diye bir seri, hatta Body Shop ve ecocert sertifikası ne alaka dedim. Merak ettim tester istedim, orada da gündüz nemlendiricisini denedim elimde gayet başarılı gibi geldi bana belki haberin vardır bu seriden, en çok da göz çevresi kremini merak ediyorum onun testerı yoktu alamadım ama başka şubesine gidip mutlaka denemeyi düşünüyorum. Bir bakmanı önerebilirim :)

      Sil
    3. İnceledim biraz şimdi de gündüz kremi senin için uygu gibi tatlım. Hafif yapıda, yağsızmış. Sivilce komedon yapmaz gibi. Ama cildin de aynı zamanda çok kuruluk varsa yetersiz gelebilir. Köpük temizleyicisi kurutma yapıyormuş. Göz serumu biraz manasız, göz kremi de ilk göz kremi olabilcek gibi baya hafif duruyo. Burda tbs yok tabi hiçbirini mıncıklayamıyorum:(

      Sil
  6. bu yaz lrp nin 3 farklı güneş kremini denedim her birini kullandığım dönem aaa bu iyiymiş dedikten 2 hasta sonra resmen tiksindim. hangi çeşidi olursa olsun minik minik sivilce çıkardı bende. eğer iyi bir güneş kremi tavsiyeniz varsa öğrenmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen! Şimdiye kadar denediğim hiçbir Lrp yüz güneş kreminden memnun kalmadım:/ Hepsi komedon yaptı, beyazlık bıraktı, sivilce yaptı ya da parlama. Benim şimdiye kadar kullanıp en memnun kaldığım güneş kremi Aknicare'İn güneş kremi oldu, spf30. Çok hafif yapıda, emilimi çok başarılı, hiçbir sivilce komedon da yapmadı. Blogda yazısı mevcut bi göz atın derim;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose