7 Ocak 2015

Clinique All About Eyes Göz Kremi Yorumlarım

Günaydınlar bebitolar!(Ayy aklıma çok güldüğüm beybiliboy karikatürü geldi)

Göz kremi önemli anacım. Oradaki derimiz incecik olduğundan kırışmaya en müsait bölge malum. Bu yüzden 22-23 yaşlarında bence başlamak gerekiyor göz kremi kullanmaya. 

Clinique All About Eyes göz kremi, önce Clinique makyaj setimden 5 ml, minicik kavanozda testerı çıkmıştı. Denedim bitirdim hiçbişi anlamadım. Sonra kazandığım çekilişte 15 ml testerı çıkınca onu da denedim. Yine pek bişi anlamadım:) Hayır "sorun bende değil sende" cınım!

clinique all about eyes goz kremi


Bi kere göz kremi böyle parmak bandırmalı kavanozda olmamalı. Miktar ayarlaması yapamıyosunuz. Sevgili firmalar, çok cinsiniz vala. Biz bol bol alalım da hemen bitirelim diye böyle yapıyosunuz dimiii?! Ha diğer tüpteki ambalajı iyi mi derseniz o da çok kötü çünkü tüpün ağzı minicik değil, sıkınca baya geliyor yine:/ Orjinali de parmak bandırmalı, kavanozda:/


Göz çevresindeki halkaları, şişlikleri, ince çizgileri düzeltme vaadi var o.O

Yapısı oldukça ince, losyonumsu. Su bazlı. Sürümü çok güzel(niye acabaa, içeriğindeki silikondan olabilir mi:/). Hele emildikten sonra göz çevresindeki o kadife his harika! Ama 1-2 sa sonra bişi kalıyo mu derseniz, hayır!

clinique all about eyes goz kremi

İçeriği temiz değil

Çok geç yattığımda bile ertesi sabaha göz altlarımda şişlik olmadı. Sanırım krem bu vaadini biraz yerine getiriyor.

Kuru göz çevresine sahipseniz kesinlikle yeterli değil nemlendirmesi.

Parfüm içermiyor. Oftalmolojik olarak da test edilmiş.

İnce çizgi onarımı, göz çevresi aydınlatma, morlukları giderme etkisini kendimde gözlemleyemedim.

Göz çevrenizde şikayetiniz yoksa sevebilirsiniz. İlk defa göz kremi kullanacaksanız başlangıç kremi olarak ideal bence.



Bir sonraki göz kremime karar verebilmiş değilim ama içeriği temiz olan bir ürünü vitacost'tan sipariş vermeyi düşünüyorum. Siz hangi göz kreminden memnun kaldınız?

11 yorum :

  1. Kullandığım hiçbir clinique ürününden memnun kalmadım. Çoğu cildimde ciddi alerjilere neden oldu. O yüzden yanına bile yanaşmam clinique markasının. Benim efsane göz kremim nivea q10. Senelerce kullandım kaz ayağı çizgim bile yok :)) İçerik olarak ne yazık ki temiz değil ama bu anlamda takıntılı değilseniz ve yaşınız 30 üstüyse denemenizi öneririm. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de beğenmedim. İnsanlarda adından dolayı güven uyandırıyor fakat sonuç olarak bir kozmetik markasından fazlası değil. Nivea hiç aklıma gelmezdiii ne güzel! İçeriğe biraz takıntılıyım ama önerin için çok teşekkürler:-*

      Sil
  2. Gençken kullanıyordum ama artık yeterli değil ;(

    YanıtlaSil
  3. Su an minik bir tester kullaniyorum Lancaster suractif fill perfect ve cok güzel bir göz kremi, kokusu ve yapisi :) daha yeni garancianinkini almistim onun yüzünden bu yil yeni bir göz kremi almiyacagim sanirim, ama pahali birsey olabilir diyorsan bir dene istersen magazadayken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen baktım=) Etkili bir kreme benziyo ama 30lu yaşlardan itibaren kullanımı uygun bence. Benim için erken olabilir, şimdiden alıştırmayım ilerde ne kullanırım yoksa :p :( Yine de çok teşekkür ettim!

      Sil
  4. Bu göz kremi kullanma konusunda ben biraz tembelim be güzelim sen demişsin 22-23 ben daha geçen yıl başladım.Kendimce düzenli kullanıyorum ama orası tartışılır :)) Hafif yapılı, yağ butonu oluşturmayacak tarzda sadece nemlendirsin diyebileceğim bir ürün tavsiyen olursa sevinirim (yaşım 28). Bu parmak bandırmalı kavanozları ben seviyorum boşalınca içine az kalan maske vs koyup muhafaza etmek için işe yarıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeyiim evet geç kalmışsın. Ben 23te başladım bence ideal bi yaş. Çünkü cildimize kırışıklık yapacak iç ve dış etmenler hayatımızda gittikçe artıyor:( Kavanozları bitince ben de çoook seviyorum ama sanki ürünü gereğinden fazla kullandırtıyo diye şeettim. Sana önerim kesinlikle Caudalie SOS Morning eye rescue. Hafif yapılı,nemlendirsin yeter diyorsan çok seveceksin eminim=) Azıcık da kırışıklıklara müdahale etsin dersen Caudalie Polyphenol C15 in göz ve dudak çevresi kremi iyi gider:-* İkisinden birini alır da kullanırsan haber et:) Yağ butonu yapmazlar. Mucklandın

      Sil
    2. Canımcım çok teşekkür ederim önerilerin için. Caudalie uzun zamandır araştırdığım bir markaydı.Elimdekiler bitince tercihimi Sos 'ten yana kullanıcam sonucu mutlaka haber veririm sana ondan şüphen olmasın :)) Ben de seni çok öptüm.

      Sil
  5. Bu göz kremi bende de var canım, dediğin gibi başlangıç kremi olacak nitelikte. Normal, sıradan bir nemlendirici, göz altlarına herhangi bir zarar vermiyor. İki ayrı göz kremi almayı düşünürsen eğer, gündüz roll on başlıklı olan, hemen emilen; akşam içinse daha yoğun kıvamlı, istediğin sorunla savaşacak bir krem almanı öneririm tatlım :* Çünkü sadece hafif yapılı alsan, pek işe yaramaz, yoğun yapılı alsan sabah emilmez kapatıcı süremezsin üstüne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündüz Gosh prime n set rollerı kullanıyorum çok pratik ve güzel, akşam bu Clinique'i ama Clinique bitince hem kıvamlı hem kolay emilen bişi istiyorum gündüz ve gece kullanıma:P Vitacost, Beautybay veya Naturismo'dan alcam inşallah^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose