6 Aralık 2014

Kitaplarla İlgili Mim :)

Bayadır mim yapmıyor muyum neyim:) Beauty with theobromine beni mimleyince yapmadan olmaz dedim;) Konu, çok sevdiğim, kitaplar!


*Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın?
Ne yazık ki evet:( Başım döner, midem bulanır:/ Çok özenmişimdir arabada kitap okuyabilenlere

*Hangi yazarın tarzı tam senlik, neden?
Maeve Binchy! Olayları betimleyerek, kafamda soru işareti bırakmadan hikaye gibi anlatmasına bayılıyorum.



*Harry Potter serisi mi Alacakaranlık serisi mi? Cevabını desteklemek için üç sebep belirt.
Harry Potter! Aşk kitabı değil, hayal dünyasını oldukça genişletici, eğlenceli!

just the way you are:)


*Kitaplarını koklar mısın?
Evet!=)

*Kitaplığının en ince kitabı hangisi?
Büyülü Parmak- çocukluğumdan=) (34 syf)


*Kitaplığının en kalın kitabı hangisi?
Oğuz Atay- Tutunamayanlar(724 sy)

*İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi bir yazar mısın? Geleceğinde yazarlık görüyor musun?
Çocukken en büyük hayallerimden biri yazar olmaktı. Sürekli kısa hikayeler yazardım. Lise sona doğru öss olayları nedeniyle uzaklaştım:/ Geleceğimde de görmeyi isterdim tabi ama farklı bi yön çizdim bile çoktan

* Daha önce okuyup da nefret ettiğin bir kitabı verecek olsaydın hangisi olurdu?
Alacakaranlık!

*Harry Potter ya da Açlık oyunlarına benzeyen ama daha az bilinen bildiğin bir seri var mı?
Bilemedim ben onuuu



*Zombiler mi vampirler mi?
Hofff. Bu soruyu çok saçma bulduğumu itiraf etmeliyim. Zombiler desem nolcak vampirler desem nolcak alaaşkına



*Son olarak komple aşk romanı mı yoksa biraz aşk sahnesi karıştırılmış aksiyonlu romanlar mı?
Safi aşk romanlarında içim bayılıyo, gına geliyo. Ama bi hikayenin olayın vs içinde biraz aşk geçince güzel oluyo.



Kitapseverleri bekliyoruuuum:))


3 yorum :

  1. Hahahahhah resimlere bittim ben:) ay çok güldüm....

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım yaptığın için :* Cause, Voldemort, you're amazing. Just the way you are! Yeah! Aynı olan cevaplarımız var, ne güzel :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose