22 Aralık 2014

La Roche Posay ve Avene Thermal Water -Termal Su Kıyaslaması

Yahu bu ikisi arasında ne fark var diye diye göbeğimiz çatladı. Hazır bende ikisi de varken biraz bahsedeyim dedim. Lakin atla deve beklemeyin ikisi de termal su nihayetinde:)

Ben ikisini de önerildiği gibi yüzüme 3-4 fıs sıkıp birkaç dk hiç dokunmuyor, sonra cildime tampon hareketlerle hafifçe yedirip ıslak bırakıyorum.

la roche posay avene termal su fark inceleme

  • Yazın ferahlama amacıyla aile boyu severek kullandık. Çantama atıp çıkıyordum hep dışarı.
  • Makyajımı temizledikten sonra veya duş aldıktan sonra mutlaka yüzüme sıkıyorum.
  • Ten makyajı yaptığım zamanlar daha canlı bi görünüm için yüzüme 1-2 fıs sıkıyorum. Fırçaya sıkanlar da var. Makyaj sabitleyici olduğunu söyleyemem.
  • Epilasyon sonrası mutlaka vücuduma-yüzüme uyguluyorum.
  • Spordan sonra cildimi ferahlatmak,canlandırmak, kızarıklığı gidermek için sıkıyorum.
  • Kaşıntı, yara, yanık, tahriş, kuruluk olan yerlere mutlaka sıkıyorum.
  • Nem verme açısından da hiç fena değiller
  • Akne-sivilce gibi oluşumlara düzenli kullanımda pozitif etkisi var
  • İkisinin de 50,100,150 ml boyları mevcut

Gördüğünüz gibi ikisinin de çok amaçlı kullanımı var. Aylardır seve seve her şeye kullanıyorum. Arap yağı bol bulunca poposuna sürermiş misali değil ama, yanlış anlaşılmasın:p
"E peki farklarııı?" derseniz...

  • Lrp'nin selenyum içeriğinden dolayı antioksidan özelliği daha fazla. Cilt yaşlanmasına karşı kullanımı daha etkili olacaktır Avene'e göre.
  • Avene selenyum içermiyor fakat içerdiği mineraller sayesinde antienflamatuar, yatıştırıcı, tahriş giderici özelliği daha fazla. 

Benim gözlemim: Avene'in nemlendirmesi Lrp'den 1 tık iyi ve cilt tipime Avene daha uygun oldu. Çünkü özellikle kışın sıkça kızarıp kuruyan bi cilt yapım var. Böyle zamanlarda Lrp çok yetersiz gelirken Avene baya yatıştırdı. İkisi de bitince Avene'le yoluma devam ederim arkadaş:)

Lrp termal su için buraya , Avene termal su için şuraya bakabilirsiniz=)

Çoğu Fransız markasının(Vichy, Uriage..) termal suyu var. Siz hangisini kullanıyorsunuz? Hangi faydalarını gördünüz?

6 yorum :

  1. Ben zamaninda vichy ninkiyle baslamistim ve sonra cilt doktorumun avene termal suyu kullandigini görünce hastalarina, bende onu almaya basladim ondada kaldim. Gecen hafta lazer tedavimden beri sadece termal suyu sIktIm yüzüme, nemlendirmesi gayet güzel bir su icin dedigin gibi :) Ben ama sadece sIkIyorum ve kendisinin kurumasini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vichy'ninkini de merak etmiyor değilim. Evet lazerden sonra çok iyi geliyo ya^^ Bazen bende pıtpıt yapmayı unutuyorum yüzümde kuruyo:)

      Sil
  2. Bende de LRP ve Avene var, bence ikisi de aynı. Çok alerjik ve hassas ciltler için belki iyidir ama benim için etkisizler. Epilasyondan sonra kullandım kızarıklığı almadı, AHA içeren krem kullanmaya başladığımda yanma hissini azaltsın diye kullandım azaltmadı sadece basınçlı şişedeki suyun serin olması iyi geldi. Nemlendirme için senin kullandığın gibi kullandım yağlı cildim olmasına rağmen yeterli gelmedi. Bana olmadı yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dikkat edince fark ettim bu özelliği. Banyodan sonra ve yüzüme epilasyon yaptırdıktan sonra baya kızarıyorum, kışın cildim çok kuruyo yine kızarıyo, soyuluyo. Avene daha kolay toparladı cildimi. Tek başına kullanıp başka ürün kullanmadan olmaz tabi ama benim için oldukça etkili^^ Lrp yi de boyutu küçük diye daha çok ferahlamak için kullandım yazın:)

      Sil
  3. Bende de LRP termal suyu var.Çok bir etkisi yok gibi bir de Avene deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Lrp benim için de çok etkili olmadı. Rosacea hastalarına daha iyi gelebilir. Avene'den ben oldukça memnunum ama mucizevi ürünler değiller tabi=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose