31 Aralık 2014

Yılbaşı için Ojem

Hiç keyfim olmasa da bu yılbaşını yakın arkadaşlarımla dışarda kutlayacağız. Maksat birlikte olmak, eğlenmek için bahane olması=) Yoksa evcimenimdir^^

Elbiseme uyumlu olarak da China Glaze'den yeni aldığım 2 ojeyi kombinledim. Bakalım siz beğenecek misiniz?

china glaze ojeler

China Glaze ojelerin diğer ojelere göre içeriklerinin ve kalıcılıklarının çok daha iyi olması, yapısı, kullanım süresinin uzun, uygulamasının kolay olmasına oldukça tavım!

Fırçası aşağıda gördüğünüz gibi ince, uygulaması çok pratik


china glaze ojeler firca brush

Yüzük parmağım hariç tüm tırnaklarıma Haunting rengini sürdüm. Siyah zemin üzerine gri simler içeren çok şık bi oje. Cadılar Bayramı Koleksiyonu'ndan:)

china glaze haunting


Fuarda alıp almama konusunda kararsız kaldığım Jitterbug'u kozmetiksite alışverişimde aldım. İyi ki almışım! Siyah, gri simler-sedefler içeren bir oje. Metalik gri gibi gözükse de yakından o kadar basit bi oje olmadığı çok belli(yüzük parmağımdaa). Bu ikisini ben hep kombinlerim:)

china glaze 941 jitterbug


İkisini de 2 kat uyguladım. 3 kat da uygulanabilir ama 3 kat uygulama yapmayı hiç sevmiyorum. Kuruma süresi de gayet iyiydi. 

Yılbaşı için genelde kırmızı seçilse de ben böyle bi değişiklik yapmak istedim. Siz ne dersiniz?


Dipnot: 3.günün sonlarında uçlarından biraz çıkmaya başladı^^

2 yorum :

  1. Haunting'e bayildim tek kelimeyle! Boyle koyu zemin uzerine isiltili ojeleri cok seviyorum ben de

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose