15 Aralık 2014

Ne Okudum #16

Bu kitabı bu kadar süründürdüğüm vakit yaratamadığım için kendime çooook kızıyorum!:@

En yakın arkadaşımdan ödünç aldığım Kumral Ada Mavi Tuna'nın son 150 sayfasını soluksuz okudum diyebilirim.

Mavi Tuna Kumral Ada'ya çocukluğundan beri aşık. Mahallede bilmeyen yok. Ama öyle olaylar oluyor ki peşi sıra, Tuna aklını yitiriyor. İç savaşta askere alıyorlar bunu da çoğu erkek gibi. Fakat Tuna savaşın kendi kafasında olduğunu düşünüyor, psikolojisi çok bozuk. O kısımlar biraz uzun geldi bana. O yüzden yavaş gitti sanırım başlar. Ama sona doğru bir şeyler biraz rayına oturdukça keyif almaya başladım^^

buket uzuner kumral ada mavi tuna


Güzel olan bir çok paragraf vardı hangi birini not alayım çekeyim bilemedim
Puanıııım 8.1/10

Buket Uzuner'in okuyup tavsiye ettiğiniz romanı var mıı?

10 yorum :

  1. Buket UZUNER'e karşı nedense hep bir önyargım var. Tavsiye eder misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet kesinlikle ederim! Selin ve Cem'le Yolculuklar'ını okumuştum lisede, fena değildi.
      Uzun Beyaz Bulut Gelibolu'yu okumuştum bir de daha önce. Çok çok güzeldi, şiddetle tavsiye ederim^^

      Sil
    2. O zaman alınacaklar listesine ekliyorum :)

      Sil
    3. Uzun beyaz bulut geliboluyu bi oku zaten kesin kumral ada mavi tunayı ve diğer kitaplarını da merak edersin;)

      Sil
  2. "iki yeşil susamuru" kesinlikle tavsiyemdir sana...

    YanıtlaSil
  3. iki yeşil su samuru
    su
    uzun beyaz bulut gelibolu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun beyaz bulut gelibolu yu bende çooook beğenmiştim
      iki yeşil su samurunu da KESİN okicam:)
      Teşekkür ettim:-*

      Sil
    2. su
      kitabın adı,onuda oku.

      Sil
    3. ayyy tamam onu da kaydettim canısı;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose