14 Kasım 2014

Mini Tavsiye #2: Bepanthen Plus Krem

Bi eczacı olarak böyle bi ürünü tavsiye etmem ne derece doğru tartışılır, kabul. Ama bu Bepanthen'in kullanılmadığı durum var mı yahu?! Hiç kullanmamış olan var mı?

Bu sefer büyük ihtimalle çoğunuzun uygulamadığı bi uygulama şeklinden bahsedicem. Grip olunca soyulan, kabuklanan, sildikçe acıyan hatta kanayan, haftalarca kabuklanması geçmeyen bi burnum var. Haftalarca gece yatmadan, gün içinde kat kat nemlendirici, vazelin, çeşitli topikal ilaçlar, neler neler denedim hiiiç zerre tınmadı burnum. Bepanthol ü daha önce denemiş yetersiz bulmuştum.


Eczaneye uğradığımda Bepanthen Plus kremi görünce gözlerim ışıdı resmen ve hemen kaptım. Gece yatmadan önce kalınca sürüp yattım ve sabah inanamadım! Resmen kabuk kabuk soyulan burun gitmiş yumuşacık pürüzsüz bebek poposu gibi burun gelmişti :)) Erkek arkadaşım da grip olunca aldı o da aynı şekilde çok beğendi. Herkesin grip-nezle olduğu buaralar sizin de aklınızda bulunsun istedim;)

Bunun dışında Bepanthen'i yara, yanık, tahriş, aşırı kuruluk olan yerlere de kullanıyorum, ara ara tabiki bunlar hep olan şeyler değil:)

Kamu spotunu da geçeyim : Ayrıntılı bilgi için kullanmadan önce lütfen eczacınıza danışınız, doktor veya eczacınıza danışmadan kullanmayınız. 

Hamile ve emziren arkadaşları, alerjik arkadaşları bu yazıdan tamamen uzaklaştırıyor; diğer arkadaşlarında kullanmak istedikleri bölge ve durumu sormadan nolur nolmaz kullanmamasını tavsiye ediyorum:)

12 yorum :

  1. Canım ben de hemen hemen her gece yatmadan azıcık alıp tüm yüzüme sürüyorum, başka hiçbir krem kullanamayan biri olarak, cildimi yumuşatmasını seviyorum...
    öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm yüzüme cesaret edemiyorum sivilce filan yapar diye ama vücuduma losyonla filan karıştırıp sürüyorum ben de:)

      Sil
  2. Evde eksik etmem.. minnağımın burnuna sürerim sümüklü olduğu zamanlarda ... kendi yarama çatlayan yerime falan..
    tüğlendirme yapabilirmiş sık kulanılırsa diye duydum ama deneyimlemedim açıkçası..
    iyi haftasonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu türünü kesinlikle ben de eksik etmeyeceğim. Tüylendirme olayını ben de duydum ama düzenli kullanmıyorum zaten bir de burnum dışında yüzüme uygulamıyorum, vücudumda da öyle etki gözlemlemedim:) Yaşasın Bepanthen Plus!:)

      Sil
  3. Tam da kışa girerken verilebilecek en güzel tavsiye olmuş :)Gripliyken benim de en sinir olduğum şeydir burun etrafındaki kabuklanma ve geçmeyen acısı.Kesinlikle aklımda olacak bu teşekkürler :)))Bir eczacı olarak bu tarz tavsiyelerini arada da olsa paylaşırsan kendi adıma sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bepanthen Plus krem eminim sana da çok iyi gelcektir;) Her gece yatmadan kalın bi tabaka, gün içinde de aklına geldikçe sürersen ne acı ne kabuklanma olmayacak:) Aaa peki o zaman Nilaycım tabiki paylaşırım^^ :-*

      Sil
  4. Bende vücuduma kullanıyorum gerçekten bebek gibi cildim oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lazerden önce vücuduma kullandım ben de. Kız, vaauv harika nemlendirmişsin cildini harika dedi:)

      Sil
  5. Kuzucum Roaccutane'dan dolayı benim burnum da aşırı kuruma soyulma olmaya başladı, onun için de kullansam peki sen ona ne dersin :) Gripken olan o yıpranmaya iyi geliyorsa şu andaki burnuma da iyi gelir mi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlıcım iyi gelir ama doktorlar roaccutane la genelde hametan veriyor. Eczaneye gidip sorarsan direkt verirler zaten

      Sil
  6. Çok duyuyorum bu kremi ama tüylenme yapar diye korkuyorum :/ Yapar mı ki ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de böyle bi problem olmadı canım, kısa süreli kullanımda da yapacağını sanmıyorum ama uzun kullanmı bilmiyorum:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose