4 Aralık 2014

Ne İzledim #34

Normal hayata dönüş yapınca film izlemelerim arttı yehuuu ^.^

Hotel Transylvania çoğumuza tanıdık gelebilecek bir baba-kız ilişkisi üzerine kurulu animasyon filmi. Babam vampir olsa kesin böyle olurdu dedim ben bizzat:) İnsanlardan uzak, sadece canavarların konaklayabileceği bir otel inşa eden Dracula ergenus kızını bir insan evladından uzak tutmayı başaramaz. Ve olaylar gelişir :)


Karakterler beni cidden güldürdü. Hem yetişkinler hem çocuklar için güzel bir animasyon bence.


Dracula'nın tepkiler özellikle bombaydı. Kıskanç baba işte:)

Diğer canavarlara da çok güldüm:)



Kesinlikle tavsiye ederim. Puanım 8.3/10 :)



4 yorum :

  1. bu filmi ben de çok beğenmiştim canım :))

    YanıtlaSil
  2. Ne zamandır aklımda bu film, sen de o kadar güzel anlatmışsın ki en yakın boş zamanımda izlemeliyim! Bende mimin var tatlım bu arada :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin izle:)) Ayy çok teşkür hemen bakıp yapıyoruuum:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose