3 Aralık 2014

The Balm Put a Lid on It Far Bazı İncelemesi ve Lorac Behind The Scenes & Urban Decay Primer Potion ile Kıyaslaması

Güüünaydınlar kankitellalar!

Artık hepimiz farın rengini belli etmesi, kalıcılığının artması, sabitlenmesi için far bazı kullanmamız gerektiğini biliyoruz sanırsam. Elimde 3 far bazı varkene 2şerli kıyaslamış, fotoğraflamıştım. Önce bi The Balm'ın meşhuuur Put A Lid On It i(okuması ayrı dert yazması ayrı) inceleyelim.

The BaLM Put a lid on it far bazi

Pirinç tanesi kadar miktarının yarısını bi gözüme diğer yarısını öbür gözüme sürüp 1 dk filan bekleyip ondan sonra farı uyguluyorum. Bana kalırsa kendisi ortalama bi far bazı. Boyutu da maaaşallah bi ömür yetcek kadar:)

Olumsuz tek yanı gözümde hafifçe yanma yapması. Sizde de benzer bi etki yaptı mı?

İçeriğine bakacak olursak, pek temiz değil ve silikon türevi içerdiği için gözkapağında kayıp gidiyor çok kolay sürülüyor. Diğerlerine kıyasla en rahat sürülen bu hatta!




Urban Decay ve The Balm'ı Yves Rocher tekli farımla denedim.

the balm put a lid on it urban decay primer potion far bazi primer

Yukardan aşağı; Urban Decay(UD) Primer Potion, The Balm Put a Lid on It, far bazsız sefil far

the balm put a lid on it urban decay primer potion far bazi primer

  • Gördüğünüz gibi UD'nin performansı mikemmel! The Balm'ın da iyi ama UD yanında sönük
  • UD'nin rengi ten rengine daha yakın olsa da ikisini de yedirince renksiz görünümdeler
  • Ambalajları çok benzer, ince uç az miktarda kullanım için çok elverişli
  • İkisinin de içeriği iyi değil
  • İkisi de farı sabah nasıl sürdüysem akşam çıkartana kadar aynı şekilde tutuyor
  • UD 11 ml, The Balm 11.8 ml
  • UD açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi var(ben 2 yıl kullandım!!), The Balm 12 ay.
  • UD yi 20€ civarına almıştım , The Balm 27 tl sanırım.
  • UD ülkemizde yok artık:( The Balm ise tüm Gratislerde:)

Şimdi de gelelim The Balm'ın Lorac Pro Palette 2 den çıkan Behind The Scenes far bazıyla kıyasına


Yukardan aşağı; The Balm, Lorac Behind The Scenes, bazsız zavallı far


  • Görüldüğü üzere Lorac'ın performansı çok daha iyi. Farı tek kat uyguladım(tek başına hali o yüzden belli bile değil zavallımın)
  • Lorac bazın yapısı daha kremsi, The Balm'ınki jelimsi:)
  • Bendeki far paletiyle çıktığı için deneme boyu ama 5.5g, orjinali 15.3 gr
  • Orjinali 21$ . 16€ filan civarı oluyor. Yani 3ü arasında en pahalı UD.
  • Ucu diğerlerinden daha farklı Lorac'ın ama bu da az miktarda uygulamaya elverişli
  • Lorac ülkemizde yok. Hatta bildiğim kadarıyla sadece Amerika'da var. The Balm Gratislerde:)


Sonuç olarak : 3ü de iyi, fazlasıyla iş görür. Ama performans sıralaması yapcak olursak; UD>Lorac>The Balm
Bi şansım olsa ne alırdım? Uzun süre kullanılan ürünler olduğu için paraya kıyar UD alırdım:)


İçeriği iyi bi baz tavsiyeniz var mı? Ya da size göre en iyi far bazı hangisi?





12 yorum :

  1. Çok güzel bir yazı olmuş kuzum, ben de UD'yi denemek istiyorum. Bir fırsat olursa muhakkak alırım. Bende de aslında ürünü güzel tutuyor ama gün içinde renkte soluklaşma ve uçma oluyor. Sanırım dediğin gibi ortalama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UD süper süper süper:) Onu kullanınca farkı fark etceksin canısı:)
      Teşekkür ederim:-*

      Sil
  2. Benim gözlerimde yanma yapmadı the balm put a lid on it, okuyunca şaşırdım. UD far bazı konusunda çok başarılı kesinlikle katılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaah ah ben ve hassas cildim diyelim o zaman:( Yapmamasına sevindim sende

      Sil
  3. Genel olarak karşılaştırma yazılarını çok seviyorumm. Elimde The Balm ile Avon vardı, The Balm; Avon 'dan 40 kat daha iyi, kazara alma sakın Avon 'u. The Balm neden yanma yaptı ki acaba sende o_0 UD 'nin testerları var Naked paletiyle beraber gelmişti, bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum :* Hepsini güle güle kullan canım ( 4 Tam ömrü bitmiş olan UD ile yollarını ayırman dileğiyle)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tabi 2 ay önce mi ne bitenler-çöpe gidenlerime koydu=) Avon'u da denemem merak etmem tamamdır;)
      Aaa UD yi bi kullan farkı fark et;)

      Sil
  4. İçeriği iyi bir baz olabilir mi bilmiyorum. Tahminim şöyle, far bazı hem yüzeyi pürüzsüzleştirerek daha iyi uygulama sağlıyor hem de cildi bir zar gibi kapatarak ciltteki yağın farı dağıtmasını engelliyor. Bu iki işi birden silikon türevlerinden başka yapacak bir şey var mı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle ama silikon görevi görecek bitkisel içerikler de olabilir. Belki.. Bi umut.. :)

      Sil
  5. Bazsız far kullanamayan biri olarak karşılaştırmalı yazın haliyle pek bir ilgimi çekti :)İçerikleri ne yazık ki masum olmasa da far bazı göz makyajımın vazgeçilmezi oldu.Bu arada The Balm bende de sürdükten sonra ilk bir dakika hafif yakıyor.Sen yazana kadar göz ardı ediyordum ama artık yalnız olmadığımı anladım :)) UD her şekilde denemeye değer duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çoğu farı bazsız hiç kullanamıyorum. Alışkanlık mı oldu ne:) Holey yalnız değiliz:P
      UD yurtdışına çıkacak eşe dosta kesinlikle sipariş edilmeli;)

      Sil
  6. Paylaşımın için teşekkürler :) Bu arada kullandığın far ne acaba, uzun zamandır bu renkten arıyorum 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves rocherdi yazıda geçtiği gibi. sanırım sizle konuştuk instagramdan:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose