27 Aralık 2014

Sinoz Kuru Yağ İnceleme

10 farklı doğal yağdan üretilen Sinoz kuru yağ saç,yüz ve vücut için kullanılıyor. Firma tarafından denemem için gönderilen ürün hakkında bakalım neler düşünüyorum..


100 ml cam şişesi fısfıslı kolay uygulama sağlıyor. Lazer yaptırdığım bölgelere yağ sürmediğim için kollarımda ve saçımda denedim.
İçindeki yağların kısaca özellikleri ve faydaları:
Argan yağı, hücre yenileyici etkisi sayesinde cilt lekelerini gidermede ve 
yaşlanma etkilerini gidermede etkilidir.
Üzüm Çekirdeği Yağı : Cildi nemlendirir, çok güçlü bir antioksidandır.
Macadamia yağı : cilt tahrişlerinin önüne geçer ve cildi nemlendirir.
Kayısı çekirdeği yağı : A vitamini barındırır, güneşin zararlı ışınlarına 
karşı cildi korur, nemlendirir.
Avakado Yağı : Cildi nemlendirir ve canlandırır. Yaşlanma belirtilerini 
yavaşlatır. A, B, D, E vitaminlerini içerir.
Jojoba Yağı : Antialerjendir. Aknelere iyi gelir, kırışıklıklarda etkilidir. 
Saç kırılmasını engeller. Sivilceli ve yıpranmış ciltlere faydalıdır.
Nar Çiçeği Yağı : Cildi besler, sıkılaştırır, yaşlanma etkilerini 
geciktirir, cildi tazeler
Portakal Yağı : Karma ve yağlı ciltler için etkili bir bakım yağıdır, C 
vitamine ilaveten B, E ve P vitaminleri içerir, cilt sıkılaştırıcı özelliği 
vardır.
Çay Ağacı Yağı : Akne, siyah nokta ve sivilce izlerinde etkilidir, 
antiseptik özelliğinden dolayı çok iyi bir cilt temizleyicidir.
Defne Yağı : Cilt lekelerine karşılı etkili olan defta yağı, saça 
sürüldüğünde ise saç dökülmesine karşı etkilidir.



  • Cildime sıkıp yediriyorum ve anında emiliyor. Hiç yağlı his bırakmadan.
  • Nemlendirmesi başarılı, duştan sonra uyguladığımda 7-8 sa kadar nemli kaldı
  • İçeriği gerçekten temiz ve iyi
  • Kokusu bi değişik. İçindeki bir yağın kokusu çok baskın ama hangisi çıkaramadım.
  • Yüzüme kullanmadım bu yüzden akne ve lekelere iyi gelip gelmediğini söyleyemem.
  • Saç uçlarıma biraz kullandığımda saçlarıma oldukça nem ve parlaklık verdiğini gördüm. Yağlandırmadı ama biraz daha üstlere sürseydim yağlandırırdı gibime geliyor.
  • Bacaklarıma kullanmadığım için selülit ve çatlak üzerine etkisini de bilemiyorum.
  • Fiyatı 100 ml 79 tl.
  • Bugüne kadar kullandığım en başarılı kuru yağ Caudalie Divine oildir hala^^ Uygun fiyatlı kuru yağ arayanlara Yves Rocher Monoi Tahiti yi öneririm. İçeriği temiz olsun yeter diyenlere de Sinoz kuru yağı;)


Sizin favori kuru yağınız hangisi?

2 yorum :

  1. Lazerli bölgeye neden kullanılmıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıl köklerini beslediği ve uyardığı için canım

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose