31 Aralık 2015

Mirıba 2016

Günaydın kankitellalarım

Bugün herkesin bi planı vardır. Bizimki hala belirsiz:') Dışarı çıkmayalım kısmını netleştirdik sadece, yeniyıla halay çekerek girmek istemiyoruz:)

Hoş en güzeli kalabalık, aile veya arkadaşlarla evde girilen yılbaşı bence. Ama burda arkadaşlarımızdan da ailemizden de uzağız malum:( Muhtemelen başbaşa pijama, terlik, film, oyunlar, yemece içmeceyle geçecek =)

İstek listesi oluşturmadım 2016 için. Kurallarım da yok. Sadece olmasını istediğim bir kaç dileğim var=) Aklıma ilk gelenler:

  • Daha çok kitap okumak
  • İtalyancamı geliştirmek
  • Saçlarımla biraz ilgilenip şekil şemal vermeyi öğrenmek:)
  • Düzenli egzersiz yapmak
  • Ve tabiki sevdiklerimin mutlu, sağlıklı olması^^




Hepinize musmutlu, sağlıklı, aşk ve başarı dolu bir yıl diliyor, öpücüklüyorum:-*

30 Aralık 2015

Günlük #17

Günaydın sevgili günlüğüm

Yazmayı çok özledim sana. Bir sürü şey birikti anlatcak^^ Yine pıtış pıtış kar başladı burda. Ama bi dk havadan sudan bahsedecek değilim bugün.

Dün eşimin doğum günüydü. Güzel, farklı bişiler yapmak isterken Van koşullarından dolayı hepsi iptal oldu:( Ben de mecbur B planını devreye koydum. Dışarda güze bi yemek yicektik, ardından evdeki sürpriz pasta, hediye falan filan. Evliyken sürpriz yapmak epey zormuş yalnız onu gördüm:/ Dışarda nerde romantik, güzel bi yerde yemek yeriz düşün düşün yok..Eh dedikleri gibi "hele burasi Vandiiiir". Ben de diğerlerine göre nispeten daha nezih ve şık olan Kolcuoğlu'nu seçtim:)) Evet kebap yiyerek kutladık:)) Ardından da altındaki kafede nargile içmek istedi benimki. Sunumları, nargileleri epey iyi. Orada bikaç sa geçirdik

Snapchatten:p (meyvesalatasii)

29 Aralık 2015

Aralık Bitenler #25

Günaydın kızçelerim

Yılın son bitenlerine hoşgeldiniz:) Bu ay da fena değilim bence:) Ennn güzeli de renkli kozmetik bitirmiş olmak^^ 2016'da daha çok ürün bitiririm inşallah:P

Aralık Bitenler toplu görünüm:)
Detaylıcana bakarsaaak

28 Aralık 2015

Son Zamanlarda Ne Aldım (Watsons, Yves Rocher, mamacim, Golden Rose,Migros)

Herkese günaydınlarrrr

Bi süredir, özellikle Ankara dönüşünden beri, üzerimde bi bıkkınlık sıkkınlık bezginlik ki sormayın gitsin.. Bloga hiç yazı giresim gelmedi valla:( Bu hafta güzel bi hafta, enerjim yeniden yükselmişken hemmen alışveriş yazısını yazayım artık dedim epey birikti çünkü:) 

Ankara'dayken Watsons'a uğradım ve ihtiyaçlarımızı aldım. İtiraf ediyorum ki temel neden o macaronlu cep mendilleriydi:)
  • Listerineler de indirimliyken 2 tane aldım, eşimle sürekli kullanıyoruz çünkü.
  • Gliss Oil Nutritive özellikle kışın kabanlardan dolayı ensemde yumağa dönen saçlarımı açmak için.(Bunu Gratisten de almış olabilirim)
  • Babamın elleri çk çatlıyor diye Neutrogena'nın kuru eller için olan el kremini aldım. Spf25 li lipbalm hediyesi vardı ona da ben çöktüm:))

26 Aralık 2015

Ne izledim #48 (Animasyonlar)

Günaydın arkadaşlar

Nasıl bi animasyonsever olduğumu biliyorsunuz=) Bu haftasonu size 5 farklı çizgi film önericem^^


İnside out(Ters Yüz) : Riley'nin beynindeki neşe, üzüntü, öfke, korku ve nefret duygularının karakterize edilmesiyle oldukça farklı ve çok güzel bi animasyon olmuş. Hem güldürüyo hem ağlatıyo hem düşündürüyo hay maşallah:) Hatta Erkut keşke 2.si de çıksa dedi:))  Puanım 9.4/10



Bee Movie (Arı Filmi) : Arı Barry üniversiteden mezun olunca diğer arılar gibi hep petek içinde rutin bi çalışma hayatına girmek istemez. Dış dünyayla bağlantılı bir arı ekibine katılır ve insanların tüketim çılgınlığını, onlar yesin diye aslında ne kadar çalıştıklarını sömürüldüklerini vs fark eder. Arkadaşı Vanessa vasıtasıyla bir çok şey gerçekleştirir.. Film çocuklar için uygun fakat verilen mesajlar, inceden laf çakmalar filan oldukça anlamlıydı. Çok güzel espriler vardı baya güldük ve sevdik. Puanım 8.6/10

17 Aralık 2015

DUBAI BALAYI #5

Günaydın kankitellalarrr

Sekteye uğrayan balayı yazı dizisinin(:p) 5.siyle karşınızdayım. Ne kadar dolu dolu geçirdiysek yaz yaz bitmiyor yahu:/ :)

Birleşik Arap Emirlikleri (B.A.E.) 7 emirlikten oluşuyor. Başkenti ve en büyük 2. emirliği Abu Dhabi. O yüzden Dubai'ye kadar gelmişken oraya da uğramadan gitmek istemedik. Gün içinde sürekli kalkan minibüsler varmış ama minibüslere hem gitmek için hem dönerken 40 küsür derecede epey yol kat edip uğraşcaktık. Nasıl gitsek napsak derken bizim Sırp arkadaşlar(safari turunda tanışıp kaynaştığımız) arabayla gidelim dediler. Onlar daha önceden konuşup otelden şoförlü bi araba ayarlamışlar. Danışmada bizim epey muhabbet ettiğimiz bi kız vardı bir de ona soralım dedik. O da taksiyle gidin daha uygun olur dedi. Hepimizin de kafasına yatınca ertesi gün otelin önünden bi taksi tuttuk ilk hedefimiz dünyanın en büyük camiilerinden Sheikh Zayeed Camiiydi.


15 Aralık 2015

Mustela Musti Parfüm

Günaydın kankitellalarrr

Bugün ennn güzel cuma! Ankara'ya gidiyoruz 9 gün yokumm:) Birkaç yazı planlamış olabilirim ama;)

Bugün sizlere bi gıdım güneşin hatrına çok tatlış bi farfümden bahsedicem. Aslında kendisi tam olarak bi parfüm değil. Eau de soin yani bakım suyu gibi çevrilebilir. Ama koku tabiki=)

Kendisini Life of yasminacımın blogunda görmüş aşırı merak etmiştim. Yaklaşık bi 2 ay önce mamacim.com da güzel bi indirimde yakalayınca kaçırmadım^^ 



Kabının şirinliğine bakar mısınız^^ Arkasındaki açıklaması ve ambalajı bu şekilde

10 Aralık 2015

Dresslink Alışverişim

Günaydın arkadaşlar

Bugün yine uzaklardaan gelen bir kargodan bahsedicem:) Dresslink e dair bir istek listesi hazırlamıştım. Siparişlerimden de gelince bahsedicem demiştim. Siparişten 10 gün sonra, hafta başında elime ulaştı. Bakalım neler almışım^^

Ürünlerin adını tıklayarak fiyatlarını, renk ve bedenlerini görebilirsiniz^^

Kurin'i ürünlerin üstünden ayıramadım bi türlü:)

1) Desenli ceket fotoğrafta harika gözüküyordu ben de dedim ilkbahar ve yazın açık renk kot, beyaz pantalonlarla kombinlerim. Attım sepete. Lakin kumaşı epey kalitesiz çıktı. Tipik çin malı:) Dokunulmadığı sürece üstte belli olmuyor ama o kadar:) Duruşunu beğendim

2) Sırt çantası bu yıl epey moda malum. Bunu görür görmez benim olmalı dedim. Oldukça şirin. Bu da ilkbahar-yazın sıkça benimle Ankara'ya, yolculuklara gelir:) Tahminimden 1-2 tık büyük geldi boyutu.

3) Led ışık aynamın üstüne 1-2 tur dolamak için almıştım. Tam istediğim gibi salaş türde güzel bi led ama gel gör ki 2 metre boyuylan benim aynayı 1 tur bile dönemedi:( Fiyatı epey uygun keşke 10 metre filan alsaymışım. Nerden bulabilirim o tarz ledleri bilen var mı? Tekzen'e baktım burdaki, şerit şeklinde vardı. Ben kablo üstünde nokta veya minik ampul şeklinde olandan istiyorum.

4) Saç bandı , ben bu ürünü Rus tipi kalpak diye görüp aldım. Fotoğraflarda pek belli olmamış ama tepesi boş:) Yani kulak ve alnı kapatıyor. O da kabulümdür baya dolgun, yüksek duruyor. O gün cocobolinho'nun bu fotoğrafını görünce daha çok içime sindi bu ürün:)

5) Kontür fırçası bu üründe epey indirim vardı. Normalde fırçalar 1-3$ ken bu 7-8$ gibi bir şeydi ve epey inmişti. Dedim iyi olabilir bu ürün:) Tüyleri yumuşacık ve çok güzel uygulama sağlıyor. İyi ki almışım^^

6) Far fırça seti nde 1-2 fırça cidden iyi ama diğerleri kalitesiz, tüyleri dökülüyor. İş görür ama..



Siteyi incelediniz mi? Siz neleri merak ettiniz? Ya da ne almamı önerirsiniz?

Ne Okudum #29

Ayy bak görünce yine içime bi fil çöktü iyi mi.. :(

Bu kitabı ilk ortaokulda okumuştum. I-ıh kesinlikle yaşıma göre değildi ama elimden bırakamadım ve çok etkilenmiştim. Ciddi ciddi uzun süre etkilenmiştim yani içimdeki o boşluk duygusu, durgunluk, o hüzün hala aklımda.

Lisede ve üniversitede tekrar bu kitabı okumak isteyip peşine düştüm. Ama piyasada hiçbir kitapçıda bulamadım. Hiçbir sahafta da.. Yıllarca durup durup bu kitabı sordum resmen yoktu! İnternette belki bulurdum ama internet alışverişini de henüz bilmiyordum, bulaşmamıştım:)

Sonra nihayet son sınıfa geçtiğimde mi ne bi sahafta buldum. Kitapları da yeniden basılmaya başlamış çünkü dizisi çekilcekmiş filan. Anında hem bunu hem Murka'yı aldım. İlk defa bi diziyi merakla bekledim lakin ilk bölümünün yarısına kadar zor izleyip bıraktım. I-ıh hiç olmamış. Zaten sonra yayından kalktı herhalde.


Neyse kitaba dair bu kadar geçmişten sonra gelelim konusuna..Yazar Nermin Bezmen dedesi Kurt Seyt ve hayatının aşkını anlatmış bu kitapta. Gerçek yaşanmış olaylar, resimler içeriyor. Sanıyorum ki az bir kısmı kurgu.

8 Aralık 2015

Testerkorea ve Roseroseshop Alışverişlerim

Merhabalar herkeseee

Haftalardır meraakla beklediğim testerkorea ve roseroseshop alışverişlerim geçen hafta aynıanda elime ulaştı:) İkisini birbirine bağlamışlardı hatta:))

1) Roseroseshop

Daha önce roseroseshop'tan nasıl alışveriş yapılırı detaylıcana yazmıştım. Hatırlamak için tıktık.
Bu siparişimi 10 Kasım'da verdim. 16 Kasımda yola çıktı. Geçen hafta geldi yani tam 2 haftada ulaştı geçen seferki gibi.


Yine üzerine tutarı 20$ yazıp (aslında 41$lık harcama yaptım), süs eşyası diye belirtmişler. Ürünler tek tek pıtpıtlı naylonlara sarılmış ve birsürü de tester koymuşlar <3 Ürünlerin skt si de uzun. Ben bu siteyi çooook seviyorum! Sadece içinde olmasını istediğim 2-3 marka daha var..

Detaylıca bahsetmicem aldıklarımdan. Aralarında size hediye de var. Lakin bu alışverişin temel parçaları benim için Goodal Waterest First Essence ile Mizon Snail Repair göz kremiydi^^ Dün bi alışveriş daha yaptım ama onu anlatmiciim=) Süprüz anacım bekleyin:-*


2) Testerkorea

tekderdimnegiysem bu siteyi önerir önermez girip inceleyip sonrasında alışveriş yaptım:) Roseroseshopa göre çoğu ürünün fiyatı biraz daha pahalı, indirim daha az. Ama daha çeşitli ve iyi markalar var. 
Mizon All in One Snail Cream yüzünden siparişin yola çıkmasını epey bekledim:( Stoklarında bitmiş ve tedarikçileri gecikmiş. Bu alışveirşin temel parçası da o kremle Banila Co'nun Clean It Zero'suydu. Diğerlerinin tatlışlıklarına dayanamayarak aldım. Bir de tabi hediyeler^^
Roserosehop'tan ödeme kısmında güzel bir farkı var. Paypal hesabı olmadan da alışveriş yapabiliyorsunuz kredi kartınızla. Sanal kartla yaptım ben hiçbir 





Cilt bakım rutinimi değiştirip Kore cilt bakım düzenini uygulayacağım bakalım bi faydası olacak mı. Mutlaka sizinle de detaylı paylaşacağım ürünleri yorumlarıyla birlikte.
Sitelerle ilgili yorumlarınız, sorularınız olursa her daim yardımcı olurum^^
:-*


7 Aralık 2015

Gosh Forever "03-Light Copper" Kalem Far

Günaydınlar herkese

Yüzyıllardır yazmıyormuşum gibi hissettim ellerimde bi karıncalanma, ağır ağır yazma filan:)
Geçen hafta ölümcül griptim resmen yataktan çıkamadım kafamı kaldıramadım bloga da hiç bakamadım tabi:( Neyse artık burdayım^^

Bugün herkesin acayip sevdiği Gosh Forever kalem farların bendeki Light Copper renginden bahsedicem..

Gosh Forever "Light Copper" Kalem Far

30 Kasım 2015

Kasım Bitenler #24

Kasım'ın son gününden herkese günaydınlaaar

Bol koşturmacalı, sürprizle bi haftasonu geçirdim. Bitenlerin fotoğrafını dün gece çekip, düzenleyip yazmaya başladım. İlle de kasım bitmeden yetişsin diye:) Epey de ürün bitirmişim bu ay^^ Haydi bakalım

Bu ay bitirdiklerim

Lafı hiç uzatmıyım epey ürün var çünkü gruplandırarak yazayım=)

28 Kasım 2015

Ne İzledim #47

Eveet yine geldik bir haftasonu ve film yorumlarıma:P Geçen haftalarda izlediğimiz filmler beni çok tatmin etmedi. Aralarından izlemeyi düşündüğünüz varsa ona göre karar verin zamanınızı güzel değerlendirin, ziyan etmeyin derim:) İşte o 5 film:))

Hadi İnşallah : Pucca bunları mahkemeye ne kadar verse az, haklı:) O kadar itici olmuş ki anlatamam! Asla kendim oturup açıp izleyeceğim bi film değildi ama kuzenimin verdiği dvdler arasında tek komedi filmi oydu hadi bi bakalım dedik. Demez olaydık. Kitapla bu kadar mı alakasız olur bu kadar mı saçmalanır. 1-2 yer dışında hiç gülemedim bile. Puanım 3/10



Chappie : Deon, perte çıkmış bir polis robota(Chappie) yapay zeka programı tanımlayarak insan gibi bir bebek robot yapar. Ama bu robot bir insandan çok çok daha zekidir, her şeyi çarçabuk öğrenir fakat kötü insanların elindedir:( Chappie kendisini ele geçirmek isteyenler arasında kapanın elinde mi kalacak yoksa doğru yolu  mu bulacak:P Bazı yerleri çok saçma absürd olsa da güzel bir bilimkurguydu bizce. Puanım 7.8/10



27 Kasım 2015

Logona El kremi ve Dudak Balsamı

Haftanın en güzel gününden herkese günaydınlar efenim

Kışın şüphesiz hem bayanların hem erkeklerin sürekli kullandığı ortak kozmetik ürünleri: el kremi ve dudak balsamı! Yazın sıcaktan, kuruluktan ; kışın soğuktan çatlayan, çatlamak için hep geçerli bahaneleri olan ellerim, dudaklarım var:( O yüzden gün içinde aklıma geldikçe ve her gece yatmadan mutlaka el kremi ve dudak balsamı sürüyorum. İş yerinde, evde ve çantamda ayrı ayrı el kremi, lipbalm mutlaka bulunur.

Bugün de sıcağı sıcağına 4 gündür kullandığım Logona markasının el kremiyle dudak balmından bahsetmek istedim.


25 Kasım 2015

Ne Okudum #28

Günaydınlar millet

Geçen hafta Kafka Okur'un 3.sayısını bitirdim.

6. sayısını daha çok beğenmiştim. Bu sayısında bence Turgut Uyar'ı çok iyi işleyememişler harika bir konu olmasına rağmen.


Altını çizdiğim daha az yer oldu. Buyrunuz:

** Onun şiirinde 'serçenin kış günü yemi', 'ay ışığı penceresi', 'güzel insan sesi', 'yorgan iğnesi', 'karanfil sapı' gibi unutulmuş küçük ve güzel ayrıntılar yer bulur. (Turgut Uyar-Ozan Kırıcı, Merve Nur Demirok)

** İnsan dünyanın en geç olgunlaşan meyvesidir
** Ah ne acıdır aşık olmadan, hissetmeden; bir şiir okumadan, bir müzik dinlemeden; akıl etmeden, idrak etmeden; viranelikten kurtulmadan, kendine yönelmeden, kendi içerisindeki hazineyi bulamadan ölüp gitmek.. (Hazreti İnsan - Salih Samet Gür)

** Yaşı kaç olursa olsun bütün kadınların ağlamasında insanın kendi annesinin ağlayışını hatırlatan bir şey var, canından can yolar adamın.
** "İnsanın içinden bir şeyleri dışarı dökebilmesi için kendi sesini duyabileceği bir sessizliğe ihtiyacı var" diyor Mahir Ünsal Eriş ve 'nitelikli yalnızlık' olarak adlandırıyor bu ıssızlığı.
**"İnsan bırakırken bile acıtmayı seviyor" ( Bir Mahir Ünsal Eriş Röportajı- Nergis Seli)

** Bence istediğin zaman yalnız kalabilmek mutluluğun en önemli nedenlerinden biridir. (Franz Kafka, Milena'ya Mektuplar)

** Zihinde ağırlık yapıp gözde yaşaranlar, boğazda düğümlenip yürekte tortulaşanlar dile gelip de kelime denen kalıba sığmaya çalışınca bir de bakmışsın ufaldıkça ufalmışlar ya, işte o vakit tüm o acılar kuşa dönüşüyor.
**İnsan seni seviyorum diyemez de alır tüm geçmişini bir başkasının avuçları arasına bırakır. O avucu iyi seç. (Mandalina Kabuğunu Sevme Sanatı- Zeynep Sueda Çelik)

** Konuşmak da tehlikelidir. İçte biriken sözcükleri boşaltmak. Hele konuşmayı bir kere unutmuşsan. (Tomris Uyar İçin-Eda Tunuz)



Benden bu kadar bugünlük...



24 Kasım 2015

Tedavisi olmayan hastalık : Fip ...

Sevgili günlük

Canım çok ama çok sıkkın. Şibumi'yi kaybettik...

Evcil hayvanı olmayanlar büyük ihtimal bunun nasıl bir acı olduğunu anlamayacak, of amaan bu muydu diyip küçümseyip alay edecek belki de. Evcil hayvanın ne demek olduğunu, insana nasıl bir dost, yoldaş, kardeş, evlat olduğunu yaşamayan gerçekten bilemez,çok zor. Dünden beri ağlamaktan yüzüm gözüm şişti sabah işe zor geldim. Yazmak bile o kadar zor ki ama belki içim bi nebze hafifler diye çabalıyorum..

Şibumi'den burada bahsetmiştim. Kendisi en sevdiğim komşumuzun kedisi. 3 hafta bizim evde bakmıştık yazın. Şibu annesinden çok erken ayrılmış bu yüzden bağışıklığı hep zayıftı ve hastalıklarla boğuştu. Kurin günde yaklaşık 80-90 gram mama yerken Şibu 5-10 gram ya yiyor ya yemiyordu üstelik Kurin'den birkaç hafta büyüktü.. Son zamanlarda yerinden kıpırdayamaz, kalçasını taşıyamaz, tuvalete gidemez olmuştu.. Sürekli veteriner eve geldi, ben vet fakültesine götürdüm, aşılar, vitaminler, serumlar.. Minicik bedeni hep ilaçlara,iğnelere maruz kaldı. T. hanım(sahibi) ağzına şırıngayla mama tepti. Likit beslenme sıvıları, serumlar, hasta alt bezleri aldım. Gözünün içine baktık azıcık düzelsin diye. Her gün aradım sordum gittim baktım.. 
Geçtiğimiz hafta fakültedeki hocalar fip teşhisi koyduğunda inanamadık. İnanmak istemedik. Belirtilerinden yarısını göstermiyordu çünkü. Böbreğindeki nodüllerden haberimiz de o güne kadar yoktu.. Fip kediler için ölümcül, tedavisi ülkemizde yok. Yurtdışında var olan iğnesiyle de yaşam şansı %50 ye yakınmış gerçi..

Teşhisten sonra hepimiz "olsun çıkmadık candan umut kesilmez hem fip çok zor bi teşhis, otopside anca anlaşılıyormuş kesin olarak, belki Şibu yemediği için böyledir serumlar likitlerle devam edelim" dedik.

20 Kasım 2015

MUTFAK ESYALARI ALISVERISI #1

Günaydın kankitellalarrr

Zırt pırt sadece kozmetik yazmak bana göre değil. Blog adım her ne kadar kozmetikasigi olsa da ben burda okuduğum kitapları, izlediğim filmleri, gezip gördüğüm yerleri, farklı alışverişleri, kimi zaman yaşadıklarımı yazmayı da bu tarz yazıları da okumayı çok seviyorum. Bugün sizlerle çok sevdiğim mutfak alışverişlerimden bi kuple paylaşayım istedim:)

İşten eve gelip harala gürele mutfakla uğraşan biri olarak her şey olabildiğince şirin olsun ki kendi kendime motivasyonum artsın dedim:) İnternetten sıkça sipariş verdim eksiklerimi tamamlayana kadar. Şimdilerde bir şey almıyorum geçen Migros'tan pembe bi borcam aldım sadece, indirimdeymiş alayım bari diye:)

Ürünlerin yanlarına yazdığım, benim aldığım zamanki fiyatları sitelerinden girip baktım. Güncel fiyatları olmayabilir.

Karınca Design'dan aldıklarım
Mutfakta kullanmak için aldım bu baykuşlu sabunluğu. İçine bulaşık deterjanı koyuyorum. Her gören ya bu ne şirin bişi diyo. Küçük biraz ama 3 aydır içine yeni deterjan koymadım mesela,yeterli yani. 16,10 tl

Timsah maşaya da görür görmez bayıldım. 21,19 tl

19 Kasım 2015

Lavera Endless Definition Rimel

Herkese günaydınlaaar

Geldiği andan itibaren merakla denediğim Lavera Endless Definition maskara yorumlarımı 2 haftadır kulandığıma göre artık paylaşabilirim:)


Daha önce içeriği temiz olarak Physician's Formula'nın şu yaprak şeklinde olan Organic Wear rimelini denemiş memnun kalmamıştım. Fırçası plastik yapıdaydı. Bu sefer de bunu denemek istedim. 

17 Kasım 2015

DUBAI BALAYI #4

Günaydın kankitellalarr

Balayının devamı için yine bol resimli bi yazıyla karşınızdayım:) Önceki yazılarımdan 1.si , 2.si ve 3.sü için üstlerine tıklayınız=)

Bu yazımda Çöl Safarisi ve eski Dubai'den bahsedicem.
Dubai'ye gidip safari turu yapmadan döner miyiz hiç:) Otellerin hep önerdiği turlar oluyormuş zaten ama biz Entertainer Dubai kitabındaki en iyi safari tur şirketlerinden biri olan Arabian Nights Tour kuponundan faydalanmak istedik. Bizim otelde zaten onlarla çalışıyormuş hemen ertesi güne yer ayırttırdık.Yalnız Ramazan'dan bi önceki gece olcağı için dansöz ve alkol olmayacak dedi resepsiyondaki kız. (Oh canıma minne ne dansözü zaten!)Tamamdır dedik.

Çöl gören masum köylü


Yolda giderken minik bi markette duruyorlar. Ordan isteyenler ihtiyaçlarını alıyor, çoğu kişi de poşu. Erkut'a lacivertli bi tane aldık ama ben kendim sarılı fularımı taktım. Çekik gözlü kızlar resmen kafama yapıştı bunu nerden aldın bi de bundan istiyoruz diye:D 

Sonra çöle direkt dalıyor jipler ard arda. Deve kampları, petrol kazı bölgelerini filan görüyorsunuz. Jiplerle atraksiyonlar yapıyolar hoplamalı zıplamalı. Bizim jipte 3 çifttik. Fıkra gibi bi Türk, bi Sırp, bi İngiliz çift. İngilizler drama queenlik yaptı. Çığlıklar, küfürler filan baya eğlendiler :D Benim biraz midem bulandı. Ki yola çıkmadan önce sadece birazcık tatlı yemiştim. Kesinlikle dolu mideyle safari turuna gitmeyin!

16 Kasım 2015

Benefit Gimme Brow Medium-Deep Kas Rimeli

Günaydınlar millettt

Aylardır kullandığım Benefit kaş maskarasını yazayım da kurumak üzere çünkü:/ :P

Benim gibi seyrek kaşlılara gün doğdu vala birkaç yıldır kaş farları, rimelleri, jelleri derken epey çaresi varmış, yalnız değilmişiz diye sevindik:) Kaş kalemlerinin duruşunu hiç doğal bulmadığımdan hiç yanaşmadım ama kaş farı olayına bayılmıştım! Sonra da rimeline.. Ve nihayet bu en meşhur kaş rimelini denedim(aferim bana!)

€ ve $ aldı başını gidiyor dolaysıyle Benefit'te fiyatlar sürekli yükseliyor. Bu konudan sıkı mani yazar yürürüm de neyse. Geçen ilkbaharda annem Amerika'ya giderken almasını istediğim ürünlerden biriydi. Heyecanla kullanmayı beklemiştim.(değer miymiş?) Yazın kullanıma açtım. Bakalım nasılmış..

Benefit Gimme Brow Medium-Deep

13 Kasım 2015

Dresslink Istek Listem

Herkese iyi geceler mi desem ne desem:) Benimki evde olmayınca ben laptopa, online alışverişe aşırı sarıyorum. Napalım görev olmasaymış:P

Haftaiçi dresslink.com dan bi alışveriş yaptım. Gelince sizle de paylaşırım. O daha gelmeden bir de wishlist(istek listesi) hazırladım. Takipteyim bu ürünleri.

Dresslink ilk Beautywiththeobromine sayesinde dikkatimi çekmişti. Bayanlar için harika bi alışveriş sitesi. Sonra bloglarda hep görüp siteyi iyicene inceleyip neyse sonra bi ara bakarım diyip ertelemiştim. Geçen gün firmadan biri de iletişime geçince artık dayanamadım işte:)

Sitede gerçekten çoğu şey çok uygun, çook çeşitli. Kıyafetin yanı sıra, aksesuar, güzellik ürünleri, ayakkabılar, evle ilgili zımbırtılar, iç çamaşırı, bebek&çocuk kıyafetleri de var. Birçok ürün indirimli. 0.01$ lık kıyafetler bile oluyor %100 indirimle! Ben bedenimi bulamadığımdan nasiplenemedim ama neyyyse inşallah bi sonrakine:P

Her gün yeni bişiler ekleniyo, bişiler tükeniyo, indirim oluyo, fiyatı artıyo filan borsa gibi bu site:D Aldıklarım gelince konuşuruz pekiii istek listemde neler varmış bıkılım:) Üstte görselleri, altta açıklama ve linkleri olacak;)


1) Burdaki pançoya bayıldım. Tam istediğim tarz ve renkte. Ama kırmızısında hiç beden kalmamış:( Bekle Ezgi bekle cınım..

Günlük #16

Aıııyyyy gördükçe fena oluyorum!
Merhaba sevgili günlük:)
Seni epey ihmal etmişim. Ama hemen sıcağı sıcağına bişi yazmak istiyorum.

Burdaki yegane arkadaşım 56 yaşındaki H.. abi. Girdi odaya
"Bak Ezgi hanım sen bunu biliyorsun mu?"
"Aaaaaııııağğğh o neeee!"
"Sülük bunlar. Var mı sizin oralarda?"
"Yok H.. abi yaa niye aldın napcaksın bunu?:("
"Benim hanım için aldım. Bi bayan gelmiş dereden toplayıp satıyomuş ben de 3 tanesini 15 tl ye aldım. Bu var ya o kaddar faydalı. Alıyorsun neresi ağrıyorsa atıyorsun pis kanı emiyor vucudu temizliyor"

Sülüğün kan emdiğini vs duymuştum elbet ama burdakilerin bunu sürekli bir tedavi yöntemi olarak kullanıp aldıklarını bilmiyordum:)

Başladı H.. abi sülükle nasıl tanıştığını anlatmaya:) Eşinin geçmek bilmeyen bir öksürüğü varmış. Gitmedikleri doktor, branş kalmamış. Sonra bi doktor bunlara sülüğü anlatmış alıp çene altı, boyun kısmına atın demiş. Bunlar da hemen bulup denemişler. Sülük 2 şırıngadan fazla pis kanı emdikten sonra bırakıyomuş. Ve öksürüğü tamamen kesilmiş teyzenin! Daha sonra menisküs gibi diz ağrısına kullanmışlar. Yine aynı etki. Vay be dedim. 

"Ne yem veriyosunuz peki buna H.. abi?"
"Vallah yem verilmez buna. Bu kedi midir Ezgi hanım:D Bu kanı emiyor onun yemi o. Kan temizsee 1 yıl yaşıyor, pisse ölüyor. Vallah çok fıydalıdır he valla"
"Aııııığğğaööğğg ben korkarım. Nereye koydun H. abi getir güneş görsünler azcık pencere kenarına koy"(sülükleri süs balığına bağlattım en son)
"Hiç acımıyor ki gıdıklatır gibi oluyor bele, çok iyi geliyor valla!"


Yılan gibi sürekli kıvrılıp yukarı çıkıp inip duruyorlar. Snapchatte video koydum 2tane. Bakmak isterseniz kullanıcı adım meyvesalatasii :))



Sülük kullandınız mı hiç:D

Lavera Ruj "Maroon Kiss"

Günaydın kızçeleriiiiim

Söz verdiğim gibi her hafta bir rujumu yazmaya çalışcam. Yazayım ki kullanmaya başlayayım artık yeter! En son aldığım rujdan başlayayım dedim. Kendisini şurda anlattığım ayisigiorganik.com/alışverişimden almıştım. Hadi bi inceleyelim bu güzel rujuuu:)


Bir kadının ömrü boyunca ortalama 1-2 kilo kadar ruj yuttuğunu biliyor muydunuz? Yani bol bol kimyasal yutuyoruz sayelerinde, besinlerden, çevreden, havadan aldıklarımız yetmiyormuş gibi! Her seferinde kendime bundan sonra alcağım ruj kesinlikle temiz içerikli olacak diyorum ama  Sephora, Gratis, Watsons'a girince sözümü tutamıyorum:( Ruj ve rimel zaafım var, bağımlı mıyım neyim:( Neyse ki bu ruj gibi birkaç. iyi içerikli rujum daha var da yalnızlık çekmicek bu garibim.

12 Kasım 2015

DUBAI BALAYI #3

Günaydın millettt

Vala utanıyorum, balayının devamını aşırı sekteye uğratmıştım şaka maka 3 ay geçmiş yazcam diyeli:( 1 ayı taşınma yerleşme desek gerisi vallahi sorumsuzluk olmuş:( Kabul:(

Balık hafızalı ben parça parça yaptıklarımızı hatırlıyor fakat tam sırasıylan hatırlayamıyorum:(( O yüzden yaptıklarımızı fotoğraflar aracılığıylan anlatıcam;) Uzun bi yazı olacak uyarayım:)
Hatırlamak isterseniz ilk yazım için burayı , 2.si için burayı tıklayabilirsiniz.

Eveeeet, Dubai avm cenneti diyebiliriz:) Hattakine dünyanın en büyük dillere destan avmsi The Dubai Mall'ü duymuşsunuzdur. 3 defa gittik, saatlerimizi harcadık lakin bitmedi, bitiremedik (Erkut genelde bi yerlerde oturdu zaten:p) Bir de Mall of the Emirates vardı sıkça gitiğimiz. The Dubai Mall'den küçük ama o da yine epey büyük İstanbul'daki Cevahir Avm gibi. Biraz daha büyük olabilir.  O da The Dubai Mall'den sonra Dubai'deki en büyük avm sanırım. Diğer avmler bizimkiler gibi sıradan:P

Mall of Emirates'a gittik ilk gün otelin servisiyle. (sonradan hep metro tercih ettik servis saatlerini kaçırdığımız, beklemek istemediğimiz için). Metro ağı çok güzel. Popisi yüksek her yerde duruyor metro^^ Gittiğimizde birçok mağazada indirim vardı fakat indirimli halleri bile bizdeki fiyatlardan epey fazlaydı. O yüzden ihtiyacımız olmayan hiçbişi almadık. Sadece Victoria's Secret'ta abarttım:/ Hem Ankara'da öyle büyük mağazaları yok hem bu kadar indirimli yakalayamam diye:P Bir de Carrefour'a bayıldık. O kadar büyük ve çeşitli ki! Taze sıkılmış meyve suları, dünyanın çeşitli yerlerinden gelmiş meyveler ben en çok cezbedenlerdi<3 Her gittiğimizde farklı tropik meyveler aldık, ben hepsine bayıldım! 

11 Kasım 2015

Kiss My Face Eyewitness Göz Kremi

Herkese günaydııın

Sizin oralarda durumlar ne bilmiyorum ama şaka maka kış geldi buraya. Sulu kar yağıyo dünden beri. Dağlar hep karla kaplı.. Soğuk havalarda cildimiz hemen kurumaya meylediyo. Etmesin! Çünkü Kuruluk=Kırışıklık demek unutmayın. Cilt tipiniz ne olursa olsun ona uygun bir nemlendirici mutlaka her gün cildinizi temizledikten sonra kullanın

Bu kamu spotundan sonra aylardır severek kullandığım göz kremimi anlatmaya geçebilirim:)


Kiss My Face Eyewitness Goz Kremi eye cream

Vaatleri
  • Doğal içeriklerle ince çizgilerin, kırışıklıkların ve şişliğin görünümlerini azaltmak
  • Kırışıklıkların görünümünü düzelterek hassas göz çevresini nemlendirmek
  • Doğal yağlarla cildin nemlenmiş ve yenilenmiş gözükmesini sağlamak

10 Kasım 2015

Ne Okudum #27

Kafka Okur dergisini ilk bu sayısıyla tanıdım. Ve inanılmaz sevdim! Fellik fellik her yerde ilk 2 sayısını arama çalışmalarım sürüyor.

6. Sayısının kapağında Tezer Özlü var. Kendisini daha önceden bilmediğim için bu sayının sıkıcı olacağını düşünmüştüm. Ama aksine! Çoook beğendim. Hatta Tezer Özlü'yle ilgili olan yerleri hemmen okudum, kitaplarını alıncaklarıma yazdım.


Bu dergiyi iş yerinde boş kaldığım vakitlerde okuyorum. Okurken dış dünyadan, Van'dan öyle bi soyutlanıyorum ki:) Çok iyi geliyor. Altını çizdiğim yerlerden bazılarını sizle de paylaşayım:

** Aşk sözcüğüne anlamını veren; bedeninin tüm hücrelerinde, sinirlerinin her atomunda duyduğun bir duygudur. (Cansu Tok, Dünyanın Kıyısından Sarkan Yazar:Tezer Özlü)

**Bazı insanlar öyledir hani. Neyin yanında dursa onu yeşertir, ona can verir. (Oya Çınar, Matmazel, Ne Kadar Güzelsiniz Benimle Evlenir Misiniz?)

Sephora Çift Fazlı Makyaj Temizleyici

Herkese günaydın

Bugün hatırladığım kadarıylen hem Bayan Bakımlı'nın hem Nilay'ın önerdiği bi çift fazlı göz makyaj temizleyiciyi anlatıcam=) İkisine de teşekkür edip öpücüklerimi yolluyorum:-*

Kadınların bi mükemmel eş'i bi mükemmel göz makyaj temizleyiciyi aramaları bitmedi gitti ya neyse..

Sephora cift Fazli Makyaj Temizleyici

  • Sephoralarda satılan bu temizleyicinin 3 boyu vardı. Ben orta boy olan 125 ml aldım. Fiyatı 19.90dı sanırsam 
  • Çalkalayıp fazlar birbirine karışınca kullanıyorsunuz, klasik. Fazlarına jet hızıyla ayrışmamasını sevdim. Garnier'ninki bu konuda feciydi
  • Ağzının dar oluşunu sevdim yuvarlak küçük bi delik var. Kulak pamuğuna da çok kolay alabiliyorum istediğim miktarda
  • Makyaj temizleme performansı güzel. Neutrogena'yla aynı gibi geldi bana
  • Suya dayanıklı makyajları çıkarmak için göz üstünde biraz daha fazla tutmak ve alt kirpik dipleri için bi pamuk daha yapmak gerekiyor
  • İçeriğini sevdim. Paraben ve alkol olmamasına bi alkış gelsin (bkz aşağıdaki resim)
  • Yağlı his bırakmamasını sevdim
  • Kirpiklerimi kuvvetlendirdi mi bilmiyorum ama dökülme yaşamadım pek.
  • Sevmediğim özelliği olmadı:) Müthiş temizliyo harika ötesi diyemem ama bence gayet başarılı. Tekrar alabilirim.

9 Kasım 2015

Glamglow Gift Sexy (Supermud , Youthmud - Thirstymud) Yorumlar

Günaydınlar kızçelerim

Vallahi utanıyorum bu yazıyı yazmaya çünkü bu seti alalı neredeyse 1 yıl olacak:/ Ve ben güya 1-2 aya incelemesini yapacaktım. İtiraf ediyorum tembel bloggerım:(

Neyse madem bu kadar gecikti yazının hakkını vereyim uzuuunca yazayım çizeyim:)

Glamglow Gift Sexy Supermud , Youthmud - Thirstymud

Supermud hakkında çok olumlu yorumlar okumuş duymuştum. En son Duygu Özaslan cildi pürüzsüz yapıp komedonları giderdiğini söyleyince aha dediğim aradığım ürün bu! Bir de yılbaşı öncesi 3lü set çıkarınca bir taşla 3 kuş vurayım bari o kadar para veriyoruz 3 ürüne birden vermişim gibi değdiğini hissedeyim dediydim:P

Kutusu ve cam kavanozların şıklığı, sağlamlığı epey etkileyici,güzel ve lüks bir şekilde sunulmuş. 
Ürünleri tek tek ele alacağım. İtalik yazılar Sephora'nın sitesindeki açıklamaları ona göre;)

8 Kasım 2015

Ne Okudum #26

Herkese merhabaaa

Bitirmişken sıcağı sıcağına yazmak istediğim kitap, Elif Şafak'ın Araf'ı.
Bugüne kadar Elif Şafak'ın Aşk, Firarperest, İskender, Şemspare adlı kitaplarını okudum. Ve her okuduğum kitabında diğer kitaplarını merak ettim. Kalemini çok ama çok beğeniyorum her ne kadar kendisi, görüşleri pek hoşuma gitmese de. 

Konusunu basite indirgemek hiç istemem ama temeli diyeyim şöyle : Ömer doktora yapmak için Amerika'ya gelir ve İspanyol Piyu ile Faslı Abed'in ev arkadaşı olur. Fakat kitap Piyu'nun kız arkadaşı Alegre, lezbiyen Debra ve tuhaf mı tuhaf Gail'in de karakterleri, hayat hikayeleri, yaşadıklarını etraflıca anlatıyor. 

Her tür insan karakteri var. Farklı ülkelerden, farklı cinsel-etnik-dini kimliklerden 6 kişi çevresinde dönen hikaye oldukça sürükleyici. Kimi zaman neşelendirici, çoğu zaman düşündürüp insanı depresyona iten bi hikaye. Karakterlerle birlikte o manik hallere ben de girip çıktım resmen yaşadım.


Kitapta anlayamadığım noktalar olmadı değil. Ya ben gözden kaçırdım anlamadım ya da gerçekten belirsiz bırakılmış. Okuyan anlayan varsa bana da anlatıversin nütfen: 
  1. Gail saçına neden hep gümüş kaşık takıyor, nasıl takıyor?
  2. Alegre'nin bulimik olduğunu halaları ve Piyu nasıl hiç hiç anlayamıyor? Azıcık ye de biraz kilo al vs demiyor?(içimdeki Türk anası)
  3. Piyu neden Alegre'ye karşı cinsel hiçbir şey hissetmiyor?
  4. Debra sevgilisini nasıl gözü önünde kaybedip sonra bişi olmamış gibi onlarla takılabiliyor?



Bu kitaba puanım 8.9/10

Okunmayı bekleyen kitaplarımdan sonra Elif Şafak'ın hangi kitabını okumamı önerirsiniz?

7 Kasım 2015

Ne İzledim #46

Yine bir haftasonu film önerileriyle geldimmm:) Haftaiçi bazen film izliyoruz fakat ben hep uyukluyorum:P O yüzden olabildiğinde How I met your mother veya Sponge Bob sezonlarından bölümler izliyoruz. 20-40 dk. Haftasonu ise muuutlaka film!

Kasım ayı özel filmi malum Kasımda Aşk Başkadır. Ben 5-6 defa rahat izlemişimdir her seferinde hüngür şakırt. İzlemediyseniz kesinlikle izleyiniz^^

Geçen haftalarda izlediğimiz filmlerden bahsedeyiim


Shutter Island ( Zindan Adası) : Leonardo DiCaprio aşığı filan değilim. Lakin adamın oynadığı izlediğim tüm filmlerini çok beğeniyorum. Bunda da yanılmayacağımı biliyordum nihahaha:) Erkut'un 2.izleyişi oldu hatta filmi. Filmde Zindan Adası'nda(!) yer alan bir akıl hastanesinden kaçan cinayet işleyen bir hastayı arayan 2 polis memuru gizemli olaylarla karşılaşıyor. Düşle gerçek birbirine giriyor filan epey etkileyici, dikkatle izlenmesi gereken bir film. Psikolojik gerilim tadında. Puanım 8.3/10



The Way Way Back (Geri Dönüş Yolu) : Annesinin erkek arkadaşı ve onun kızıyla bir yazlığa giden Duncan'ın yaz tatili hikayesi anlatılıyor. Üvey baba adayının(Steve Carell) pisliği, su parkı sahibi arkadaşı Owen'ın (Sam Rockwell) ona özgüven aşılama çabalarıyla hoş, çerezlik bi film. Puanım 7.1/10


6 Kasım 2015

ayisigiorganik.com Alışverişim #2

Haftanın en güzel gününden herkese merhabaaa

Sevdiğim, güvendiğim sitelerden ürünlerim bittikçe alışveriş yapıyor, sizlere de detaylıca anlatıyor mutlaka öneriyorum.

www.ayisigiorganik.com blogger arkadaşlarımda görüp dikkatimi çeken ve oldukça memnun kaldığım bir online organik alışveriş sitesi. İlk alışverişimi okumak için buraya nütfen:)

Zemin temizleyicim biterkene ben yine organik fakat bu sefer biraz kokulu (Klar kokusuzdu) bir yer temizleyici denemek istedim. Evde bebek ve kedi varsa kesinlikle öneririm! Sürekli ellerini(patilerini) ağızlarına götürdüklerini unutmayın;)

Siteye girince başka bir şeyleri sepete atmadan çıkmak mümkün olmuyor. Vegan, çevre dostu, hayvanlar üzerinde test yapmayan, organik kategorilerinde çamaşır ve bulaşık deterjanları, temizleyiciler, gıda, kozmetik, hijyen, bakım ürünleri.. arayanlar eminim bayılacaktır! Bakalım ben neler almışım:)


Sonett Organik Zemin Silme Sıvısı : Alışverişimin temel amacı buydu:) İçeriği tertemiz bir temizleyici. Klar'ı beğendiğimi fakat yine de farklı, biraz kokulu bir şey denemek istediğimi söyleyince Kıvanç Bey bu ürünü tavsiye etti. Evet özellikle zemin temizliği konusunda çok iyi fakat bu da kokusuz aynı Klar gibi. 500 ml olmasına rağmen oldukça konsantre bir ürün. 5 lt suya sadece 5 ml(çeyrek kapak) katmanız gerekiyor. 

5 Kasım 2015

Kafka Okur 1-2-3. Sayı Bulan, Bilen, Gören ?

Gızlaar yardım edin gızlar yetişin:(

Kafka Okur dergisine sardım. Tezer Özlü'nün olduğu sayıyı okuyunca o kadar çok sevdim ki diğerlerini de alayım istedim. Lakin sitesinde sadece 4ten sonraki sayıları satılıyor. İlk 3 sayıyı hiçbir yerde bulamıyorum:( Burdaki sahaflardan da hiç umudum yok yine de bakacağım.

Görsel alıntıdır

Sizde varsa ve satmak isterseniz seve seve alırım. Yoksa, ara sıra sahaflara gidiyorsanız vee bulursanız ödemesini anında size yaparım herhangi bi kargoyla alıcı ödemeli alırım.

Bakmadığım internet sitesi kalmadı ama eğer "şuraya bak varmış" derseniz hemen zıplarım.


Bilen, gören, duyan varsa bi haber etsin nolur:(

Golden Rose Velvet Matte 12 & Emily 204

Günaydın kankitellalarrrr

Yazılmayı bekleyen, aldığım fakat fotoğraflarını çekmediğim için açamadığımn o kadar çok ruj birikti ki:((( (hatta alıp hala kullanamadığım 6-7 aylık ruj bile var) Artık bu işe el atıyorum ve her hafta bir ruj yazısı yayınlıyorum(inşallah:p)

Parlak rujlar out, mat rujlar in :) 1-2 yıldır popisi epey yükseldi mat rujların..
Bu haftaki konuğumuz Golden Rose'un fenomen olan Velvet Matte koleksiyonundan 12 numara ve elimde ona en yakın bulunan dudak kalemi. Golden rose velvet matte serisinden 3 numarayı burda incelemiştim. Kendisi gözüktüğünden daha da çıplak tonda, ten rengine yakın. Koyu göz makyajlarıyla müthiş duruyor. bugünkü konuğumuz 12 numara ise günlük kullanımda şahane^^

4 Kasım 2015

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner

Herkese selamlar

Aylardır kullandığım meşhur Maybelline jel eyeliner ı bir de ben yazayım eksik kalmayım yahu:)

Aşağıdaki gibi uzuncana ince bi kutunun içinde hem mini kavanozda jel eyeliner hem fırçası çıkıyor. Arkasında yazan iddiaları yerine getirebiliyor mu bi bakalım:)


Ben Intense Black olanını aldım. Yani yoğun siyah:)

3 Kasım 2015

ROSEROSESHOP ALISVERISIM ve DETAYLI ANLATIM #2

Günaydınlar herkeseee

Bu ne soğuk yahu dondu herbir yanım:( Neyse içimizi ısıtacak bişiler yazayım o zaman:P

roseroseshop sitesinden nasıl alışveriş yapıldığına dair epey soru aldım. Hazır yine bi alışveriş yapmışken daha detaylı anlatayım istedim. İlk alışverişim için tıkkıdı ^^

roseroseshop

Yukardaki ürünleri aldım (aşağıda birazdan isimlerini ve fiyatlarını göreceksiniz) Kurin rahat bırakmadı bi düzgün foto çekemedim üzgünüm:(

28 Ekim 2015

Ekim Bitenler #23

Mirıbı kankitellalarrr

Bu haftadan bişi anlayan?
Yok mu?
Ben de anlamadım ama güzel oldu 2 gün çalıştık bugün de yarım gün, oh iyiymiş böyle:P

Bu ay baya bişi bitirdim. Kendi rekorumu bile kırmış olabilirim. Haydi inceleyelim.



Kocaman kocaman ürünler bitti de yer açıldı evde resmen

Grup grup yazcak olursaaaam:)

22 Ekim 2015

Kedi için Uygun Alışveriş

Günaydın herkeseeee

Bugün çok sevindirik bir gün çünkü annemler geliyoo! Yaşasın değişiklik, yaşasın özlenenlerin dibimize gelmesi^^

Kedilerle ilgili sevdiğim bir iki blog ve forum var. Onun dışında çok fazla yazı, bilgi yok ne yazık ki. Ben de sevgili kedi dostları, sahipleri için kendi naçizane tavsiyelerimi paylaşayım, sizlerden de öneriler alayım istedim^^ 

Kurin ilk eve gelirken epey yüklü bir alışveriş yapacaktık. Bunun için güvenilir aşağıdaki 5 siteyi tek tek inceledim.

En uygunu o ara zooplustı. Oradan verdik aşağıdaki siparişi. 352 tl tutmuş hepsi.

Biz tam taşınırken geldi ürünleri bebişimin

21 Ekim 2015

Heliocare Compact SPF 50 Yağsız (Normal/Karma)

Günaydınlar herkese

Bugün epeydir bahsedesim olan Heliocare Oil-Free (Yağsız) Compact spf 50 konumuz.

Kendisini haziran gibi almıştım. Akne-komedon yapmayacak, güneşten iyi koruyacak, lekelerimi kapatacak bi ürün ararken(varsa başka tavsiyeniz açığım?) dermatologların sıkça önerdiği bu ürüne bir şans vereyim dedim. Bendeki buğday ten diye geçen light olanı.

Heliocare Compact SPF 50 Yagsiz (Normal Karma) oil free light

20 Ekim 2015

Zoya Ojelerim

Herkese günaydııııın

Oralarda havalar nasıl bilemiyorum ama buralarda epey soğudu:/ :( Dağların tepelerinde kar gözükmeye başladı mı kış geldi demekmiş. Geçen hafta gözükmeye başlamıştı ufaktan -.- Bugün görünen çoğu dağın tepesinde var. Hofyaa nayır nolamaz hazır değilim:(

Neyse havadan sudan bu konuşmayı geçip benden istediğiniz Zoya ojeleri mercek altına alıyorum:) Önce içlerinde en farklı olan Charity ile başlayalım;)

Charity, içinde incecik altın sedefler bulunan çok güzel bir leylak-gülkurusu. Fırçası ince de değil kalın da. Sürümü kolay, kuruma süresi orta. Yalnız çoğu oje gibi 2. Gün uçlardan çıkması hiiiç hoşuma gitmedi:( Kendisi tam bir Eylül-Ekim-Mart rengi ^.^ (bazı ojeleri bazı aylara yakıştıran bi ben değilim dimi?) 

zoya charity nail polish


17 Ekim 2015

Ne İzledim #45 (Ted 1-2)

Haftasonu battaniyeye sarılıp film keyfisi yapmak kadar güzeli var mı^^ Hele ki hava yağmurlu, sevdiceğiniz, kahveniz, atıştırmalıklarınız da yanınızdaysa ooh değmesinler keyfimize! 

Bu hafta size eğlenceli bi film önerim var. Ted 1 ve 2.si:) Ayı Teddy diye çevirmişler Türkçeye..


İlkinde 8 yaşında bir çocukken John kendisine yılbaşında hediye edilen ayının canlanıp bir ömür en yakın arkadaşı olmasını diliyor,  sabah kalktığında ise hayalinin gerçekleştiğini görüyor! Ayı Ted biranda tüm dünyaca tanınıp, sosyetik oluyor:) Ted'le birlikte yapışık ikiz gibi yaşayıp büyüyorlar fakat büyüdükçe kötü alışkanlıklar, edepsizlikler dizboyu bacak kadar ayıda..Aynı evi paylaşıyorlar ve John'un kız arkadaşı Lori Ted'den epey rahatsız oluyor. Buarada Ted de kendine sevgili yapıyor.Lori'yle problemler, Ted'in peşindekiler, aşkı vs derken olaylar olaylar:)




15 Ekim 2015

Laurasvanity Amerikadan Alışveriş Fiyaskosu ve Mamacım Alışverişi

Herkese günaydın

Ne zamandır yazmak sizi de uyarmak, bilgilendirmek istediğim, üstünün öylece kapanmasını istemediğim bir alışveriş hakkında yazacağım öncelikle..Biraz uzun olacak çünkü olabildiğince açık halde anlatmak istiyorum. Ben kimseyi suçlamıyorum, karalamıyorum, uydurmuyorum. İsteyenlere ekran görüntülerini de atarım konuşmanın.

Instagramda laurasvanity adlı bir hesap var. Amerikalı Laura adlı bir bayan istediklerinizi alıp ülkemizdeki arkadaşlarından birine gönderiyor, o arkadaşlar da ürünlerin size gönderimini sağlıyor. Ürünleri fiyatlandırması, koyduğu kar çok makul mantıklı oranlarda ve diğer yurtdışı satıcılarına göre epey uygun. Birkaç kişiden de olumlu yorumları okudukça Laura'yla iletişime geçtim. Fotoğrafta sağ alttaki Peter Thomas Roth acne kit i bi türlü internette bulamadım, kendi sitesinde de stok dışıydı, ona bulup bulamayacağını sordum. Tarih 28 Mayıs..



Hemen fiyat verdi ilgilendi. Başlarda türkçe konuşuyorduk sonra ingilizceye döndük. Türkçe bilmiyor kendisi. Çevirici kullanıyor veya başkalarına yazdırıyor(sonradan duyduğuma göre hesabını 4-5 kişi yönetiyormuş ki bazı yerlerdeki ingilizcesi çok anlaşılmazdı zaten) Ürünü indirimli bulabileceğini, bakıp bana haber vereceğini söyledi. Tamam çok sevinirim dedim ve 26 haziran da ben bakabildiniz mi vs diye sordukça bana yeni mesaj at bakayım dedi. 1 ay sonra yani...
Neyse yoğundur olsun aciliyetim yok diye düşündüm. O da hemen araştırdı bana başka bi fiyat verdi ödeme ve kargo konusunda konuştuk, ödeme olur olmaz siparişi vereceğini, ürün gelince de hemen göndereceğini söyledi ve ben hemen o gün havaleyi yaptım. Sevindirik sevindirik bekliyorum..

Tarih 20 Temmuz. Ayıla bayıla kullandığım Neutrogena güneş kremim bitmek üzereydi. Dedim peter thomas roth kit noldu nerelerde haber vermedin ,bir de bu kremden 2 kutu istiyorum.  Paket 2 haftaya gelir yazdı Ptr kit için. Ptt'de kargo yazdı. Bişi anlamadım. Kargonun sana ulaştığını bilmiyodum söylememiştin tamam kargoya verdin yani dedim. Çok özür çok hastayım zatüre geçiriyorum eşim ilgileniyor, ürünleri o gönderdi dedi. Çok geçmiş olsun tamam sorun değil, ikisi aynı pakette gelebilir mi diye sorcaktım dedim. Eşim bu cuma ya da daha önce gönderir, o ilgileniyo gönderiyo bazen bana demiyor bile  sadece dinlenmemi söylüyo dedi. Sonra yine kargo ve ürün hakkında konuştuk. Arkadaşı yurtiçi kargoyla gönderiyormuş, benim bu güneş kremlerini hemen aldırırmış evine yakın olduğu için, bir de konjac sünger ekleyecekmiş hediye olarak. Ben yine sevindirik sevindirik tamam bir de o zaman Sun-in saç açıcı sprey ekleyelim bu siparişe dedim. Ödemeyi yaptım. Ertesi gün eşinin ürünleri aldığını, pazartesiye kadar kargolayacağını söyledi.

13 Ekim 2015

Burt's Bees Aydınlatıcı Yüz Temizleyici ve Watsons Silikon Yüz Temizleme Pedi(Yüz ve Fırça Temizliğinde)

Günaydın canlar

Ülkenin tadı tuzu kalmadı yeminlen alıp başımı(sevdiklerimi de valize koyup) gidesim var uzaklara. Arkadaşımın kınası düğünü için Antalyadaydık geçen hafta. 1 hafta ne haberlere ne tv ye ne gazeteye hiçbir biçimde bakmama kararı aldık ve cidden kafamızı dinledik, sakinleştik, huzura kavuştuk nirvanaya erdik.. derkeeen dönmemizle o korkunç patlamanın yaşanması bir oldu:( Allahtan hepsine rahmet diliyorum, mekanları cennet olsun..Yazarak biraz kafamı dağıtmaya çalışıcam..

La Roche Posay Effaclar jel cildime epey iyi gelmişti ama o biterken daha yumuşak, naif, içeriği temiz, belki bi nebze sivilce lekelerime iyi gelecek bir temizleyici arıyordum ki mamacim.com da Burt's Bees Radiance Facial Cleanser adlı arı sütü içeren cilde aydınlık görünüm veren %99.2 oranında doğal bu temizleyiciyi gördüm, hemmen sepete attım

Burt's Bees Radiance Facial Cleanser

Aşağıda açıklamasını ve içeriğini görebilirsiniz^^
Elegant Rose