25 Aralık 2014

Sigma, Sephora, Bornpretty, Kozmetiksite Alışverişlerim^.^

Yıl sonuna yaklaşırken "ay bu kendime yılbaşı hediyesi olsun" , "ayy bunu Van'da nerde bulcam bu da benim olsun" diye diye bu hale geldim:/ Bakıp bakıp mutlu oluyorum ama^.^ İyi ki almışım, yine olsa yine alırdım:P 

Bakalım yılbaşı alışverişimde neler aldım;)

1) Sigma Black Friday indiriminde hazır ücretsiz kargo varken wishlistimde olan The Perfect Blend Kit'i sipariş ettim. Kargo gümrüğe takıldı mı takılmadı mı diye baya bi karın ağrısı çektik ama benimki geldi^.^ 72$ dı sanırım tutar. Kutunun üstüne hediye filan yazın, tutarı da yazmayın demiştim ama tutar yazılıydı, artistic product yazmışlar bir de:)

Dikdörtgen, sağlam bir karton kutuda geldi. Açınca şaşırdım çünkü fırçalarım dışında bir de minik pembe E56 fırçası ve ürünlerinin olduğu bir katalog göndermişler^^

2) Sephora'dan da ne zamandır peşinde olduğum(hatta babamla olduğumuz) Glamglow maske setini aldım. Çok merak ediyorum şu mucizevi maskesini. Birinin fiyatına 3ünün olduğu yılbaşı paketi karlı oldu bence. Biri 50, diğer 2si 15 ml di sanırım. Fiyatı da 180 tl civarıydı. Yanındakiler de tester^^


3) Bornpretttystore Bayan vertigomdan duyduğumdan beri aklımdaydı. Bi deneyeyim bakalım dedim. Kırtasiyeye çok meraklı olduğumdan genelde o tarz şeyler aldım.5li oje düzeltici kalem, diş fırçası koruyucu,hap şeklinde tükenmez kalemler, baykuş şeklinde kalemtraş(açamıyo ama), incili değişik bi küpe, el zinciri(kocaman geldi bana), tırnak bantları, postit. Hepsi toplam 17-18$ gibi bir şeydi. 3$  kargo ücreti var bir de. Üzerine tutarı az gösterin kozmetik filan yazmayın dedim. Abartmışlar, 10$, Electronic yazmışlar:D


4) Kozmetiksite, tanaçan kozmetiğin beni yönlendirdiği bir siteydi. Aras kargonun biraz azizliğine uğramış olsam da Selim bey çok ilgilendi, ojelerim de sapasağlam bana ulaştı^^ Seche Vite top coat a tek kelimeyle bayıldım. Bu yüzden yedeklemek istedim. Diğer China Glaze ojeleri de olabildiğince diğer markalarda görmediğim renklerden seçmeye çalıştım. Sol tarafta sedefli mürdüm-bordo gibi olan Cowgirl up, üstündeki siyah-gri simli Haunting, onun da üstündeki morlu pembeli siyahlı simli olan Howl you doin'. Sağ tarafta yeşil simli olan Glittering Garland, üstündeki mor-lacivert sedefli olan First Class Ticket, en üstteki gri sedefli olan Jitterbug.




Bir süre kozmetik alışverişi yapamicam zaten diye bu kadar abarttım=) Siz yılbaşında kendinize hangi kozmetik ürünleri aldınız?

17 yorum :

  1. Ben de o kapsüllere gözümü dikmiştim, nereden geldiği belli oldu ki^-^ Ben de glamglowu kullanmasam da alayım dedim son anda ama bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birini senoşa birini kendime almıştım ama buluşunca sana getircem:-*
      Glamglow filan alma nizamettin bi dur! Cildine bişi sürme diyoruz gözlerin fıldır fıldır ürünlerde hala:D

      Sil
    2. ayyy hiç güleceğim yoktu :) odadakiler de güldü hatta benimle okudum onlara da :D haklı olduğuna karar verdiler :)) Ben stok yapacaktım yahuuu, kullanmayacaktım ki :(

      Sil
    3. Kulaklarımızı tıkadıııık laylaylaylaaay! İnşallah seneye yılbaşına yakın harika bi cildin olcak ve doya doya kendini ödüllendirceksin canım;)

      Sil
  2. Yawwww sen ne yaptın :) Baya şımartmışın kendini ne güzel, benim de Sigma'm takılmadan geldi ben de fırçama aşık aşık bakıyorum kıyamıyorum ya kullanmaya var mı böyle birşey :) canım benim güle güle kullan hepsini bu arada lensle ilgili olan sorularını yanıtladım sayfamda bakarsın, şimdiden mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavvv ben naaptım ya vay bana vaylar bana:( Olsun kız çalışıyoruz o kadar, arada bir kendimizi şımartmak iyidir;)
      Sen hangi Sigmayı aldıııın? Güle güle kullaaan! Ben de kıyamıyorum yahu hala:( :))
      Tamam canım bakcam çok teşkürler;)

      Sil
  3. ooo hepsi de süper
    gümrüğe takılmaması büyük şans olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet iyiki takılmadılar, tutardan dolayı sanırım=)
      Çok teşekkürlerr:)

      Sil
  4. glamglow 3 lü setin fiyatını ara tara hiç bir yerde bulamamıştım iyi oldu paylaştığın teşekkürler .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gordion ve Panora'da yoktu. Tunalı'da da son kalanı ayırtmıştım:) Ama Panora'daki görevli tekrar gelir demişti;) Gitmeden mutlaka ara

      Sil
    2. izmirde olduğum için aradm buldum bir mağazada fiyat bilgisini bulamıyordum sayende öğrendim. Yalnız bir de bunların 2 li seti varmış onun fiyatı hakkında bilgin var mı ikisi de tam boy olması lazım gözüne çarptı mı ?

      Sil
    3. Panora'daki biri de bana 900 tane geldi, daha gelmez dedi ama :(((

      Sil
    4. Neeeöyy 900 mü! Hepsi mi tükenmiş! Bana bunu bi hafta önce filan dediler tatlıcım bilemedim:/
      Mervecim 2li setini ilk defa duydum. Tunalıdakinde görmedim. Pahalıysa riske etme derim cildin hassassa özellikle:( Tester iste ya da, bi dene ona göre karar ver;)

      Sil
  5. kendini ne güzel şımartmışsın, okadar çalışmaya arada lazım :) hepsi de birbirinden güzel. glam glow yorumlarını merakla bekliyorum, ben de almaya niyetlendim ama hala şüphedeyim.. hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fena şımarttım:P Arada bi hakkımız canııım:) Glamglow herkeste farklı etki yaratıyor sanırım,çok memnun olan da var olmayan da. Ben de merakla bekliyorum:)

      Sil
  6. Çoook da güzel olmuş alışverişler, hem çalışıyorsun hem de yeni yıl geldi yeni ciciler lazım :) Orada benim şirin hediyemi gördüm sanki ^_^ Glam Glow 'un beyaz olanını merak ediyorum ben özellikle, onunla ilgili deneyimlerini yazar mısın kullandıkça tatlım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh eveet teşekkür ederim tatlııım^^
      Evet orda senin şirin hediyen vaar:)
      Glam Glow'u kullandıkça yazıcam her şeyini tamamdır;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose