13 Ocak 2015

Ev Yapımı Tırnak Kremi:)

Günaydın kankitellalarrrr

Piyasada birçok tırnak kremi var. Çoğunun içeriğinde belli başlı ortak noktalar var. Kimyasallar hariç elimdekileri kattım karıştırdım ben de yaptım. Çok basiiit=)

Organique shea butter üçte birine geldiğinde eritip içine 10-15damla limon sıktım, 1 tatlı kaşığı eritilmiş hindistancevizi yağı, 1 tatlı kaşığı kadar jojoba yağı ve avokado yağı koydum. Karıştırdım. Kendine geldiğinde bu formdaydı=)


Gece yatmadan tırnaklarıma sürüp yediriyorum iyice. Azıcık bi miktar yeterli oluyor. Gün içinde sürmeye hiç müsait değil yağlı yağlı malum. 3 ay içinde bitirmem gerekiyor, koruyucu olmadığı için.

Tırnaklarımı beyazlatıp güçlendirdiği doğru. Şeytan tırnakları da azaldı ama bitmedi bitmiyor:( :/ Daha iyisi olmicak gibi ama=)

6 yorum :

  1. denemek lazım :) kalan kremleri değerlendirmek adına güzel fikir teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim, tırnaklarınıza faydasını kesin görürsünüz;)

      Sil
  2. Merhaba; blogunuzu blogger haritasından keşfettim. ben de beklerim:)
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiiin=) Ben de blogunu hemen ziyaret ettim beğendim ve takipçin oldum;)

      Sil
  3. Aaaa, ne kadar güzel düşünmüşsün. Ben Burt's Bees 'i kullanıyorum şu an, çok memnunum ama bitince denerim kesin tarifini :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett çok güzel oluyo tatlım. Burts Bees bitmeye yakın o kabın içinde yap sen de;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose