17 Ocak 2015

Ne İzledim #35

Biraz sefillik çektiğim doğrudur. Hava durumundan dolayı uçuşlar iptal olduğu için Ankara'ya gidemedim, sınavı kaçırdım, alıp gelmeyi düşündüğüm eşyalarımdan uzak kaldım. Fotoğraf makinam, laptopum gibi:( O yüzden bi süre kozmetik paylaşımı yapamayacağım. Şubat başında tam gaz dönücem amaaa=)

Ben de izlediklerimden bahsedeyim bari=)

Kofte yağmuru 1- 2 (Cloudy with a Chance of Meetballs) : Flint çok şaşkoloz fakat dahi bi çocuk. Sürekli bir şeyler icat etmeye çalışıyor, hep dalga geçilip hor görülüyor yavrum yazık. Taa ki suyu yiyeceğe dönüştürüp yağdıran bir cihaz icat edene kadar.. Sonra tabi bu cihaz başına iş açıyor. 2. filmde de yarattığı cihazın dünyada evrimsel dönüşümlere yol açtığını fark eder. Hayvan-yiyecek karışımı ilginç tipler var:) Dahiyane tipleri ve çizgi filmleri seviyorum. "Keşke ben de orda olsaydıııım" dediğim çok an oldu:) Hele ki dondurma yağdığındaaa! 7'den 70'e herkesin seveceği bi çizgifilm bence. Puanım 8.4/10





Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 1-2 (How to Train Your Dragon) : Aşırı sert, kaba saba, ejderhalara savaş açmış durumda olan Vikinglerden köyün şefinin oğlu Hiccup, aslında onların o kadar da düşman vahşi olmadığını cidden kedi gibi olup eğitilebileceklerini gösteriyor. 2.sinde ise kahramanlarımız büyüyor, Hiccup'ın annesi filan ortaya çıkıyo. Dragon Rider'la savaş filan var. Atraksiyonlu. Çok keyifli bi çizgi filmdi. Her yaştan erkeğin hoşuna gideceğinden eminim! Bayanlar da sevecektir;) Ama 1.si daha güzeldi ^^ Puanım 8.3/10


Tavsiye olunur;)


2 yorum :

  1. İki filminde ilkini izledim, eğlenceli zaman geçirmek ideal seçimler.^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enemmm melo gelmiş:-* Evet bencede oldukça keyifliydi^^ 2.lerini de tavsiye ederim;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose