15 Aralık 2014

Wet n Wild Comfort Zone Göz Makyajı (Yeşil)

Geçen hafta burada bahsettiğim paletin makyajları da gelecek demiştiiiim:) Napcaz nasıl uygulasak diyenlere bi fikir verebilir diye düşündüm

wet n wild comfort zone eyeshadow

Browbone rengini kaş altına ve göz pınarlarına uyguladım.
Eyelid rengini tüm göz kapağıma tampon hareketlerle sürdüm.
Crease rengini karıştırma fırçasının ucuna hafifçe alarak çukur bölgeye ve alt kirpik dibime uyguladım.
Definer rengini eyeliner gibi sürdüm. Ama güzelliği gölgede kaldı. Birdahakine daha farklı uygulicam.
Üst kirpik dibimin içine(tightline) siyah kalemimi sürüp, 2 kat rimel uyguladım. Ordaki inatçı kirpik benim de çok sinirimi bozdu, evet:(



Bi sonraki makyajda görüşmek üzere;)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose