8 Aralık 2014

Mini Tavsiye #3

Kızçeleriiim günaydın!

Tel tel soyulan, kırılan çok güçsüz tırnaklarım varDI. Önlemek için hem Kalyon hem Alix Avien'in soyulma karşıtı bakım ojelerini kullanmıştım. Kalyon oldukça başarılıydı. Hatta kıyaslaması burda. En yakın arkadaşım İtalya'ya giderken de fırsat bu fırsat diyip bazı siparişler vermiştim. Kiko Strong Nails Base Coat bunlardan biriydi^^


Her oje sürmeden önce altına bunu sürüyorum. 3-4 aydır kullanıyorum çook beğendim!
Kıvamı ne akışkan ne yoğun
Fırçası kalın, sürümü çok kolay
Üzerine oje sürümü oldukça kolay
Tırnaklarımı kesinlikle daha güçlü yaptı. Soyulma hiç olmuyor. Kırılma sadece 1 defa oldu.

Kiko'nun olduğu bi ülkeye giden eş dost varsa ve böyle bi tırnak probleminiz varsa, kesinlikle tavsiye ederim;) Hatta Kiko'nun ojeleri de çok güzelmiiiş! Bilginize=)

1 yorum :

  1. koyu ojeleri sürmeden önce banada birsey lazimdi, kiko yu severim zaten bunu alacagim mutlaka sagol tavsiyen icin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose