18 Aralık 2014

2015 için Kozmetik Wishlistim - İstek Listem

"Aaaaah yanmışııım ben.." diye bir Sezen Aksu şarkısı dolandı dilime nedense..

Bu tabloyu hazırlarken kendimi kın kın kınadım. Kısaltılmış liste üstelik bu! Şu kozmetiğe ne zaman doyucam merakla beklemekteyim. Amerika'da olsaydım "2015 KozmetikWishlisti Yazı Dizisi" hazırlamıştım kesin. Kendimde o ışığı gördüm.

Hesaplarıma göre her ay birini, bir ayda uygun fiyatlı ikisini alsam bütçemi sarsmıyor:) Hadi bakalım hayırlısı:) Bu listeyi de kozmetik dışı istek listem gibi aldıkça güncellicem.


kozmetik wishlist cosmetics

1) Perricone Md No Foundation Foundation. Hiç fondöten kullanmadım, merak da etmedim. Ama bunu farfarelladan okuyunca çok dikkatimi çekti. Sadece özel günlerde kullanacağım için kaliteli, oldukça doğal bitişli, sivilce yapmayacak bir ten ürünü istiyorum.

2) Tangle Teezer Compact Styler Feline Groovy.(alındı) Leoparı seviyorum napayım! Klasik tangle teezerdan çok ama çok memnunum. Lakin seyahatlere filan çıkınca kapaklı bişiye ihtiyacım var. O da bu olsun istiyorum^^

3) Charlotte Tilbury The Dolce Vita far paleti. ViviannaDoesMakeup da gördüğümden beri aşerdiğim palet. Hep olumlu yorumlarını okudum. Parasını hak edenlerden.


4) Sigma The Perfect Blend Kit.(alındı) Black Friday'de aldığım ama hala elime ulaşmadığı için hayal olarak kalan fırçalar. Nooolur gel bana, dön bana:(

5) Givenchy Hot Couture EDT. Lisede bunu nasıl kullandım aklım hayalim almıyor. Hafif bir koku değil çünkü. Oryantal, baharatlı, tatlı müthiş bi koku. EDP olanı çok ağır geliyor ama EDT'sine aşığım. Şuan 6 parfümüm olduğu için birini bitirdiğim an almayı düşünüyorum.

6) Sleek Face Form Fair. Bunu da bayadır istiyorum. Bayan bakimlida görünce de perçinlendi iyice arzum isteğim. Bu tarz kitleri kullanışlı buluyorum.

7) Smashbox O-Glow.(alındı) Sevil'e en son sorduğumda yoktu. İçeriği oldukça iyi olan doğal pembiş bir likit allık kendisi.

8) Glam Glow Maske Seti.(alındı) Denemek istediğim ürünlerin başında geliyordu. Bu seti de görünce aha dedim kaçırmamam lazım. İçinde üçü de var. Biri 50, diğerleri 15 ml. Ve biri fiyatına. 2 Sephora'da da kalmamıştı. Aramalarım devam ediyor.

9) Burberry Pale Barely. Geçen ay İstanbul'a gittiğimde İstinye'ye de uğradım fakat kalmamıştı:( Yeni yılda kardeşime takip ettirmeyi planlıyorum.

10) Zoeva Complete Eye Set. Ressamlarda bile sendeki kadar fırça yoktur diyen erkek arkadaşıma selam olsun, bendeki fırçaları yeterli bulmuyorum:/ Göz fırçalarına ihtiyacım var cidden.

11) Chanel Le Volume de Chanel rimel. Giorgio Armani Eyes to Kill'den buna çevirdim. Olumlu yorumları çok daha fazla olduğu içün. Umarım hayalkırıklığı yaratmaz.

12) Benefit Gimme Brow Medium(alındı). Burdan almayı düşünmüyorum ama annem Amerika'ya giderse 2 tane sipariş vermeyi düşünüyorum:)

13) Lancome Grandiose. İlk çıktığından beri tipine hastayım. Performansı da iyiymiş. Denemek lazım^^



Siz kozmetikgillerden neler istiyosunuz 2015te pekiii?

18 yorum :

  1. umarım düşlerine kavuşursun :)

    YanıtlaSil
  2. 9,11,12,13 benim de radarımda :) inşallah hepsi senin olur güzelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sen de kavuşursun tatlıııım:) Birlikte yorumlarız artıkın:)

      Sil
  3. Çok hoş bir liste, Cuma günü İstinye Park Boyner'den Pale Barley i ben aldım, stand yenilenmiş, yeni ürünler gelmiş geçen hafta bakmanı tavsiye ederim :) Zoeva fırçalara ben de takmış durumdayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyy ne güzel haberler bunlarrr Özlem! Ben Ankara'da olduğum içün bakamıyorum:( Ama kardeşimi dürteyim de bi gidip alsın, fotolarını da çeksin yeni gelenlerin. Ne tavsiye edersin başka? Güle güle kullan buarada^^

      Sil
  4. Senin hesap-kitap yapan ve olduğu gibi yazan dillerini yerim :)
    Zaten, aylara bölmüşsün canımın içi, hepsi de senin olacaktır merak etme :))
    Öpüldün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe yaa çok tatlısıııın,inşallahhhh:-**

      Sil
  5. Charlotte palet çok güzel gözüküyor!!!

    YanıtlaSil
  6. Zoeva fircalarda benim de fena gozuk var!
    Listenin hepsine kavusursun umarim canimcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tatlııım hatta Zoeva ya birlikte kavuşalım^^

      Sil
  7. Ezgiii bana yaplır mı bu :) Ne güzel şeyler istemişsin sen öyle :D Birine de kavuşmana az kaldı sanırım :p Zoeva set pembik olsun ama :( Bir de Pericone'u sen dene memnun kalırsan ben de alayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet 2sine kavuştum bilem:)
      Zoeva kesinlikle Pink Elements serisinden olcaaak nasıl atlarım onuuu:(
      Tamam canım ben seve seve kobaylık yaparım o ürüne;)

      Sil
  8. Liste hazırlamışsınn ve iki tanesine kavuşmuşsun bile! Geçenlerde Sephora 'da Tangle Teezer 'ların satıldığını gördüm ama bu var mıydı hatırlamıyorum canım. Benefit Gimme Brow 'dan ben memnunum, umarım sen de seversin :* Charlotte Tilbury The Dolce Vita ne güzelmiş öylee <3 Bir an önce hepsine kavuşman dileğiyle :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe evet ya çarçabuk kavuştum:) Ben de gördüüüm ama leoparlı yoktu bir de bu compact olanlar 55 tl mi neydi hiç gerek yok küçücük şeye o kadar vermeye dedim:) Yurtdışından artık:) Çok teşekkürler tatlııım:-*

      Sil
  9. Burberry farları ben de denemek istiyorum. Ama yazık ki Ankara'da yoklar :/
    GlamGlow'u wishlist'ime ekleyip eklememek konusunda çok kararsız kaldım. En başta almayı çok istesem de olumsuz yorumlar da okudukça soğudum. Senin yorumunu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ankarada yok:( Ben de kardeşime sipariş vercem=)
      Glamglow'un testerlarını alıp denemek en mantıklısı aslında, cilt tipine göre değişir yorumlar. Bakalım bende etkisi nasıl olcak=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose