24 Aralık 2014

Seda ve Sena ile Kışa Merhaba Etkinliği #sedavesenailekışamerhaba #2

İlkini burada yazdığım etkinlik yazısının 2.bölümü sponsorlar, hediyelerimizle ilgili^^ Kardeşimin yatağına yığdım hepsini eve gidince:)


Oturcak, yanaşacak bi alan kalmadı:)


O ciciş aynamızın, peçetemizin, masamızın, numaralarımızın ve kartlarımızın hazırlanması, süslemesini yapan purple_events'e, şirin yılbaşı kurabiyelerimiz için ezginin kurabiyeleri'ne, şık sabunlarımız için Kokulu sabun ve taş ile kelebekli sabun için Özlem sabun kokulu taş a teşekkür ederiiiz!



Mekanda ağzımızı tatlandıran, tatliş kurabiyesi ve indirim çekleri için fruit flowers'a, komşumuzu çook mutlu eden özenle hazırlanmış kutusu için pakmaya'ya ve aspire a teşekkür ederiiz.


Van'da duvarıma ascam Plus canvas'ın bu tablosunı=) A&G Dax'ın simli vücut losyonu ve testerlarını çok merak ediyorum! Kliksa'nın defterini çok sevdim yükseklisansta kullanıcam, babam da gülen suratı kaptı stres topu olarak kullanıyor:) Splat diş macununun içeriği oldukça temiz gözüküyor acaba etkisi nasıl=)


Selin harika bi sepet göndermiş! Sadece kolonyası olduğunu bildiğim bu markanın duş jelini kullanmaya başladık bile. Türk firmalarını desteklemek lazım;) HC Hair Care'in bu complex ini çok merak ediyordum, umutlarım var..:) Nashi argan yine çok merak ettiğim markalardan, deniciiiz:) Hobby'nin vücut kremi banaaa, krem jölesi komşumuzun oğlunaa:)


Dermomarket Figs&Rouge'un dudak balmını göndermiş, ne iyi etmiş, kullanmaya başladım bile ve şuan için çok iyi gidiyor^^ Note cosmetics fondöten ve çooook sevdiğim long lasting glosslarından göndermiş. Cosmed lansmanıyla dikkatimi çeken bir marka oldu, ürünlerini özeenle kullanıcam. Eeose Labs Sericin Bio Super Box göndermiş annemle hemen test ettik onayladık. Yazısını yazmayı düşünüyoruum.


Dermadolin bana nedense Bepanthen'i çağrıştırdığından güven veren ve mutlaka denemek istediğim ürün gruplarına sahipti. Gratis bizi unutmamış ve işime çook yarayacak manikür seti, ferahlatıcı bacak losyonu, sabun, el kremi göndermiş^^ Bebak ürünleri aile üyeleri arasında çoktaan paylaşıldı:) Farmasi ürünleri bakalım nedir ne değildir:)


Mutlaka bir kil maskesi denemek istiyordum, Dermokil denememiz için maske ve el kremi verdi. Rituel de beaute iyi ki varsın! Horlama bandını babam kaptı, ısıtıcı bandını da denedim ve çok memnun kaldııım!! ""Bu zamana kadar nerelerdeydin seeeeğğn?" diyorum. Otacı'nın limonlu sabunundan daha önce 2 defa kullanmış çok memnun kalmıştım. Tanaçan bize indirim kuponu vermiiiiş^^ 


Flash tattoo ve kolye için New obsessions, Pronail pedikür ve CND Vinylux ojeler için Zeren professional'a,  takma tırnak, yüz maskeleri ve Pupa ürünler için Deniz cosmetics çok teşekkürler!


Torbası çok kullanışlı, kendi çok işlevsel, M.Asam sihirli fondöten testerlı oooh Fulser sağolasan varolasan:) Bu ısıtıcı jel de ne derseniz : Gün içerisinde vücudumuzun belli bölgelerinde stres, uzun süreli ayakta kalma, uzun süreli aynı pozisyonda bekleme, hareketsizlik, bilgisayar başında uzun saatler boyunca vakit geçirme, yanlış pozisyonda uyuma gibi sebeplerden kaynaklı kasılmalar ve sertleşmelerle karşılaşırız. Bu tip kasılmalar özellikle bel, boyun, sırt ve omuz gibi bölgelerde gözlemlenir. Bu bölgelerdeki kasların gevşetilerek rahatlatılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Krauterhof Isıtıcı Masaj Jeli bu tip durumlarda Isıtıcı özelliği ile kasların rahatlatılmasına ve gevşetilmesine yardımcı olur. Kırmızı asma yaprağı, at kestanesi, rezene, civan perçemi, kedi otu, oğul otu, ökse otu alman papatyası ve camphor Içerir. İyi bir sonuç alınması için gerekli bölgelere masaj yapılarak uygulanması önerilir.
Krauterhof Isıtıcı Masaj Jelini Eczanelerde ve Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.


Rengarenk yakamoz bize el emeği göz nuru bileklikler hazırlamış, sevimli paketlerini de kendi yapmış. Açmaya kıyamıyo insan:( Para çıktı bana, ay hadi inşallah :) :P


Bir de konsept gereği yılbaşı çekilişi yaptık. Benim numaramı Bir varim bir yokum blogunun tatlı mı tatlı, şirin mi şirin sahibesi Bengü çekmiş. Hazırladığı hediyelere bakar  mısınıııız^^ Bir de köşeden gözükmeyen bronzerım var. Çok çok teşekkür ediyorum hepsini çok sevdim "güzel insan"!

Tüm sponsorlara, ve etkinliği düzenleyen Sena ile Seda'ya tekrar teşekkür ediyorum!

Görüşmek üzereee:-*









6 yorum :

  1. Şirin olan sensin bir kere :) güzel günlerde mutlulukla kullan insallah, bizi dd unutma olur mu :* ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç unutur muyuuuuum! Çok teşekkürler tekrar^^

      Sil
  2. merhaba
    hepsi çok güzel bloğuma bekliyorum
    http://2015egirerken.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim hemen ziyaret ediyorum;)

      Sil
  3. Ayy ne güzel hediyeler onlar öylee, güle güle kullanın hepsini canım :* Her şey bir yana; bas bas bağırıyorum artık, bu ısıtıcı bantlar yüzyılın en mükemmel icadı! Lütfen kullanmayan kalmasın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet hediyelerimiz çok güzeldii^^ Teşekkür ettim tatlııım, sende görmüş merak etmiştim ısıtıcı bantları ama not almayı unuttuğum için uçtu gitti aklımdan. Bidaha asla asla gitmez çok süper bişi^cidden^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose