28 Kasım 2014

Missha Natural Konjac Cleansing Puff (Bambu Kömürü) - Konjac Puff Sponge ile Kıyaslaması

Günaydın kankitellalar

Orjinal Konjac süngeri ne kadar çok beğendiğimi burda yazmıştım. Kentpark Avm'ye açılan Missha'da çakmasını görünce fiyatını da uygun bulunca bi deneyeyim diyip sepete atmıştım.

Missha Natural Konjac Cleansing Puff

Kendisi böyle bi poşetin içinde nemli nemli geliyor. Açınca ilk kokusu hiç güzel değil,bööğhk, ilk kullanımdan sonra yıkayınca geçiyor ama. 1 aydır kullanıyorum bakalım yorumlarım nasılmış, orjinal Konjacla kıyaslaması nasılmış:)
  • %90 Botanik doğal bitki lifi süngeri + %10 Bambu Kömür den oluşuyor
  • 1 hafta boyunca üzerine sadece suyla ıslatıp kullandım. "Cilde masaj yapar ve yumuşak tüylerin yanısıra ölü deri hücrelerini ortadan kaldırır ve yüz kıvrımlarını mükemmel bir şekilde temizler" iddiasını tek başına yerine getiremediğini söylemeliyim. Orjinali bu konuda çok iyiydi
  • Son 2-3 haftadır üzerine küçük bi nohut tanesi kadar temizleyicimden koyup cildimi dairesel hareketler yaparak temizliyorum. Böyle daha etkili ve iyi buldum.
  • 2-3 gün kullanmasam taş gibi oluyor ve tamamen yumuşaması 5-6 dk alıyor. Orjinalinde 1 içinde şişerdi.
  • Cildi ışıltılı gösterme, nemlendirme, tonik gibi sıkılaştırma görevini orjinali çok iyi yerine getirirken bunda esamesi yok.
  • %30 indirimle 11 küsür tl ye almıştım. Orjinal Konjac süngeri 32 tl idi.
  • Orjinalinin doğal peeling özelliğini çok sevmiştim bunda öyle bi özellik yok.
  • Hiç yoktan iyidir tabi, jeli süngerle uygulamak elle uygulamaktan daha iyi geldi ama bir daha alacağımı sanmıyorum. Orjinalinden şaşmamak lazımmış:)

Küçücük fıçıcık içi dolu süngerciki suda bekletince sağdaki gibi şişiyor. Suyunu nazikçe sıkıp kullanıyorsunuz. Kullanım sonrasında tekrar yıkayıp suyunu nazikçe sıkıp ipinden kuru nemsiz bi yere asıyorsunuz.

Orjinalini de şişirilmiş bulanlar var fakat ben çok memnun kalmıştım. 1 ay sonra bunu atıp yeniden ona dönerim.


Siz Konjac süngeri tarzında ürünler kullanıyor musunuz?

4 yorum :

  1. Orjinal konjac süngeri yazına baktım da aynısını kullanmışız ama ben biraz şişirilmiş bir ürün olarak düşünüyorum. Bilmiyorum ben mi yanlış kullandım acaba. Hemen hemen aynı şekilde kullanmışız ama ben ne olumlu ne olumsuz bi yanını gördüm o yüzden de 2ayın sonunda çöpü boylamıştı benimkisi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bunun ne olumlu ne olumsuz yanını gördüm ama orjinal olanın cidden cildime peeling yapıp temizleyip gerginleştirdiğini hissetmiştim. Cilde göre değişiyor sanırım=)

      Sil
  2. Ben de yeni aldım ve aşık oldum orjinaline <3 biraz daha deneyimledikten sonra yazısı gelecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet orjinali çok güzeeel^^ Güle güle kullan, yazını bekleriim:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose