24 Aralık 2014

Kırmızı Ruj Dosyası

Ben kırmızı ruj kızı değilim. Süren olunca hele de yakışıyorsa bayılıyorum. Ama iş kendime gelince çok iddialı geliyor :( Özel gün ve gecelerde tercih ediyorum o yüzden. Veya nivea vişneli görünümlü çok doğal olanlara yöneliyorum:)

Ne ara bu kadar kırmızı rujum oldu cidden anlamadım:/ Birkaçını eşe dosta verdim ama. Kalanları da değerlendiriyorum, yılbaşında birisini kesin sürerim:) Bakalım hangi kırmızı tonu sizlik? :)

1. Rimmel Apocalips Big Bang. Bu sıvı rujun yapısı da duruşu da şahane ama çok çabuk dişe bulaşması, açık kırmızıgillerden olması ve kokusu itici geliyor. Elim nerdeyse hiç gitmiyor.










2. Lancome L'absolu Rouge 132. Geçen ayın çöpe gidenlerindeydi çünkü uzun süredir bendeydi. En beğendiğim kırmızı rujumdu, çok iltifat alırdı:"(

Lancome L'absolu Rouge 132Lancome L'absolu Rouge 132


3. Flormar Long Wearing 18. Orta tonlu bi kırmızı. Uzun süre kalıyor cidden. Dudakları da kurutmuyor çok. Tavsiye ederim.

Flormar Long Wearing 18Flormar Long Wearing 18









4. Pastel Day Long Kissproof 9. Sanıyorum ki 9 yani. Likit ruj bu da. Bende turuncumsu, dudakları büzüş büzüş yapan bi şekilde durdu. Kusurları belli etti. Sürümü de maharet istiyor. Ama oldukça kalıcı, yemek yiyince bir şeyler içince öpünce geçmeyen bulaşmayan ruj arıyorsanız işte o bu.

Pastel Day Long Kissproof 9Pastel Day Long Kissproof 9





5. Loreal  Color Riche Intense 385-Brick Lame. Yapısını,rengini çok beğenmeme rağmen simli olduğunu aldıktan sonra fark ettim:( Simsiz olsaydı en çok kullandığım ruj olurdu. Ama simli ruju kendime hiç yakıştırmadığım, dudağı ince gösterdiğini düşündüğüm için anneme verdim. Oldukça doğal bir kırmızı tonu, sheer-şeffaf yapıda.
Loreal  Color Riche Intense 385-Brick LameLoreal  Color Riche Intense 385-Brick Lame








6. Jane Iredale C.J. Islak bitişli. Nemlendirmesi çok başarılı, rengi de günlük kullanıma çok uygun olduğundan severek kullanıyorum. Ah bir de kalıcılığı daha fazla olaymış ve dudak içlerine,çizgilerine birikme yapmayaymış..















,




7. Clinique High Impact 15 - Orange Burst. Turuncu alt tonlu, mercanımsı kırmızı, içindeki çok ince altın ışıltılar olan bu renk de benim için fazla iddialı ama bahara çok yakışacağını düşünüyorum. Nemlendirmesi, duruşu, yapısı, 3-4 sa kalıcılığını sevdim.

Clinique High Impact Orange Burst Clinique High Impact Orange Burst


8. Essence 44- Almost Famous. Nivea vişnelinin yoğun hali diyorum ben buna:) Günlük kullanım için oldukça uygun. Lakin bu seriyi artık Gratislerde, Rossmanlarda göremiyorum:(

Pekii sizin favori kırmızı rujunuz, tavsiyeniz?




16 yorum :

  1. Ya tam yılbaşı yazısı olmuş ben de yılbaşında süreceğim rujumu hazırladım ki :) İnstagramda da paylaşmıştım zaten :)
    Sephora Outrageous Rouge Extreme Liquid Lipstick, ay ne uzunmuş :) ama varya Ezgi tam bir kırmızı zaten tatile de çıkmadan yazısını kesin yayınlayacağım :) öpüldün bebek şimdiden mutlu seneler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hazırladım:P Ayyy baktım googledan anacım seninki de çok güzel çok iddialı valla tam yılbaşı gecesi için=) Sana da mutlu yıllarrrrr:-*

      Sil
  2. Böyle güzel dudaklara her renk yakışır ^_^ Loreal simli olmasa koşarak gidip alırdım ama simli rujları ben de sevmiyorum pek. Clinique tam bahar rengiymişş! Lancome da çok güzelmiş cidden :/ Favorim demeyeyim ama Loreal Caresse serisinin 403 numaralı kırmızısı sheer yapıda olduğu için sürekli çantada taşınabilecek bir ruj :* Favori kırmızım; kullanacak fazla yer bulamasam da Nars Red Lizard şimdilik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa teşekkür ederim tatlııım! Evet Loreal simli olmasaydı anneme vermezdim:P senin 403e de baktım çok güzelmiş cidden ben de doğal tonları daha çok seviyorum^^ Nars red lizard vauuv iddialııııı:)

      Sil
  3. Ne çok kırmızı rujun varmış yahu :)) Benim sadece Balmjovi paletindeki kırmızı ruj var bi utandım kendimden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şaşırdım baya aslında:/ Sanki hep sürüyomuşum gibi..:/ Ayda yılda bir:) En iyisi kullanmicağın şeyi almamak kuzu hiç utanma:))

      Sil
  4. Ben sende en çok Clinique olanı beğendim kuzum, ahh o simler diyorum ama olmasaymış daha rahat kullanımı olurmuş ama çok çok güzel durmuş <3 <3
    Kendime ise tercihim Big Bang ben acayip sevdim onu yaaa :)) altına dudak kalemi sürünce kalıcılığı muhteşem, bir de bende bulaşma yapmadı, koku hassasiyetim de sıfır ayrıca :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ettiiiim:) Clinique'in rengi tam senlik! Turuncumsu kırmızı:) Big Bang iddialıııı Van'da hiç süremem:P :) Altına kırmızı kalemde deneyim bi bakalım=)

      Sil
  5. Ya dudaklarin cok güzel! Masallah :D Ya benim iki tane var yanlis degilsem oda biri Yves Rocher den böyle hashas kirmizi rengi ve biride cok dogal Chanel Monte Carlo, gül kokulu oldugu icin pekde sevdigimde söylenilemez. sanirim iyi bir kirmizi ruja ihtiyacim var, lancome inki hala satiliyorsa deneyecegim marketde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın çekim olduğu için öyle gözüküyo yoksa vallahi değil. Senin dudakların çook daha güzel ve kırmızı ruj acayip yakışır. Monte Carlo nivea vişneli gibi bişiymiş yaa:) Lancome mutlaka dene l'absolu rouge serisini

      Sil
  6. Senin dudaklar tam da kırmızı ruj içinmiş be yavrum boşuna değil o Lancome ruju sürünce gelen iltifatlar :)) Kırmızı ruj süremeyengiller familyasının gediklilierinden olarak epeydir benim de bir türlü elim gitmiyordu.Bu yıl biraz düğünler sayesinde biraz da azimle birkaç kırmızı ruj edindim ayıp olmasın diye benim için büyük bir adım yani :) Flormar 'ın Passionate Dots koleksiyonundaki turuncu - kırmızı arası olan rengi (Pd23) ve Essence 'in 14 numaralı Adorable Matt isimli rujları denediklerim arasında en sevdiklerim oldu.Rimmel Apocalips'in rengi de sen de çok güzel göründü gözüme alsam mı bilemedim (sonradan açıldım galiba biri beni durdursun :)) Essence'in eski serisinden All about cupcake rujunu bulmuştum tam sana göndermek için ama kırık çıktı şansa bir daha da göremedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah çok güldüm Nilay yaa ilahii! Kız valla billa değil yakın çekimden dolayı sanki kocamanmış filan gibi çıkıyo da bi fiske bişi. Her bayanın mutlaka 1-2 tane olması gerek bence kırmızı ruju. Fazlasına benimki gibi gerek yok:P Rujlarına baktım googledan vauuv flormarınki yazın-baharda çok tatlı olur. Essence'in 14üne bayıldıııım nası güzel bi kırmızı o öyle, dudağı kurutuyo mu? Yaaa canıım canım canım düşünmen bile bana yetti arttı almışsın gibi sevindim! Kocaman öpükledim:-*

      Sil
  7. Güldürdüysem seni ne güzel :) Fiske miske nasıl güzel durmuş kırmızılar tenine yakışıyor ötesi yok. Flormar'ı alırken ben de yazın kullanırım diye aldım ama arada kış falan demeyip sürüveriyorum evde tabii :) Dene bence sana da gider.Essence 14 'e gelirsek kurutmak şöyle dursun aksine akıp gidiyor sürerken dudağımda nemlendirici varmış gibi hissediyorum.Piyasadaki pek çok ruja göre gayet iyi.Bulsaydım da sevindirseydim keşke seni :( Ben de çok öptüm fıstık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii duyduğum çok iyi oldu essence 14 benim olacaksınnn ulennn:) Bebitom çok sağol güzel sözlerin için:-*

      Sil
  8. merhaba 5-6-8 çok yakışmış bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğallıktan yana olduğunu hemmennn anladım:) Teşekkür ederiiiim^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose