12 Kasım 2014

La Roche Posay Effaclar H Nemlendirici

Günaydın kankitellalarrr

Kış ayları nemlendiricisiz olmaz! Gerçi benim dengesiz cildim için her daim bi nemlendirici elimin altında olmak durumunda ama kışın resmen kupkuru cilt gibi davranıyo salak-.- E bir de malum sivilceye meyilli, hassas..

Araştırmalarım sonucu Effaclar H nemlendiriciden memnun kalabilirim gibi düşünüp almıştım. Acnelyse kullanıyorum ve cildi acayip kurutup soyuyor. Effaclar H da genelde akne tedavisi görenlerin(roaccutane, isotrexin..) tercih ettiği, dermatologlar tarafından önerilen bir nemlendirici. Karma, yağlı, sivilceye meyilli ciltler için de gayet uygun.


Sitesinden aldığım özellikleri : EFFACLAR H Kurutucu ciltbakım ürünleri tarafından güçsüzleştirilmiş yağlı cildi nemlendirir. Aynı zamanda, koruyucu hidrolipidik tabakasını yenilemesi için cildin ihtiyacı olan yağları verir. İçeriğindeki Ceramide 5 sayesinde cildin bariyer işlevini güçlendirir. La Roche-Posay Termal Suyu ve Bisabolol eklenmiş formülü ile tahriş ve kızarıklıkları rahatlatır.
İçeriğinin pek iyi olmadığını söylemeliyim. Paraben içermiyor fakat bu "vauv süper, at sepete" durumu olmamalı genşler lütfen!


Ben cildimin kuruluğuyla baş edemediğimden, diğer ürünler de komedon yapabildiğinden bunu tercih etmiştim. Non-komedojenik olması benim için kocaman bir +


Tam krem yapıda, yoğun, cildim güzel emiyor aslında ama çok kuru olan yerleri yeterince nemlendirmiyor:(

İçeriğindeki parfüm beni çok rahatsız etti. Cildim hassas da olduğu için özellikle duştan sonra kullandığımda kızarma yanma yaptı:/

Cildiniz hassas değilse ve aşırı kuru değilse tavsiye ederim ama aksi takdirde ı-ıh. Ben de birdaha almayı düşünmüyorum kendisini.



Sizin severek kullandığınız nemlendiriciniz ve cilt tipiniz nedir?



11 yorum :

  1. tatlım aynı cilt bende de var maalesef, hiçbirşeyden memnun kalmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her anlamda süper krem bizim için daha formulize edilmedi :P

      Sil
  2. Bende dermotologumun önerisiyle temizleme jelini ve termal suyunu kullandim ama temizleme jeli uygulama sirasinda ve sonrasinda cildimin temizlendigini ve pürüzsüzleştiğini hissediyordum.bir saat sonra cildimi asiri derecede kurutuyordu ve kaşinti yapiyordu.hassas ciltler icin uygun olmadiğini düşünüyorum iyiki nemlendiricisini almamisim bende memnun kalmazdım diye düsunuyorum.Bu marka dısında önerebileceğiniz bir nemlendirici var mi?yardimci olursaniz sevinirimm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Effaclar gel den çok memnunum, ama Effaclar H köpük temizleyici ondan daha yumuşak yapıda, hassas ciltler için. Cildiniz çok kurumuyorsa Aknicare nemlendirici. Çok kuruyorsa bilemiyorum ben de arayıştayım hala:( Bioderma Sebium Hydra da akneye meyilli hassaslaşmış ciltler için iyi bir nemlendiriciymiş ama kaşıntı yapabiliyormuş:/

      Sil
  3. Teşekkür ederim öneriniz için denemeye çalışıcam inşallah iyi olur :)

    YanıtlaSil
  4. avene cleanence k krem kullanıyorum bu ara nemlendirici olarak, yaş kemale erdi ufak ufak antiage ürünlere başlamak istiyorum. fakat cildim hassas ve sivilceye meyilli seninki gibi. ihtiyaçlarımı aynı anda karşılayacak bi krem var mı bildiğin?
    zor soru dimi=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor sordun eveet:) Kistik sivilcelerin varsa mutlaka bi dermatologa görün, cildine uygun yağsız hafif yapıda güneş koruyucuyu yaz-kış kullanmaya, günde 3 litre su içmeye çook dikkat et. Bunun dışında yetkili eczanelerde satılan Skinceuticals Daily Moisture çoook güzel bi ürün ama pahalı tabi 30-40 yaş aralığı için uygun. Priori Idebenone Moisturizing Facial Cream ondan daha makul ve daha çok nemlendiren bi ürün 35-45 yaş aralığı için uygun. Yaşını bilmiyorum ama 30+ isen LRP, Avene, Bioderma tavsiye etmem tatlıcım=)

      Sil
  5. Selam, ben de o markanın temizleme jelini ve sivilce önleyici kremini kullandım (şu an isimleri aklımda değil) etkisini gördüm fakat yeteri kadar. Sonra Nivea'nin su bazlı nemlendiricisini keşfettim. Benim de cildim problemli olduğu için su bazlı olması hoşuma gitti, deneyeyim dedim. Yaklaşık 7 ay düzenli kullandım ve oldukça memnunum. Hafif yapısı var ama oldukça iyi nemlendiriyor ve hakikaten yağlı his bırakmıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Effaclar gel ve duo mu acaba?=) Effaclar gel çok güzel bende çok memnunum yalnız cildim aynı zamanda kuruya dönük olduğundan su bazlı nemlendiriciler yetersiz geliyor:( Yine de bi bakcam çok teşekkürler:-*

      Sil
  6. çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık. sayfama beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose