1 Aralık 2014

Ne İzledim #33

Heer yerde güzel yorumlar okuyunca, kardeşim ve kuzenim de tavsiye edince bu filme artık gidilir dedim ve dün gittim:) Mehmet Günsür, Işıl Yücesoy ve Hümeyra'yı zaten çook severim! Zeynep Abdullah'ı da ilk defa bu kadar güzel gördüm çok beğendim.


Filmin beyazperdeden aldığım özeti : Sağlık lisesinden yeni mezun olup, kasabanın sağlık ocağında hemşireliğe adım atan Hanife ve aykırı kzı kardeşi Hatice, küçük ve kendi halinde, muhafazakar bir kasabada yaşamaktadırlar. Hanife ne kadar çekingen ve içine kapanıksa, Hatice bir o kadar haylaz, laf dinlemez ve başına buyruktur. Edebiyata meraklı Hanife kimselere göstermeden bir şiir defteri tutarken, Hatice çevresindeki herkesi unutacak kadar şarkı söylemeye tutkundur. Bir gün yeni atanan kaymakamın oğlu Tarık kasaba merkezine gelir ve iki kız kardeşin hayatı o günden sonra tamamen değişir...

Spoiler vermicem ama "Aaah ah ablalar hep cefakar vefakar, abla yüreğiii:']" dicem:) Eskilere dönüş kısımlarını daha çok beğendim. 80ler tarzı, müzikleri, insanları çok hoş ^.^

Puanım 7.9/10. Tavsiye ederiiim;)

4 yorum :

  1. Ya canım benim arkadaşım gitmişti bu filme çok ağlamış çok duygusaldı dedi, ben de hayatta sinemada türk filmine gitmem ama...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de arkadaşlarım ağlamış, kuzenim de:) Ben de türk filmlerine karşı önyargılıyım, bayağı buluyorum çoğunu ama bu cidden güzel tatlım;)

      Sil
  2. Müziklerinin methini ben de duydum
    Özellikle Farah'ın sesi ne kadar güzelmiş şaşırdım valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet vala hiç beklemezdim çok güzeldi sesi=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose