5 Ocak 2015

Maybelline Colossal Kajal Göz Kalemi Yorumlarım

Herkese merhabalarrr

Yeni yılın ilk yazısı narananaraaam!Lakin buaralar biraz sekteye uğrayabilir yazılarım çünkü yarın Van'a gidiyorum. Birkaç yazıyı şimdiden planladım ama orda düzenimi kurmak,internetimin olması vs ne kadar sürer bilemiyorum:( 

Şu meşhuuur Maybelline Colossal Kajal asansörlü göz kalemini bayadır kullanıyorum. E artık yazayım dedim. 

maybelline colossal kajal eye pencil

**Sanırım tek rengi var. Siyah. 
**Asansörlü yapısı da güzel.

maybelline colossal kajal eye pencil
Biraz kirletmişim:/ Ojelerim de Essie Fiji buarada:p


**Siyahlığını çok beğendim. Tek seferde oldukça koyu bir rengi var.
**Sürümü kolay
**Sabitlenmesi güzel. Ama birkaç saat sonra biraz akma birikme yapıyor
**Göz içine sürerken sert olduğu için canımı acıtıyo.
**Fiyatı 9.90 tl sanırım. Fiyat/performans olarak bakıldığında bence başarılı bi kalem



Bugüne kadar kullanıp hiç akmayan, en beğendiğim 2 siyah kalem : Urban Decay 24/7 Glide On , Bourjois Contour Clubbing Waterproof . Ne yazık ki ikiside ülkemizde yok artık:( Mac jel eyeliner da akmıyor ama göz içine sürerken gözüm sulanıyo:(

Hiç akmayan simsiyah kalem önerilerinizi bekliyoruum^^



Kendinize çok tatliş bakın

12 yorum :

  1. bende aldım bundan çok yumuşak bir yapısı var
    fiyatına göre performansı gayet iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatına göre gayet iyi ama ben biraz sert buldum:(

      Sil
  2. Benim de aklımdaydı bu kalem ama ben Physicians Formula'nın kalemlerini kullanıyorum onlar da asansörlü tavsiye ederim kuzum hem de kalıcı ve güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Physician's Formula'nın akmayanı var mııı? Merak ettim bak şimdi bi inceliyiiiim^^

      Sil
  3. İyi yolculuklar canım her şey çok ama çok güzel olsun senin için :) Bu kalemle ilgili olumsuz birkaç yorum okuyunca almaktan vazgeçmiştim.Yapısının sert olması kötüymüş göz çevresi çok hassas malum .Lancome Crayon Khol waterproof eyeliner kalemi denedim gerçekten güzel tabii ama fiyatı biraz tuzlu gerçi internette epey uyguna geliyor bazen aklında olsun :)) Essence long lasting black fever kalem (çevremdeki arkadaşlarıma da zorla aldırdım :) gerçekten akmayan ,dağılmayan yapısı ve uygun fiyatıyla vazgeçilmezim 2 senedir. Hot chocolate ise kaç kere bitirdim bilemediğim esas favorim siyahtan daha iyi duruyor bende.Asıl sen kendine çok iyi bak oralarda tatlı kız kocaman öptüm seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok sağol güzel dileklerin içiiiin:-* Biraz sert yapısı evet ama fiyatına göre iyi bence. Essence o siyah kalemi aldııım ama kardeşim çöktü:/ :) Hot chocolate da çok cazip gözüktü bak şimdiiii. Bi bakayım ona da:) Lancome kajal kohl denemiştim ama pek memnun kalmamıştım, waterproof olanı daha farklıdır tabi mutlaka. Ona da bakcam. Teşekkür ettim önerilerin içinnn:-*

      Sil
  4. Urban Decay Perversion (hangi rengini begendigini yazmamisin, birde zero siyah rengi varmis ama onu denemedim) ve Yves Rocher asansörlü siyah kalem bende akmiyorlar, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zero'ydu diye hatırlıyorum. Ahh aah ne güzel kalemdi o:( Yves Rocher normal kajal almıştım sanırım ve hiç beğenmemiştim. Asansörlü varsa bir de ona bakayım o zaman;) Teşekkür ettiiimm

      Sil
  5. Ben bu kalemi hiç sevemedim :( Bir kere göz içime kullandım,gün sonunda uyuşturucu bağımlıları gibi gözüküyordum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de göz içine kullanıyorum bir iki saat çok iyi sonra akıyo birikiyo biraz ondan hoşlaşmadım ama fiyatına göre fena değil yauv:p

      Sil
  6. Önerisi olan bana da söyleyebilir mi? Henüz favori siyah göz kalemimi bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlardaki önerilere göz at sen de tatlımm;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose