30 Aralık 2014

Aralık Bitenler #13

Bu yılın son bitenlerinde abartmışım biraz:) Tersi olsaydı kendime kızacaktım ama. Bu ay bayaa kozmetik aldım çünkü. 2-3 ay yasakladım kendime. Bol bol ürün bitirmeye çalışcam;)

aralik bitenler

Bu ayın bitenlerinde yok yok:) Hemen başlayalım


1) Lee Stafford My Big Fat Healthy Hair Şampuan : Bu şampuan için beklentilerim o kadaaar yüksekti ki.. Saçlarımı Jennifer Lopez saçı gibi havalı, dolgun, hacimli yapacaktı, Victoria's Secret melekleri gibi salınacaktım. (rüyasında gördü). Sıradan bi şampuandan hiçbir farkı olmadı bende. Bidaha almam

2)Lee Stafford Hair Growth Saç Kremi : Şampuanından çok memnundum. Saç kremi sıradandı. Yazısı burda. Birdaha almam

3) The Body Shop Japanese Cherry Blossom Duş Jeli : Dostumun aldığı setin içinden çıkmıştı. Seyahatlerde filan çok iyi oldu ama içeriği çok temiz değil, kokusu da bana fazla çiçeksi, o yüzden almam.

4) Missha Natural Konjac Bambu Kömürlü Temizleyici Sünger : En son dün kullandım. Yorumlarım burda. Orjinalini kesin yine alırım ama bunu almaam.

5) Organique Gliserinli Sabun : Güzel bi sabundu. Sona kalan o lifini de bacaklarımda dolaşımı hızlandırmak için kullandım ama artık çizmeye başladı. Tekrar almam sanırım. Yorumlarım için tıktık



6) Goldium Epilasyon Sonrası Nemlendirici Losyon : Lazer yaptırdığım yerde resmen zorla satmışlardı. Şu saçma kreme verdiğim 55 tl hala içimdedir. Çok gereksizdi. İçeriği nispeten daha temiz, bitkisel yağ içermeyen herhangi bi nemlendirici kullanabilirsiniz lazer öncesi-sonrası.

7) Rituel de Beauté Isıtıcı Bant : Oy oy oy bunu icat edenin elleri dert görmesiin! Özel dönemlerde ağrım çok olur, yapıştırınca 8 sa kadar ordan bi sıcaklık yayıldı sıcak su torbası varmışçasına. Ağrıyı sızıyı baya hafifletiyor. Seda ve Sena'nın etkinliğinde verilmişti. Kesinlikle tekrar tekrar alırım.

8) Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi : Pek sevmediğime karar verdim artık, birdaha almam. Gözümde ne kadar bekletirsem bekleteyim illa ki kalıntı bırakıyor:/ Detaylı yorumlarım burda

9) Durance Frezya-Beyaz Çaylı EDT : Çok ferah, temiz, çiçeksi bir kokuydu. Kalıcılığı çok çok zayıftı. O yüzden birdaha almam. Çiçeksi bir kokuyu ne kadar seversem seveyim 30 ml den fazlası beni bayıyor bunu fark ettim bir de. Detaylı yorumlarım burdaaa


10) Loreal Color Riche Le Kohl : Fena değildi ama biraz akıyordu. Tekrar almam.

11) Sephora Atomic Volume rimel : I-ıh olmamış. Almam bidaha. Yorumlar ve görseller için tıkkıdı

12) Elite Volumizes Up To 6x rimel: Fiyatına göre fena değildi ama tekrar almam. Çeşit çeşit rimel denemeyi seviyorum napiiiim^^ Görseller, yorumlar için buraya

13) La Senza Ooh La Lips lipgloss : 3 yıl önce filan arkadaşımla almıştım ama yapısı ağdalaştı. Çöpe gidiyor.

14) Nivea Dragon Fruit dudak nemlendirici : Bayadır var bu da. Bitirmeye çalıştım, azmettim bitirdim.

15) Rimmel I<3 Lasting Finish 193 Black Cherries : Rengine hastaydım. Yapısı koyulaştı, oje inceltici dökmüştüm. Yine ağdalaşmış. Eeeh senle mi uğraşacam be, nazlı köpek

16) Pastel 69 oje: Bir zamanların çok moda rengiydi haa. Mor, kahve, gri karışımı değişik güzel bi renkti. Üçte biri kaldı baya kullandım ama çok sıkıldım, yapısı da koyulaşınca çöp..


Missha Signature Real Complete Bb kremBeauty with theobrominecim vermişti. Missha'Nın normal bb kremine göre daha çok beğendim.

TBS White Musk EDT : Kokusuna bayılıyorum. Tertemiz, masum, çok hoş! Ama sanki anneme, teyzeme daha çok yakıştı. O yüzden almicaaam.

Bioderma Sebium Yüz temizleme jeli : Hep diyorum : eh işte!

Bioderma Sebium Gözenek Düzeltici Krem : Gözeneklerim olmadığı için etkisini gözlemleyemedim ama nemlendirmesini, yapısını çok beğendim.

Bioderma Sebium Serum : İlginç kokusu, yapış yapış olmasına rağmen beğendim! Alabilirim

Lavera Vücut Sütü : Yok bu süt değil krem. Nemlendirmesi güzel. İçeriğinde parfüm olmasa alabilirdim

Caudalie Vinosource Sorbet Yüz Kremi : Nemlendirmesi fena değil. Bana göre değildi pek, almam

Durance Zeytinyağlı El Kremi : Kokusu çok otantik, çok doğal, çok güzeeel! Nemlendirmesi de harika^^^Alabilirim, tavsiye de ederim;)


Eveeet bu ayda böyleydi canlar. Ne diyorsunuz?;)

13 yorum :

  1. Isıtıcı etkili bant, bim ve gratislerde satılıyor canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah bunu öğrendiğim çok iyi oldu çünkü tipi Rossmann'da satılır gibi, orayı dolancaktım;)

      Sil
  2. içlerinden en çok ısıtıcı bantı merak ediyordum gerçekten ağrıyı azaltıyor mu yaf :D benim ihtiyaç listeme eklendi o zaman umarım herhangi bir zararı yoktur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya benim aşırı ağrım oluyo. Bi apranax alıp uyumadan ya da iğne yaptırmadan geçmiyor genelde. En son olduğumda bi majezik attım, bir de bunu yapıştırıp çalışmama çok rahat devam ettim^^ Ağrı kesici değil ama rahatlatıcı, ısıtttığı için

      Sil
  3. Nazlı köpek :)))) ayyy sabah sabah ne güldüm :D sebium serumu da merak ettim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay vala deli etti beni:D Sebium serum gün aşırı, 4 haftalık kür halinde uygulanıyormuş. Alabiliriz vala bunu;)

      Sil
    2. Cildim bir düzenine otursun, roaccutane da etkisi de bitsin :) deneyelim bence de

      Sil
  4. Ooooh ne çok şey bitmiş öyle, sanki ben çöpe atmışım gibi rahatladım! Şampuanın işe yaramamasına üzüldüm, annem deniyor şimdi biraz memnun biraz değil gibi. Isıtıcı bantları hayat arkadaşım olarak görüyorum :) Nazlı köpek miii, çok güldümm :)) Yaaa, özelden bir sürü şey soracağım sana :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok rahatladım ohh:) Çoğu kişi memnun aslında bu şampuandan, saçlarım çok uzadı aşağı doğru çekiyo söndürüyo bence hacimi:/ Hehehe haydi soor soor dicem ama sordun sanırım=)

      Sil
  5. Aslında Lee Statford Şampuan epey iyidir ya talihsizlik yaşamana üzüldüm. Ben onu kullanıyorum ve epey hacim veriyor fakat saçlarım zaten çok düz ve hacimsiz değil, dalgalı ve gür olduğu için midir ki bilemedim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çoğu kişi memnun bence sorun bende, saçlarım baya uzadı, kat da yok, ağır gelip aşağı doğru çekiyo söndürüyo olabilir hacmi:( Hoş senin saçın da hacimlenmeye çok müsait yapıdaymış ne güzel^^

      Sil
  6. ne güzel, ne çok şey bitmiş. attıkça hafifliyoruz=)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose