17 Aralık 2014

Wet n Wild Comfort Zone Göz Makyajı (Kahverengi)

Geçtiğimiz hafta Wet n wild comfort zone paletinden bahsetmiş , pazartesi de yeşil tonlarda makyajını yapmıştım. Şimdi de kahverengi olan kısmıyla yaptığım makyajı paylaşayım dedim.

Farklı ışık altındaki görüntüleri aşağıdaki gibi

Wet n Wild Comfort Zone Goz Makyaji Kahverengi

*Browbone rengini çok az biçimde kaş altına ve göz pınarlarıma sürdüm
**Eyelid rengini tüm gözkapağıma yedirdim.
***Crease rengiyle kaş kemiğimin altından gözün dışına doğru uyguladım ve bitiminde yan V şeklinde dağıttım.
****Definer rengi çok koyu olduğu için alt kirpik dibine sürdüm. Göz üstüne eyeliner gibi uygulayınca da güzel oluyor.
***** Siyah kalemle üst kirpik dibime uygulama yapıp tek kat rimel sürdüm ve bittiii:)


Günlük makyaj için paletin bu kısmını çok seviyorum. Siz günlük makyajda hangi renkleri tercih ediyorsunuz?

17 yorum :

  1. canım makyajını çok çok beğendim bu palet bende de var fakat henüz bu kadar başarılı bir makyaj yapamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa teşekkür ederimm^^ Yazdığım adımları uygulayarak dene bakalım bir de;) Boolca karıştırmayı unutma:-*

      Sil
    2. az sonra deneyeceğim canım :)

      Sil
  2. Farlara olan aşkım depreşiyor gördükçe ama bende sanırım kullanmayı bilmiyorum pek :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de amatör takılıyorum, olsuun deneye deneye bişeylere benziyo:)

      Sil
  3. Yaaa çok güzel olmuş makyajın, tabi gözler bu kadar harika olunca (tü tü tü tü maşallah) . Sadece bu far paleti ile değil tüm kahverengi tonlu paletlerde de yapılacak örnek bir makyaj uygulaması olmuş canım. Crease bölgesine far uygulamayı öğrenebilirim ben de umarım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utandım amaaaa! Senin gözlerine daha çok yakışır Sigma fırçaları tozlandırmadan deneee:)

      Sil
  4. Çok hoş bir makyaj olmuş kuzucum:) Gözlere maşallah zaten :)

    YanıtlaSil
  5. Alınacaklar listesine bir ürün daha eklendi :)) Makyajında çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Makyaj zaten harika da aay demeden geçemicem galiba, maşallah kaşlarını ne güzel almışlar heheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok teşekkürler hihihihi ben de hiç beğenmem kaşlarımı, dümdüz olsun istiyorum yapamıyolar şeklinden dolayı:(

      Sil
  7. ya gözlerin ne kadar güzel, makyaja ayrı bayıldım zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kız bodos kahve göz işte:) Çok teşekkür ederiiim:-*

      Sil
  8. Süper bir makyaj :) Gözler daha da süpper ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuuu teşekkür ederim ama utanırııım!

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose