24 Kasım 2014

Mac "Goddess Of The Sea" Cremesheen Ruj

Günaydınlar herkeseee!

Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsuun^.^

Blogunu nerdeyse en başından beri takip ettiğim, çook sevdiğim Yasemincime geçen hafta konuk oldum veee yazım şimdi de sizlerle=)

Mac'in Alluring Aquatic koleksiyonu su damlalı ambalajlarıyla beni fethetmişti, ne alsam ne alsam derken tabiki ruj almıştım:) Yazısını da ilk Yasemin istemişti kısmet bugüneymiş, ona özel:) 

Sonbahar-kış mevsimine en çok yakıştırdığım renk belki de mürdüm,böğürtlen renkleri. İşte bu rengi de bu mevsimi düşünerek kapmıştım. Ama ambalajını bi ömür atamam sanıyorum:)

mac alluring aquatic goddess of the sea

**Rengi orta-koyu böğürtlen(berry). Soğuk alt tonlu olmasına rağmen sıcak, yumuşak bi bitişi var.
**Sürümü çok kolay, kayıp gidiyor
**Çizgilere dolma yapmadı
**5 saat kadar kalıcı oldu benim için gayet iyi
**Alttaki fotoğraflar tek kat sürülmüş halde duruşu.. 2 kat uygulayıp vampire dönmek istemiyorum:)
**Tek katta cremesheen, hafif transparan-şeffafyapıda olmasına rağmen gayet örtücü oluyor. Hatta tek kat peçeteyle fazlalığını alıp şeffaf gloss sürdüğümde tam istediğim görüntüyü yakalıyorum;)

tek kat

"Goddess Of The Sea" yi sürünce deniz tanrıçalarına benziyor muyum şüpheli.. o.O


Güzel güzel ambalajlı yeni Mac koleksiyonları ne zaman gelcek kii!?:)

Siz bu tonda rujları seviyor musunuuuz pekiii?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose