29 Aralık 2014

Sephora Atomic Volume Rimel ve Doe Eyed Eyeliner İnceleme&Makyaj

Yılbaşına şurda ne kaldı ben niye göz makyaj önerisi paylaşmıyorum da böyle şeyler paylaşıyorum hı? Cevabını vereyim, kaşlarım feci durumda o yüzden -.- Amaaa yapmayı düşündüğüm makyajın örneğini bu yazının sonuna koyucam;)

Gelelim yazının konusuna. Sephora'nın yaz indiriminde aldığım Atomic Volume maskara ve Doe Eyed Eyelinerını bi anlatayım tanıtayım. İndirim neyin olursa ona göre davranın diye:)

sephora atomic volume mascara rimel

Ambalajı çok hoşuma gitmişti. Fırçası da tam benlik, plastik, diken diken, bi tarafındaki kıllar uzun diğer tarafındakiler kısa. Sephora Outrageous rimele bayıldığım için bundan beklentim yüksekti.
İlk hafta ne olduğunu pek anlayamadım.
2. hafta çok güzel verim aldım.
3. haftasında bunu sürerek "ayy kirpiklerin rimelsiz de ne kadar güzel maşallah" iltifatları alacak kadar doğal duruyordu. Hem iyi hem kötü bir şey. Çünkü takma kirpik etkisinden çoook uzakta. Doğal duran kirpikleri seviyorsanız gayet uygun ama. Tek katta oldukça doğal duruyor.
Akma, dökülme yapmadı.
2.katta biraz topaklanıyor ve kirpikleri karıştırıyor
İndirimde 15 tl'ydi. Birdaha almam, ben takma kirpik görünümünü seviyorum

sephora doe eyed eyeliner felt tip brown

Gelelim keçe uçlu eyelinerına..Kahve linerlar özellikle ilkbahar-yazın çok daha güzel,yalın duruyor. O yüzden görünce hiç düşünmeden almıştım. Yalnız rengi tahmin ettiğimden daha açık ve soluk çıktı
Uygulaması ve kalıcılığı oldukça güzel
Bu da indirimde 15 tl ydi. Başka renkleri denenebilir ama kahve eyeliner için Maybelline'in jel eyelinerını alıcam sanırım.
Açık renkli farların üzerine çok yakıştırıyorum. Aşağıdaki resimde üstteki rimel, eyeliner ve Oriflame'in rose gold krem farı var.

sephora doe eyed eyeliner felt tip brown atomic volume mascara

Resimde eyelinerın da rimelin de 2 kat sürülmüş hali mevcut. Renk uyumu iyi oldu bence. Yazın bu makyajı çok yaptım^^ Sağ alttaki fotodan anladığınız gibi kirpikleri karıştırıyor:/



Dipnot : Aşağıdaki görsel googledan alıntıdır. Yılbaşında arkadaşlarımda dışarda olacağım için böyle bi makyaj yapmayı düşünüyorum. Daha gri-siyah gölgeli. Ne dersiniz?;)




17 yorum :

  1. Rimelin fırçası güzelmiş :) Alakasız olacak ama bir şey danışmak istiyorum. Bloğunda aradım ama denk gelemedim ya da ben bulamadım bilemiyorum, içeriği temiz ve nemledirmesi güzel bir göz kremi arıyorum. Senin de içeriği temiz ürünleri kullandığını bildiğim için sormak istedim. Dermalogica, ddf, kiehls, nuxe, the body shop, l'occitane olanları eledim kimisinin içeriği kötü kimisinin nemlendirmesi, avene içerik olarak iyi ama nemlendirmesi nasıl bilmiyorum clarins ise fena değil gibi ama içerik olarak bilmiyorum. Kullanıp memnun kaldığın ya da önerebileceğin bir şey varsa çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ama işlevsiz canısı yaa:/
      Heheh tabiki her zaman danışabilirsin^^ Ben şimdiye kadar Bioderma, Caudalie ve Clinique kullandım. En çok Caudalie'yi beğendim ama içeriği harika değildi. Ddf çok etkilidir çok memnun kalırsın eminim ama içeriği çok çok temiz değil tabi. Tbs, Lrp ve Avene'in tatmin edeceğini hiç sanmıyorum:/ Ama üçünün de göz kremi içerikleri genel olarak iyi. Yaşını ve göz kremi beklentini bilmiyorum ama Yes to Blueberries, Aubrey Organics, Darphin stimulskin, Perricone md, Priori coffeberry ye bi göz atmanı öneririm. Hangisi cildine, isteklerine uygunsa gönül rahatlığıyla deneyebilirsin;)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim ilgin için, ne zaman yardım istesem hep içtenlikle yardım ediyorsun bana! Çok teşekkürler :) Yaşım 25, göz çevrem çok kuru değil ama fazlaca mimik kullandığım için kaz ayaları oluşamaya başladı, iyice nemlendirsin istiyorum bu yüzden, anlık değil de ihtiyacım olan nemi karşılasın istiyorum genel olarak. Aubrey Organics, Darphin stimulskin i duydum ama Yes to Blueberries, Perricone md, Priori coffeberry i hiç duymadım :) Nereden araştırıp temin edebilirim acaba?

      Sil
    3. Aaa ne demek, görevimiz efenim^^ Hah yaşımız aynı sayılır. Aubrey kendi internet sitesinden veya yurtdışı sitelerinden, Yes to serisi Sephoralarda vardı ama kalktıysa yine yurtdışı siteleri, Darphin, Perricone md ve Priori eczanelerde olur. Ama Priori ülkemizden çekilmek üzere ona göre:) Darphin stimulskin, Perricone md önermem bizim yaşlarımız için. Bitki kokusuna tahammülün yoksa Aubrey'e hiç yanaşma derim:) Diğerlerini bi araştır, Sephora'ya sor, eczanelere sor tester isteyip dene. Vitacost diye bi site var içeriği temiz ürünler de var orda baya, 75$ ı geçmeden oradan sipariş verebilirsin temiz içerikli ürünleri. Göz kremleri burda : http://www.vitacost.com/productresults.aspx?N=1306892&Ne=6&Ns=P_SoldQuantity%7c1
      Ürünlerin içeriklerini, etkilerini, kullanıcı yorumlarını okuyup ona göre de karar verebilirsin. Ben öyle yapıcam bi sonraki göz kremim için=)

      Sil
    4. Ne kadar teşekkür etsem az gelir hakikaten, öneriler için, her zamanki içtenliğin ve yardımseverliğin için... Yukarıdaki bahsettiğin ürünleri mutlaka inceleyeceğim, karar verip birisini alacağım, aldığımda da ne aldığımı söylemek isterim bıktırmadıysam :D

      Sil
    5. Aaa ne demek lafı bile olmaz, rica ederimm^^ Naturisimo, Beautybay gibi sitelere de bakabilirsin. Alınca lütfen söyle merak ederim! Ben de 1-2 aya yeni bi göz kremi alcam çünkü=)

      Sil
    6. Çok teşekkür ederim yürekten <3 Tamamdır o sitelere de bakılacak :) Tabi tabi yazarım buraya yine :)

      Sil
  2. far ve eyeliner ı çok beğendim ama rimel tek tek ayırmamış sanki:( makyajın çok güzel olmus!
    sevgilerimle!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa ayırır gibi yapıyo ayırmıyo, karıştırıyo bde üstüne:( Teşekkür ederim Zeynepcim:-*

      Sil
  3. Kahverengi eyeliner ve bronz tonlarda krem yapılı farlarla yapılan makyajlar sadece yazın değil bu mevsimde bile kurtarıcım oluyor. Maybelline jel eyeliner benim de ne zamandır aklımda ama hep unutuyorum sen deyince hatırladım :)) Yılbaşı gecesi için gri gölgeler daha bir yakışır gibi geldi bana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mevsim ben kahverenginin daha koyu tonlarını tercih ediyorum genelde. Maybelline eyelinerın kahve diyip siyahını aldıım:P Çok övüyolar kız indirimdeyken sende al siyah veya kahve:)
      Doğru dedin, ben o gölge kısmını füme yapayım;)

      Sil
    2. Senin doğallığını yerim kız alcam tamam :))) Öpüyorum çok

      Sil
    3. Ben de seni öpüklüyoruuum:-*

      Sil
  4. Kirpikleri karıştırması dışında çokta kötü değil bence rimelin.Kahverengi eyeliner kendimde pek sevmiyorum ama sende güzel durmuş canım.Yılbaşında yapmak istediğin göz makyajı da çok iddaalı ve güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok kötü diyemem tabi canım ama iyi rimel, öneririm de diyemem:/ Sen o gözlerine ne sürsen yakışır amaaa<3
      Evet yılbaşında iddialı bişiler olsun dedim:P Palyaçoya dönmesek bari:P

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose