29 Ocak 2015

Amie Bright Eyes Göz Makyaj Temizleyici Yorumlarım

Günaydın kankitellalarıııımmm

Eve bu hafta internet bağlatcam inşallah:) Daha çok ilgilenirim öyle olunca. Şimdilik iş-ev-yemek-temizlik-kitap-uyku döngüsündeyim. Aaa bir de çok tatlış 2 muhabbet kuşum oldu^^ Uçuçböcüüm sayesinde:-*

Gratis buralarda yok ama siz oralarda bulursunuz indirim neyin vardır diye bi ürün anlatayım dedim.


Çift fazlı göz makyaj temizleyicilerine alışınca "bu kesin işe yaramicak ama hadi bi deneyim içeriği iyiymiş" diyerek almıştım.

**İçeriği piyasadaki diğer göz makyaj temizleyicilerine göre gayet iyi
**Hayvanlar üzerinde test yapmıyor. İçeriği vejetaryenlere uygun
**Mavi kantaron, papatya,salatalık ekstreleri, üzüm suyu içeriyor
**Paraben, sülfat, mineral yağlar ve hayvansal ekstreler içermiyor
**Hassas ciltlere uygun, dermatolojik olarak test edilmiş, pH dengesi ayarlanmış
**Yağsız! Göz çevresinde yağ butonları oluşan kuzenim buna bayıldı:)
**Bi pamuğa döküp gözümün üstünde 7-8 saniye bekletip öyle siliyorum ve baya güzel çıkartıyor
**Gözlerimi çok yakmadı
**Hafif bir kokusu var, beni rahatsız etmedi
**Waterproof ürünler için yetersiz gelebilir. Ama normal bi göz makyajı için bence başarılı. Garnier çift fazlıdan daha etkili, Neutrogena çift fazlıyla denk diyebilirim etkisi için.
**İndirimde 10 tl civarına almıştım.
**Elimdeki göz makyaj temizleyicileri bitince daha iyisini bulamazsam yine alırım.



Siz Amie ürünlerini denediniz miii?



6 yorum :

  1. Bu markayı hiç denemedim ama merak ediyordum açıkçası, bu ürüne sanş verebilirim inşallah gözümü yakmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla yakmaz diye garanti veremem ama pahalı değil,içeriği de iyi, bence denemeye değer=)

      Sil
  2. Bu ürün benim de aklımda, bu indirimde olmasa da ilerleyen zamanda alacağım, yazısını yazman iyi olmuş canım. Kuşlarını gördüm, çok güzeller yaa! Olleyy daha fazla yazı okuyacağız artık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablasıı:) tavsiye ederim canım indirimde mutlaka edin;) inşallah daha çok yazı olcak artııııık;)

      Sil
  3. hemen gidip yarın alcam :D çift bazlı göz temizleyicisi alacaktım bunu alayım

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose