11 Aralık 2014

La Roche Anthelios Spf30 Anti-shine Güneş Kremi

Günaydın balarılarım!

Buraları azıcık boş bırakmıştım elimde olmayan nedenlerden dolayı amama dün gece hemmen boşluğu doldurdum, yeniden aranıza döndüm^^

Yaz-kış güneş kremi kullandığımı ve hepinize kullanmanızı tavsiye ettiğimi biliyorsunuz. LRP'nin eğitiminde kafama yeni seriden bu Anthelios Anti-shine spf30 dry touch güneş kremini koymuştum. E aldım da başım göğe mi erdi? Görcezzz. (Dikkat bol foto içerir)

La Roche Anthelios Spf30 Anti-shine

Açıklamaları ve içeriği tatmin edici olsa da...
La Roche Anthelios Spf30 Anti-shine ingredients

Beyaz iz bırakmaz derken?! Bakın bakalım bırakmıyor muymuş?






Bu kötü iğraanç görüntülerden dolayı özür dilerim ama gerçek yüzünü görün istedim! Hamur yoğurmaktan beter oluyo elim yüzüm:/
Bi kere bu kremi sürmek el çabukluğu ister, yetenek ister, sabır ister. Niye mi? Kremi saniyeler içinde sürmeniz, üzerinden tekrar geçmemeniz, alacalı bulacalı saç diplerinde, çene ve burun kenarlarında, yüzde belirsiz beyaz dalgaları benimsemiş olmanız lazım


  • Dry-touch mı? Evet kesinlikle! Oldukça kuru ve yumuşak bi bitişi var
  • Vaat ettiği gibi, parlama yapmıyor.
  • Güneşten koruması nasıl? Harika!
  • Non-komedojenik! Yani komedon ve akne kesinlikle yapmadı
  • Paraben içermiyor.
  • Eczane fiyatı 56 tl ydi ama indirimli 45 tl ye aldım.
  • Peki bir daha alır mıyım? Asla! Lrp güneş kremi sayfasını burda kapadım. Vücut güneş kremi alabilirim yine ama yüz için birdaha nayır nasla! Favorim Aknicare spf30(tıktık) ah bir de 50 faktörlü olaydın..Ama yine de tekrar onu alıcam.



Sizin favori güneş kreminiz hangisi? Siz de yaz-kış kullanıyor musunuuuz?

12 yorum :

  1. bu kremin 50 faktör olanı büyük sabırla aradım buldum ve geldi. aynı şekilde ilk birkaçgün eh iyiydi. ama sonra aynen yüzüm hortlak görmüş gibi oluyodu. sürdüğüm günler istisnasız hastamısın diye birileri soruyodu. ve doğru parlama yapmıyo ama benim gibi yağlı bir cilt bile verdiği aşırı kuruluk hissinden rahatsız olduysa kimseye tavsiye etmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa bana da mutlaka birileri bugün çok soluksun, dur yanağının kenarında beyazlık var, çenende beyazlık var, saçında beyaz bişiler kalmış laflarını duymaktan usandm:( Ben de kiiimseye tavsiye etmiyorum:/

      Sil
  2. Yaaa tatlım öncelikle hoşgeldin özlettin :) La Roche Posay ürünlerini beğenirim ben aslında ama bu krem olmamış, gidin baştan yapın diyesim geldi :) Ben de yaz kış spf den yanayım, ama bu ne ya hamur gibi parça parça hiç kusura bakmasınlar, olmamış :)
    Ben yves rocher dan çok memnunum hem nemlendirici hem de 50 SPF, sürekli kullanıyorum :)
    Öpüldün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım ben de özlediim:-* Aynen yaa olmamış yani olamamış Lrp yüz güneş kremleri. Yoksa benim de çok sevdiğim bi marka^^
      Yves Rocher e karşı da önyargım vardı cilt bakım ürünlerinde ama bi bakayım ona da canım teşekkür ederim;)

      Sil
  3. Aaa bu ne ya! Sanki hamur yoğurmuşsun da unu biraz fazla kaçmış. :/ Yaz kış güneş kremi kullanmak önemli dediğin gibi, bu konuda biraz hassas olmak gerekiyor. Ama bu ürün olmamış hiç. Bir kaç gündür ana sayfama yazın düşmeyince bir sorun var sanıp baktım bloguna, yeni yazı görünce sevindim şimdi ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hheehe hoşgeldin tatlıcım:-*
      Ay evet saçmalamışlar resmen bu ne biçim formülasyon kardeşim!(nur yerlitaş bakışı)

      Sil
  4. Sen al al benim yerime de deneyimle :D Şimdi son kararımız Acnicare değil mi? Aslında bir de Dermalogica denesen, o da çok hafif ve komedon yapmıyor hem de spf 50 :D azıcık tuzlu ama baktım tadına :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız Aknicare i deneyimledim ya:) Dermalogica'nın renkli güneş koruyucularını ve normal spf30 olanını denemiştim, testerlarından. Ama pek beğenmemiştim:/ Spf50 sport olanı da haftasonu sorcam;) Alayım bi dal:)

      Sil
    2. Beni bir sen anladın, sen de yanlış anladın be Abidin :) Sen al al derken genelleme yapmak istemişti yazar aslında :D Yoksa Acnicare'i bilmem hem birlikte aldık hem de yazdığın okudum :p

      Sil
    3. Ahahahah Nisa yaa yorumlarııın <3 <3 <3 :))) evet eevt bildim:)

      Sil
  5. aaa Ben bu markanın sütünü kullanıyorum ama hiç böyle bir şey yaşamadım çok memnunum 50 faktör hem yüz hem vücuduma kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de severek kullanıyoruuum hatta yazısı burda : http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/2014/08/la-roche-anthelios-sut-spf-50.html
      Yüz için bu krem kullandığım 3. güneş kremiydi ama artık son oldu yani. Vücut için yine alırım ama yüz için ı-ıh:/

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose