12 Aralık 2014

Wet'n Wild Comfort Zone Far Paleti

Oh bi haftayı daha geride bırakıyoruz en sevdiğimiz güne geldiiik!

Herkesler inceledi bu paleti, bi ben kaldım anam ben de eksik olmayım dedim. Wet n Wil'ın belki de en sevilen far paleti kendisi.

wet n wild comfort zone

8.5 gramlık 8 adet renkten oluşan bu palette renkleri birbirleriyle gönlünüzce kombinleyebilirsiniz hiç çekinmeyin aman. Ama ben kahveleri ayrı yeşilleri ayrı kombinlemeyi seviyorum. 


wet n wild comfort zone


Soldaki kahveli kısmın görünümüne bakacak olursak(far bazsiz)


Browbone : Kaşkemiği, kaş altına, göz pınarlarına uygulanan renk. Sarımtırak bi rengi var. Kullanmamaniz gereken farlardan çünkü görümcenizin düğününe gidiyormuşçasına par par parlayıp ışıldıyo. Bögğghk

Eyelid : Gözkapağına uygulanan renk. Pembe altın ve soğan kabuğu renklerinin karışımı. Bu 4lüde en çok sevdiğim!

Crease : Kaş kemiğinin altındaki çukur bölgeye uygulanan renk. Bu da 2. sevdiğim! Açık-orta arası kahverengi

Definer : Gözün dış kısmına V şeklinde veya eyeliner olarak ve/ya alt kirpik dibine sürülen belirginleştirici renk. Buna gıcığım. Çünkü rengi palette koyu kahve gibi dursa da aşşşırı pigmentli olduğundan mıdır nedir sürüldüğü an siyaha bürünüyo her yer. Keşke gözüktüğü renk olsaydı. Kullanırken çoook dikkatli olmak gerek.


Sağdaki yeşillere bakacak olursak(far bazsız)


Browbone : Çok anlamsız bi renk. Lame, yeşil karışımı ne idüğü belirsiz. Kaş altında saçma sapan duruyor, göz pınarlarında eh işte.

Eyelid : Değişik bi fıstık yeşili diyebilirim. Onun kadar canlı ve fosforlu değil tabi.

Crease : Çok koyu orman yeşili. Crease bölgesi için fazla koyu bana göre definer olarak daha uygun. Kullanırken dikkatli olmak lazım.

Definer : Bu 4lüde en güzel, tek güzel renk benim için! Duochrome yapıda. Yani ışığa göre renk değiştiriyor. Parmağımda yılan derisi gibi değişik bi yeşil gözükürken tenime sürdüğümde yukarda gördüğünüz gibi kızıl gözüktü.



Tüm farların ortak özelliği kadife gibi yumuşak, pigmentasyonu yüksek, sedefli, far bazı olmadan duruşları ve kalıcılığı çok iyi ve fırçayla tozutuyor olmaları. Fiyatı sanırım 19 tl filandı. Fiyatına göre performansı harika ötesi.

Ambalajı baya dandiri. Her açtığımda elimde kalacak sanıyorum:/ Yeşil renkler benim için kullanışsız. Sedefli oluşları da küçük bir - . Ama kahveler gerçekten güzel. Tavsiye ederim.


Haftaya bu paletle yaptığım göz makyajlarını da paylaşırım. Siz Wet n Wild ın en çok hangi paletini seviyorsunuz bakiiim?

10 yorum :

  1. Ya kuzucum bi ben kaldım bunu almayan sanırım :)
    Nerde görsem tamam bugün yarın gidip alcam deyip almayan bir insanım, acaba neden?
    Sen de önerdiysen bir daha bakayım da bu sefer alayım bari :)
    Ama benim aklım aslında balmsai palette indirimi bekliyorum, ama indirimde burda olmayacağım sanırım offf ya :(
    neyse kendimle hesaplaşmam bitti :) öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canısı ışıltılı sedefli farları sevmiyorsan boşver alma. Ama hem fiyatı uygun hem performansı çok iyi hemde 3-4 rengi çok güzel! Balmsai de beğendim ama elim gitmiyo artık:))

      Sil
  2. Canım bütün renkler güzel ama Eyelid 2. sıradaki rengi çok beğendim özellikle...Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana çok yakışııııır:-* Teşekkür ederim tatlııım!

      Sil
  3. Ben sağ üstteki Browbone renginde delik açtım bilee :) Makyajda baz olarak kullanıyorum.Çoğu far paletinde olmayan ender bir renk bana göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa cidden mii? Onunla yaptığın bi makyajı paylaş lütfen tatlışım. Ben de baz olarak deniyim bakiim, kaş altındaki duruşunu hiç beğenmemiştim çünkü. Evet farklı bi renk gerçekten

      Sil
  4. Okurken sanki ben yazmışım gibi hissettim bu kadar olur yani :)Browbone diye yutturdukları renklerle (özellikle sarı olan) yapılacak makyajla anca dediğin gibi düğüne gidilir orada koptum zaten :))Paletin geneline bakarsak renk uyumları güzel ama kullanım açısından 2-3 renk var severek kullandığım onun dışındakiler günlük makyaj için uygulaması bana göre zor.Senin makyajlarını merakla bekliyorum belki kopya çekerim biraz :))Benim tercihim Silent treatment 'tan yana zira son zamanlarda elim daha çok gitmeye başladı.Knock on wood'da kışın güzel oluyor ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe teşekkür ederim bebeyiiim:) Zevklerimiz yakın demek ki;)
      Silent treatment da güzel ama o siyahımsı renkten korkmuştum ya siyaha bulanırsa gözüm diye. Knock on wood tam benlik renkler! Clinique paletimde aynı renkler olmasa onu kesin alırdım^^

      Sil
  5. Almayanlar arasına beni de ekleyebilirsin:))
    Favorilerimiz kesinlikle aynıı!:)) Sadece eyelid için bile almaya deger bir paler gibi geldi.Özellikle fiyatı baz alındıgında bendede gidip alma istegi oluştu:D bu arada benimde bloguma göz atmak istersen
    http://goaskalice3.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almayanlaaarr ilk hedefiniiiz Gratiis! İleri!
      Hehehe senle de zevklerimiz aynıymış^^ Tavsiye ederim tatlım. Blogunu da ziyaret ettim ama takipçin olamadım Gfc yi göremediğimden:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose