17 Kasım 2014

Son 2 Haftanın Alışverişi (Vitacost, Eczane, Golden Rose, Fuar)

Çok güzel bi hafta olsun inşallah kankitellalar!

Alışveriş yapmak kesinlikle modumu yükseltiyor. Evet tipik bi bayanım işte napalım canım. Yeni cicilerimle haftaya daha iyi başladığım doğrudur:) 

Vitacost : Beni ennnnn mutlu edenden başlayım. Onorr da görüp durduğum, Moda masalları'nda da indirim kodunu görünce artık dayanamadığım vitacost ürünlerine giriş yaptım:) 2 kasımda verdiğim sipariş 14 kasımda elime geçti. Acaba gümrüğe mi takıldı, takılcak mı, nolcak derken geldiğine dair mesaj alınca acayip sevindim.


Lush Ultrabland den daha iyi bir göz makyaj temizleyici hala bulamadığımdan içeriği temiz, ürünleri sevilen, oldukça iyi yorumlarını okuduğum Andalou'nun temizleyicisini aldım. $10.39
Derma E very clear moisturizer, parfümlü nemlendiricilerden ve cildimi nemlendirememelerinden bıktım usandım, bunun da yorumları baya iyiydi üstelik akne-sivilce durumlarına baya iyi geliyormuş. $13.65
Yes to tomatoes roller ball spot stick, sivilce çıkmadan önce hissedip hemen o bölgeye lokal uygulandığında kırmızılığını ve çıkmasını engelleyen bi ürün alayım diyordum. İçeriği bu kadar temizi denk gelmişken attım sepete. $9.99
Kargo da direkt ekleniyor arkadaşlar o da $9.99, $10 da modamasallarının indirim kodunu kullandım yani toplamda bana $34.02 ye maloldu bu 3 ürün,ki bence gayet iyi!

Siz debir hesap açıp sipariş vermek istiyorsanız buyrun 10$ indirim kodu için link :  http://goo.gl/UtDA7S
Golden Rose : Ne zamandır aklımda Golden Rose Velvet Matte rujlar ama hiçbir yerde denk gelemedim. Bayan Bakımlı'nın instagram hesabında gelen siparişini paylaştığını görünce ben de hemen golden rose un online sitesine ışınlandım. 3 adet Emily dudak kalemi(204,206,211) ve Golden Rose Velvet Matte ruj(03,12) aldım. 29 küsür tuttu. 4tl kargo ücretiyle. Üstteki ojeler ve fondöten testerı hediye. Ben de onları ilerde size vermek için kaldırdım:)



Eczane : Bioderma White Obj. suyu denemek istiyordum ne zamandır(39.90tl), Bioderma Sebium Al Cor. 2in1(49.90adüştü bu da sanırım) , bitmek üzere olan Spectrabanımın yerini tutmaya çalışacak bakalım başarılı olacak mı. Güneş korumalısı olaydı keşke:( Caudalie el kremi mini boyu, Bioderma Sebium testerları yanına hediye=)


Güzellik&Bakım Fuarı : Hiç hayal ettiğim gibi değildi:( Çok kısıtlı vaktim vardı ve nasıl yetiştircem her şeye bakmayı diye koşturarak gitmeme rağmen yarım saatte bitti. Yarım saatin 25 dk sı da China Glaze standında geçti:) Hep dermokozmetik bakımlara yönelik cihazlar, tırnak bakımları vs vardı beni hiç açmadı. China Glaze'de de ojeleri bloggerlara özel 10 tl yaptılar sağolsunlar:P Birsürü renk beğendim aslında ama diğerlerini başka markalarda da bulabilirim diye bu sedefli çamur rengi(Ingrid) ve sedefli koyu mürdüm rengini(Bogie) aldım. Seche Vite baya ünlü bi tırnak koruyucu, kurutucu, parlatıcısıymış. O da 20 tl idi. Arkadaki pembe tane tane olan şey de annem için soyulabilir inci ağda:) Çok ilgincime gitti, orda videosunu izletti Selim Bey, annem de evde ısıtmalı ağda kullanmayı sevdiği için 5 tl olunca bir de hemen aldım;)




Aldıklarımdan kullandığınız ya da merak ettiğiniz var mı? Hangisinin yazısı önce gelsin:)

20 yorum :

  1. Hepsini güle güle kullan :) Ben de aldım Velvet Matte rujlardan. 03'ü de aldım ama beklediğim kadar iyi çıkmadı o rengi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlıcııım=) Ya fotoğraflarını çekmediğimden kullanamadım henüz ama bana da uymayacak gibi o renk:/ Ten rengiyle ilgili sanırsam:(

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlım, çok güzel şeyler almışsın. Özellikle Vitacost 'tan aldıklarını merak ediyorum. (Yurt dışı alışverişi <3) Ya nedense kimse fuarı beğenmemiş, ben geçen yıl İstanbul 'dakini çok sevmiştim oysa ki. Ağda ne kadar garipmiş o_0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışı alışverişi olayına yavaştan başlıyorum, sonum hayrola..:))
      Evet bu yılki kötüydü herhalde ya:(

      Sil
  3. Yazılarını okumak bana iyi geliyor.Adını koyamadığım farklı bir enerjin var :)) Bioderma white objective su ve Andalou temizleyiciyi şimdiden merak ettim bile :))Al corrector'ı kullanan pek çok kişi çok memnun umarım sana da iyi gelir.Emily'nin 211 numaralı dudak kalemi severek kullandıklarımdan. China Glaze ojelerin renkleri süpermiş bu arada tam kışlık seçim.Yeni cicilerini güle güle kullan canım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yyaa nası sevindim nası sevindim yorumunaa^^
      Tamam o zaman ilk Bioderma White Obj. anlatırım 1-2 hafta daha kullanayım;)
      Vala ben de Al Cor. ün güzel yorumlarına kandım aldım inşallah iyi gelir bana da=)
      Emily 211 e şimdiden ısındım o zaman süper;)
      China Glazeler tam kışlık oldu cidden, teşekkür ederim tatlıcım!!

      Sil
  4. Ya ben seni yerim :) Bu arada mimlendin ki :)))))

    YanıtlaSil
  5. Vitacost gelmiş, oooo alırım bir dal :) çok hoşuma gitti valla hepsi içim açıldı, bu aralar pek depresifim bu güzellikleri görünce kendime geldim :) ben de alcam vitacosttan kesinleşti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Depresif olmak out, alışveriş yapmak in!
      Al al kuzu o 10$ lık kodu da kullan hatta, kargoyla birbirlerini sıfırlıyolar:)

      Sil
    2. Dur bakayım bir ne alacağıma karar vereyim de alırım olmadı :) hızlı gelmiş ama baya, özel bir ricada bulundun mu üstüne yazmaları için peki.

      Sil
    3. 88 defa mail attım yazmaları için. Ama politikaları gereği yapamıyorlarmış. Kozmetik de yazmıyordu. Fatura neyse onu aynen üstüne yapıştırmışlar. O yüzden sorun olmadı hiç;) Evet ya 2 hafta bile olmadan geldi^^

      Sil
  6. Güle güle kullan hepsini :) Bioderma Sebium Al Cor. 2in1 i bitirdim ben, buğday tenliyim light-meduim-dark seçenekleri arasında light olanını aldım ve bana 3 ton koyu gelmişti umarın senin teninine uyum sağlar :) onun dışında yeşil correctoru kızarıklıkları iyi kapatıyor, kendisinin kapatıcılığı normal bb, cc kremlere göre çok kapatıcı, kalıcığı başarılı, alerjik reaksiyona sebep olmadı, sivilce yapmadı genel olarak böyle benim düşüncelerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel yazmışsın çok teşekkürler! Ben de buğday tenliyim muhtemelen bana da koyu gelecek light rengi:( Güneş kremimle filan seyreltirim ama:P Önümüzdeki ay sanırım kullanmaya başlicam;)

      Sil
  7. yes to tomatoes adını çokça duyup bir türlü bulamadığım bir ürün... help me pleaseeee !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vala ben yurtdışından sipariş ettim işte vitacosttan. Ülkemizden çekildi diye biliyorum:(

      Sil
  8. Vitacost alışveriş deneyimi https://tubakonuksever.wordpress.com/2015/09/27/yeni-bir-alisveris-deneyimi-vitacost-com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose