2 Kasım 2014

Ne İzledim #32

Herkes izledi bitirdi yorumladı ama ben daha yeni izleyebildim:) Nedeni ise izlemek için tabiki bir Cem Yılmaz hayranı olan erkek arkadaşımı beklemem:) Çünkü açık konuşmak gerekirse ben Cem Yılmaz'ı hiiiiiç sevmiyorum :/

"Pek Yakında" ya önyargısız gittim. Kesin yine saçma sapan espriler olcak berbat olcak demedim hiç, çok eğleneceğimi ise hiç düşünmedim. En güzeli beklentisiz gitmekmiş:)


Kadrosu oldukça sağlam. Konusuna gelince beyazperde'den : Hayatını korsan DVD'cilik ve beraberindeki birtakım kanunsuz işlerle kazanan Zafer, bir gün karısından büyük bir posta yer ve anlar ki bu işleri bırakmazsa evliliği bitecekir. Kanunsuz işlere zinhar tövbe eden Zafer, ailesini geri kazanmak için figüranlık yaptığı eski 'oyunculuk' günlerine geri döner. Amacı o günlerden gelen sinemacı dostlarıyla yeniden bir ekip oluşturmak ve 1970’lerden beri çekilememiş fantastik bir proje olan “Şahikalar-Kötülüğün Sonu” adlı filmi içekmektir. Fakat kurduğun ekibin yetenekleri de bir notkada gelir takılır. Şimdi hepsini eğlenceli, komik ve bir o kadar da duygusal bir macera bekler.

Tam komedi filmi sayılmaz aslında. Duygusal da çok an var. Cem Yılmaz yine aynı Cem Yılmaz. Üç beş mantık hatası da çok gözüme çarptı. Ama ben sevdim. Hem güldüren hem düşündüren keyifli bi film olmuş.


En çok sağdaki çifte güldüm:) Ahben(Zafer Alagöz) ve Zeki(Çağlar Çorumlu) çok iyi oyuncular cidden. Kedileri Samantha ya ise tahmin edersiniz ki aşık oldum:)) Filmin Samanthalı sahnelerinde sadece onu izledim:)) Suat(Cengiz Bozkurt) da o kadar uyuz gıcık komik bi karakter ki, görmeniz lazım:)) Zafer(Cem Yılmaz) ın eşi Arzu(Tülin Özen) de triballiğin kitabını yazmış:D


Spoiler vermedim. Sadece Cem Yılmaz'ı hiç sevmeyen biri olarak ben bile bu filmi sevdim, beğendim, tavsiye ederim. Puanım da 7.7/10 :)

4 yorum :

  1. Hepimizin favorisi kedi!!! Bu filmi beğenmeyenler olmuş. Bence Cem Yılmaz'ın en iyi filmiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleee! Yumuş yumuş yastık gibi ya<3
      Cem Yılmaz'ın sadece Gora mıydı neydi onu izlediğim için kıyaslayamam ama tüm filmlerini izleyen arkadaşlarım da en çok bunu beğenmiş dediğin gibi:)

      Sil
  2. Kesinlikle en güzeli beklentisiz gitmek! Ben de okuduğum kötü yorumlardan dolayı beklentisiz gitmiştim ve gayet sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Siri de öyle dedi ama ben de hiç kötü yorum okumamıştım yine de en güzeli 0 beklenti:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose