23 Aralık 2014

Seda ve Sena ile Kışa Merhaba Etkinliği #sedavesenailekışamerhaba #1

14 Aralık'ta Armada Down Town Cafede Sena ve Seda "kışa merhaba" temalı çok güzel,keyifli bir etkinlik düzenlediler. Ben de davetliydim^.^ Burdan kızlara sevgilerimi, öpücüklerimi, teşekkürlerimi gönderiyoruum!

Etkinliklerin en sevdiğim yanı yeni insanlarla tanışmak ve daha önce tanıştıklarımla tekrar biraraya gelme bahanesi olması. Konsept güzel, sohbet de renkli olunca çok iyi süper geçti!



Bizim için neler neler hazırlamışlaaaaar^^ Sponsor hediyeleriyle ellerimiz kollarımız doldu resmen




Mekan süslemeleri purple events e aitti. Çok şık, temaya çok uygun bi dizayn olmuş, ellerinize sağlık:-* Eti pufun üstünde herkesin şanslı numarası vardı. Benimki 15!



Çikolata kaplı meyve, kurabiye, kekleri sevmeyen var mıı? Yok mu?:)
Fruit flowers sağolsun hem gözümüzü hem karnımızı doyurdu:) Çikolata kaplı çilekler benim favorim! İtinayla lüplettim^^


Dermokil ekibi bize kendilerini, ürünlerini tanıtıp kil maske uygulaması yaptı. Çok da güzel ürünleri denememiz için hediye de getirmişler^^


Ardından hep beraber bi resim çekildik. Tam ortada saftirik gibi çıkan benim!:)


Deniz cosmetics'den Belma hanım bize firma ve ürün grupları hakkında bilgi verdi. Deniz cosmetics, ünlü İtalyan markası Pupa Milano,  Elegant Touch Express Nail , Freeman,Eylure London  ürünlerini bizlerle buluşturuyor. Bize de çooook güzel hediyeler getirmiş. Pupa'yı görünce ekstra sevindim! İtalya'dayken birsürü ürününü alıp denemiş çook sevmiştim.


Nasıl büyük bi ciddiyetle dinliyorum görüyosunuz a dostlar!(bkz en sağ:p)

Belma hanıma ilk sorduğum sorunun cevabı : Pupa ürünleri bayi eczanelerde satılıyor. Eylure ,Freeman gibi ürünleri ise Watsonslarda bulabilirsiniz.


Açıkçası Cosmed eczanelerde olduğunu bildiğim fakat pek ilgilenmediğim bir markaydı. Ama hem firmayı hem ürünleri o kadar güzel anlattılar, sorularımız-sorunlarımızla o kadar güzel ilgilendiler ki hemen bi köşeye not ettim: Tüy azaltıcı serum ve arındırıcı,matlaştırıcı temizleme jeli denenecek!
İsteyen herkese cilt analizi de yaptılar. Cildimde lekeler ve çenemde sivilce var dememe rağmen hayır gayet iyi, sadece arada bir peeling yapabilirsiniz demeleri beni çook mutlu etti^^


Farmasi, tanıtım politikaları nedeniyle oldukça önyargılı olduğum ve kullanmaktan uzak durduğum bi firmaydı. Gönül hanımın verdiği bilgiler, firmanın hem Sağlık Bakanlığı hem FDA onaylı olması beni oldukça şaşırttı ve etkiledi. Hediye ettikleri ürünleri biran önce denemek istiyorum:)


Etkinlikte aynı masada olduğum ve yeni tanıştığım rapunzel derinksah ve gunlukmkyaj ı tanımakta çook geç bile kaldığımı fark ettim. Nasıl tatlı sohbetleri, güleryüzleri var:-*


Sağdaki fotoğrafım tam bir fail ama yapcak bişi yok gençler soldakiyle idare edelim:/ :)


Etkinlikteki blogger arkadaşlarım :

Little butterfly
Oje canavarı
Derinksah
Alice in shoppingland
Nesneslis
Gunluk mkyaj
Palatosun
Gulshen dogan
Girla fikir
Sihirli mavi
Milaness
Bir varim bir yokum
Disco topu
Zeynep akdemir
Sultan penez
Busenin blog
Gamzeli naz
Rengarenk yakamoz
Selin ozbasi


Sponsorlar ve hediyelerimize dair yazıyı bir sonraki yazımda göreceksiniz canlar:-*

2 yorum :

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose