28 Aralık 2014

Ne Okudum #17

En yakın arkadaşımın ayrılık sonrası sendromuna yetişen kitap:) "Çok güldüm, çok iyi geldi ama hiç edebi bi yan arama" diyerek bana da verdi. Emma Garcia'nın Terkedildim.net sizlerle:)


Pucca, French oje vs serilerinin yabancı versiyonu gibiydi. Vivienne Summers yıllarca çıktığı Rob'la defalarca evlilikten dönüyo ve artık en sonunda hayatlarına başkaları giriyor, çıkıyor, Rob geri dönüyor filan ama kahramanımız başkasına aşık:)
Daha önce alışık olduğum tarzlardan daha farklı olduğu için ve esprili dilini sevdim. kendimi adeta bir romantik komedi izliyormusum gibi hissettirdi:) Eğlendim cidden okurken, hızlı aktı. Ama kitaba hem edebi hem ahlaki açıdan yaklaşayım bir de felsefi kurgusunu inceleyim derseniiiiiz sınıfta kalır:)

Yine de benim şahsi görüşüm ve puanım 7.9/10

10 yorum :

  1. Aaaaa çok eğlenceli bir kitaba benziyor, bayılırım...

    YanıtlaSil
  2. Arada kafa dağıtmak için alışılmışın dışına çıkıp, değişik türdeki kitapları denemek bünyeye iyi geliyor.Senin şahsi görüşüne güvenerekten en kısa sürede okuyayım bari :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle katılıyorum ve bu kitap onun için oldukça iyi fikir;) +18 kısımların olduğunu da belirteyim ama tekrar:p :/

      Sil
  3. Bazen böyle eğlenceli sadece kafa dağıtmak için de okunmalı kitaplar :) Ben onun için Sarah Jio okuyorum baya da iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de^^ Sarah Jio dan herkes çok olumlu bahsediyo bende okicam yaa

      Sil
  4. yaz tatilinde okumuştum çok eğlenceliydi..

    YanıtlaSil
  5. Bende okumak istiyorum :(
    Allah ayırmasın der noktayı koyarım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose