16 Aralık 2014

2015 için Kozmetik Dışı Wishlistim-İstek Listem

Belki klasik olacak ama 2015 için gerçekten ennn başta isteğim kendim, ailem, sevdiklerim adına sağlık! Daha sonra huzur, mutluluk, eh aşkımızı yasal hale dökmek de olsun tabi:p

Gerekli gereksiz(çoğu) çok harcama yaptığımı fark ettim. Olabildiğince ihtiyaçlarıma yönelik alışveriş yapmaya çalışıcam bu yıl.(yapamadı). Van'da avm filan yoktur diye düşünüyorum, online alışverişe de müptela olmazsam hadi yine iyiyim;)

Kendimce bir yeni yıl istek listesi oluşturdum. İnşallah senenin sonuna hepsine kavuşurum:P Aldıkça listeyi güncellicem. Kozmetikle ilgili liste de haala oluşturulma aşamasında:)

kozmetik disi istek listesi wishlist

1) (Aldııım) Eve gelir gelmez pijama giyen üşengeçlerdenim. Bu yüzden 4-5 pijamam var her sezon için. La Senza pijamalarını çekince ülkemizden napcağımı şaşırdım:( Oysho'ya dadanmayı düşünüyorum. Bu tarz kalın bi kombine daha ihtiyacım var.

2) (Dostum almıııış) Van çok soğuk olur diyolar. Ben de 2 kat çorap, üstüne terlik, üstüne ev botu giyeyim diye düşünüyorum. Resimdeki de yine Oysho'dan. Bay-yıl-dım! Bulduğum an benimdir

3) (Aldım) Bu iphone 6. Ama ben 6s istiyorum. S olmayanlarda hep bi problem oluyo çünkü. S lerde onu düzeltip modifiye ediyorlar. 6s olsun gold olsun benim olsun. E biraz da çabuk olsun

4) ( Aldım) Bu tarz kolyeleri çok seviyorum. Bu da tammm istediğim gibi ama 65 tl ederi mi yoksa fazla mı onu bilemedim. bu site kesinlikle takibimde ama. Takıları müthiş zevkli,şık.

5) (Aldım) Iy mıy demeyin yaa! İçimdeki Kibariye (Adriana Lima da olabilir) leoparı seviyor napayım. Ama tam istediğim gibi bi fular bulamadım. Geçen yıl baya vardı yüzüne bakmamıştım. Şimdi ya başka renkte var ya küçücük desenlisi. Ama ben tamda resimdeki gibi arıyorum. Gören duyan bilen varsa bi diyiversin

6) (Aldııım) Yine geçen yıl hiiiç tenezzül etmediğim, kaba saba itici bulduğum biker botlara bu yıl dibim düştü resmen. Divarese'deki bu bot tam anlamıyla istediğim gibi! Boyu, topuğu, rengi, modeli on numara. Ama biraz tuzlu. %50 indirimde şuan 377.50 tl. Alsam mı almasam mı diye düşünürken ben kalmazsa, kaderime küser benzerini ararım:(

7) Michael Kors'un bu saatini çok beğendim ama biraz daha az taşlı, pembe altın ve siyah detaylı bi saat istiyorum. Önerilerinize açığım.

8) Michael Kors çantalarını zaten beğeniyorum, bu "claret" rengi tam da benim için yapılmış işte off!

9) Trençkot! Aynı bu renk bu model istiyorum ama Burberry olmasa da olur tabi:p Maaşımı ona yatıramiciiim

10) (Anne Klein aldım) Siyah, dışı hafif parlak, şık bir iş çantası lazım bir de. Enzo Angiolini'den aldığım gidici artık. Guess'den bu çantayı çok beğendim. Anne Klein a da bakıcam. Bu tarz bir şeyler almam şart.



Eveeet listem hakkında yorumlarınızı, nacizane tavsiyelerinizi bekliyor ve sizin kozmetik dışı isteklerinizi soruyoruuuuum^.^




12 yorum :

  1. Oyyyy kıyamam sana sen taaa Van'lara mı gideceksin, oralarda çokkk dikkat et kendine yavrucum:)
    Bu arada inşallah tüm isteklerin olur yeni yılla beraber, ama orda da kullanabileceğin şeyler olsun, yani çanta ve botların çok pahalısına gitme bence derim :) bir de mont kalın bişey al yavrum donarsın oralarda :)
    öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlıım hastane atamam oldu gidiyorum. Orda değeri bilinmez en ucuzundan alayım:P Ya iyi bi çanta ve botu yıllarca kullanırım diye düşünmüştüm ama evet bunlar biraz pahalı tabi, uygun fiyatlı muadillerini bulursam yönelirim direkt:)

      Sil
  2. Ev botlarına büyük bi zaafım var.Seçtiğiniz gerçekten çok tatlı çok beğendim. Oysho'ya bi uğramalıyım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tam bir zuzu^^ Oysho'da çok şirin modeller oluyor. Başka marka öneriniz varsa ben de oralara göz atayıım;)

      Sil
  3. Öncelikle hayırlı olsun canım sevindim senin adına atanıp gidebilen gruptansın :))Van'ın tam neresinde olacaksın bilemem ama merkezde Avm'ler var diye duymuştum hatta yeni yatırımlar yapılıyormuş tabii metropollerle kıyaslayamayız belki ama yine de gelişim var onun için internet sitelerine mahkum değilsin sadece :)Seçtiğin parçalar gerçekten güzel umarım yakın ikamelerini bulabilirsin.Ayrıca leopar desenine karşı son 2 yıldır ben de takık durumdayım fularda da güzel duruyor yani napalım :)) Her şey gönlünce olsun özletme kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlııım! Evet 4. denememde sonunda atandım sevdiceğimin yanına:) Van merkeze yarım saat uzaklıkta çalışacağım yer fakat merkezde oturucam sanırım. Gratis, Watsons, Sephora,Zara, Mango yok napcam bakalım:P Ayyy ben de aynen birkaç yıldır leopara sardım içimizdeki vamp kadın mı ortaya çıktı noldu kız:)
      Çok teşekkür ettiiiim, özletmemmm:-*

      Sil
  4. istediklerinin hepsine sahip olursun inşallah. o mk çantanın rengine de ayrıca bayıldım nasıl güzelmiş öyle. Van da çok dikkatli ol canım ve hayırlı olsun tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürleeer, inşallah hepsinden olur :P

      Sil
  5. 4 no bende var fotosunu paylaşmıştım ve daha ucuza aldım ;)

    YanıtlaSil
  6. Liste bomba ama :)) Neden bu kadar geç okudum ki dedim, ben de gereksiz alışverişi bıraktım. Malum para biriktirmek şart ev bark kurcaz ama Micheal Kors çantadan bir de bana alalım, lütfen :D Şu pijama ve ev botu ikilisi benim de kalbimi fethetti valla mesai yeni başlamışken geri dönüp eve yatasım geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah vala yaa ev bark kurmayı bir yıl daha ertelicek gibiyim bu yüzden:P

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose